Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/KB12041

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db kétfecskendős CT kontrasztanyag adagoló injektor
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/KB12041

Ajánlattételi határidő: 2022. január 12 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2022.02.04

A beszerzés rövid ismertetője:
1 db kétfecskendős CT kontrasztanyag adagoló injektor

Részletezés:

Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott műszaki paraméter

Dugattyús kivitel

igen

 

Hálózati működés

igen

 

Vezetékes kapcsolat az injektor fej és a kezelőpanel között

igen

 

Érintőképernyős működtetés a vezérlőből a kezelőpanelről

igen

 

Automatikus, min. 6 ml/s fecskendőtöltés

igen, kérjük megadni

 

A sóoldat és a kontrasztanyag keverése a két injektor pumpa szimultán működésével

igen

 

Fecskendő a kontrasztanyaghoz, min. 200 ml

igen, kérjük megadni

 

Fecskendő a sóoldathoz, min. 200 ml

igen, kérjük megadni

 

Beépített kontrasztanyag hőntartó, 37°C ± 3°C

igen, kérjük megadni

 

Folyamatos nyomás monitorozás grafikus kijelzéssel

igen

 

Befecskendezés állítása 10 ml/s-ig, 0,1 ml/s léptékkel

igen

 

Nyomáshatároló min. 350 psi

igen, kérjük megadni

 

Legalább 6 fázis előre programozható

igen

 

Menthető protokollok száma min. 100 db

igen, kérjük megadni

 

Első fázis késleltetése min. 5 perc

igen, kérjük megadni

 

Szünetidő állítása min. 5 perc

igen, kérjük megadni

 

2 órás betanítás szakdoldozóknak

igen

 

Hibajavítás megkezdése 12 órával a bejelentés után a helyszínen

igen

 

Hosszabb időt igénylő javítás esetén csere készülék biztosítása

igen

 

A telepítéshez szükséges átalakítások elvégzése a helyiségben – felméréssel kapcsolatban az eljárásban alább megadott kontaktok kérjük keresni -

igen

 


Kérjük, hogy a bejárással kapcsolatban Dr. Fábián Gabriellát keressék a 06 62 545403 telefonszámon.


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutsításra kerül.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 



Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte10.docx

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 70

Értékelési tényező: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legjobb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10)

telepítési határidő 5 nappal a szerződést hatálybalépése után 10

10 pont amennyiben az ajánlatadó vállalja a megajánlott termék telepítését 5 nappal a szerződést hatálybalépése után, 1 pont amennyiben az ajánlatadó nem vállalja a termék telepítését 5 nappal a szerződést hatálybalépése után.

jótállási idő: 36 hónap 10 10 pont amennyiben a megajánlott termék jótállási határideje legalább 36 hónap, 1 pont amennyiben a termék jótállási határideje kevesebb, mint 36 hónap.
kompatibilitás az egyetem társintézeteiben használt Apostar APO200 típusú kontrasztanyag adagoló injektorral 10 10 pont amennyiben a megajánlott készülék kompatibilis az egyetem társintézeteiben használt Apostar APO200 típusú kontrasztanyag adagoló injektorral, 1 pont amennyiben a megajánlott készülék nem kompatibilis az egyetem társintézeteiben használt Apostar APO200 típusú kontrasztanyag adagoló injektorral.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Radizone Diagnost-X Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 550 000,-Ft+ÁFA