Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/KB12712

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Multimédiás oktatási eszközök beszerzése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/KB12712

Ajánlattételi határidő: 2022. november 16 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Megrendelés/szerződéskötéstől számított 30 napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Multimédiás oktatási eszközök beszerzése


Részletes termékleírás, ajánlati feltételek, igényelt mennyiség:

Multimédiás video közvetítési eszközök:

1. 1 db Blackmagic Design ATEM Mini Pro -videostreamer eszköz
2. 1 db Blackmagic Design MC SDI-HDMI 3G w. PSU (táppal ellátott változat) - orvosi eszközök SDI kimenetét HDMI kimenetté konvertáló eszköz
Video kamera:
3. 1 db SONY FDR-AX700-4K, nagy szenzoros (1'), beépített NDI szűrős kamera
Hangközvetítő eszközök:
4. 1 db Focusrite Scarlett 2i2 3rd Gen - hangkártya
5. 1 db the t.bone GigA Pro Body BodymiKeB Bundle - vezetéknélküli digitális közvetítésű mikroport rendszer.

(Más DIGITÁLIS közvetítésű mikroport rendszer is megfelel mikrofon + adó + vevőegység (XLR kimenettel) kombinációban, Alternatíva: Sennheiser EW-D ME2 Q1-6)
6. 2 db Shure MX418D/S-konferencia (hattyúnyak, szuperkardioid) mikrofon (kardioid változat is megfelel)
7. Hangkábelek:

1 db XLR mikrofonkábel 1,5m-es

1 db XLR mikrofonkábel 5m-es
1 db Jack Y kábel - 2 x Mono jack 6.3 mm male > Mini jack 3.5 mm stereo male (1,5-2 m közötti)
8. Hangosítás:
1 pár Presonus Eris E3.5 BT
1 pár Presonus Eris E5 BT
Tervezett szállítási cím: Sebészeti Klinika, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8.

A szállítási költséget az ajánlati árnak tartalmaznia kell!

Szakmai kapcsolattartó: Dr. Kovách Kornél, kovach.kornel@med.u-szeged.hu, 62/545-462

Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza az érvényességi idő lejártát, a vállalt 30 napos fizetési határidőt és a vállalt szállítási határidőt!

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!

Kérjük a leírásnak megfelelő ajánlatot szíveskedjenek benyújtani a mellékelt Felolvasólap és egyéb csatolni kívánt dokumentum egy fileban történő feltöltésével! A termékeknek a megadott specifikációjú eszközöknek kell lennie, egyenértékű ajánlat nem adható.

További információk:

Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint. 

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a kerekítési szabálynak megfelelően) részenkénti lebontásban.

Az ajánlati ár meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!

Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”

Az ajánlat forintban, illetve bármilyen devizanemben megadható, de utóbbi esetben a devizában megjelölt ajánlati ár a bontás napján érvényes MNB középárfolyamon átszámított forint értékben kerül bírálatra. Az árfolyamkockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie! A számlán szereplő devizás érték - számlázás napján érvényes MNB árfolyamon átszámított - forint értéke nem haladhatja meg a bontási jegyzőkönyvben szereplő forint értéket.

a fizetési határidőként a 30 napos utólagos átutalási határidőt,

a szállítási határidőt

 a termék adatait, a specifikációnak való megfelelőségét mutató (szükség esetén gyártó által is igazolható) jellemzőit,

a termék mennyiségét a kiírásban szereplő mennyiségi követelménynek való megfelelőségét mutatva




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 341-676, +36 (62) 544-000/1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Astrum2000 KFT
Nyertes ajánlati ár: 1 407 150,-Ft+ÁFA