Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/KB12696

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Multimédiás oktatási eszközök beszerzése 3 részajánlati körben
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/KB12696

Ajánlattételi határidő: 2022. november 15 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: megrendeléstől 30 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Multimédiás oktatási eszközök beszerzése 3 részajánlati körben


Részletes termékleírás, ajánlati feltételek, igényelt mennyiség:

I. rész:

5 db LG 43UN700-B monitor

5 db Televízió fali konzol (dönthető, VESA: 200x200, min. 15kg terhelhetőség)

II. rész:

5 db GigaByte GeForce GT 730 2GB (GV-N730D3-2GI) videokártya

5 db 4GB DDR+/1600MHz Desktop Memória (Crucial/Kinston/Patriot) élettartam garancia

5 db Samsung 500GB EVO 870 Sata3 SSD 5 év garancia

7 db HDMI 2.0 HDMI A Male to HDMI A Male 5m

III. rész:

1 db PC konfiguráció:

GigaByte B660M Gaming DDR4 alaplap

Intel Core i5-12600 LGA1700 CPU

Kingston 32GB DDR4 3600MHz Fury (2x16GB Kit)

GigaByte/ASUS/EVGA NVidia RTX 3060 12GB GPU (min 2 FAN)

Zalman ZM-R2 ház

Be Quiet! Pure Rock 2 (socket 1700)

650W Modular tápegység (min. Bronz minősítés, 5 év garancia, FSP, CoolerMaster, Corsair vagy EVGA)

Samsung 500GB EVO 870 Sata3 SSD 5 év garancia

Toshiba P300 2TB Sata3 HDD

Windows 10 Home 64bit Hun


Tervezett szállítási cím: Sebészeti Klinika, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8.

A szállítási költséget az ajánlati árnak tartalmaznia kell!

Szakmai kapcsolattartó: Dr. Kovách Kornél, kovach.kornel@med.u-szeged.hu, 62/545-462

A felsorolt termékekre külön-külön részajánlati körönként tehető ajánlat. A részajánlati körökön belül minden egyes tételre érvényes ajánlatot kell benyújtani.

Egyszerre több részajánlati körre benyújtott ajánlat esetén, kérjük a részajánlati köröket megnevezni, azokat elkülöníteni és az ajánlati árat részajánlati körönként összesíteni.

Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza az érvényességi idő lejártát, a vállalt 30 napos fizetési határidőt és a vállalt szállítási határidőt!

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!

Kérjük a leírásnak megfelelő ajánlatot szíveskedjenek benyújtani a mellékelt Felolvasólap és egyéb csatolni kívánt dokumentum egy fileban történő feltöltésével! A termékeknek a megadott specifikációjú eszközöknek kell lennie, egyenértékű ajánlat nem adható.

További információk:

Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint. 

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a kerekítési szabálynak megfelelően) részenkénti lebontásban.

Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!

Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”

Az ajánlat forintban, illetve bármilyen devizanemben megadható, de utóbbi esetben a devizában megjelölt ajánlati ár a bontás napján érvényes MNB középárfolyamon átszámított forint értékben kerül bírálatra. Az árfolyamkockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie! A számlán szereplő devizás érték - számlázás napján érvényes MNB árfolyamon átszámított - forint értéke nem haladhatja meg a bontási jegyzőkönyvben szereplő forint értéket.

a fizetési határidőként a 30 napos utólagos átutalási határidőt,

a szállítási határidőt

 a termék adatait, a specifikációnak való megfelelőségét mutató (szükség esetén gyártó által is igazolható) jellemzőit,

a termék mennyiségét a kiírásban szereplő mennyiségi követelménynek való megfelelőségét mutatva




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 341-676, +36 (62) 544-000/1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Exicom Informatika Kft
Nyertes ajánlati ár: 918 000,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Alienline Kft.
Nyertes ajánlati ár: 292 300,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Astrum2000 KFT
Nyertes ajánlati ár: 409 800,-Ft+ÁFA