Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/KB12603

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: BeneVision N1 monitor, BeneHeart D6 defibrillátor és Hamilton T1 transzport lélegztető készülék
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/KB12603

Ajánlattételi határidő: 2022. október 07 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 8 héten belül

A beszerzés rövid ismertetője:

BeneVision N1 monitor, BeneHeart D6 defibrillátor és Hamilton T1 transzport lélegztető készülék:

1. részajánlati kör: 1 db. BeneVision N1 monitor- 6 elvezetéses EKG, ST, QT/QTc és részletes aritmia analízis, légzés, pulzoximéter, NIBP, 2x Temp, 2x IBP kapnográf, 5,5" TFT színes érintőképernyő, 230 V tápegység

2. részajánlati kör: 1 db. BeneHeart D6 defibrillátor- Szinkron és aszinkron mód, Pacemaker 12 elv, EKG, SpO2, NIBP, 2xIBP, 2xTemp, CO2 dokkoló/töltő mentőautóba

3. részajánlati kör: Hamilton T1 transzport lélegztető készülék EN 1789 szabvány szerint gépjárművekben-Üzemmódok: (S)CMV+PVC+P-SIMV,NIV,ASV,Spontán PS; 4 órás akkumulátoros üzem a beépített turbina működésével, trendek és hurokgörbék, főáramú kapnográf, hordkeret O2 palack részére, rögzítő egység mentőautóba.

Teljesítés helye: 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 107. SZTE SZAKK Ápolásvezetési és Szakdolgozói Oktatási Igazgatóság

Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.

Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.

Kapcsolattartó: Vér Szilvia

Elérhetőség:06-62/545-033

E-mail: office.apig@med.u-szeged.hu


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint. Amennyiben az Ajánlattevő nem magyar forintban adja az árajánlatot, úgy a szerződött árak a bontási jegyzőkönyv dátumakor érvényes MNB deviza közép árfolyamon kerülnek rögzítésre a rendelésen/ szerződésben. Ajánlat-visszavonás esetén, automatikusan a következő legkedvezőbb ajánlatot adott partnertől kerül beszerzésre az áru és/vagy szolgáltatás.








Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62)545-964; +36 (62)544-000/5964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Anamed Kft.
Nyertes ajánlati ár: 12 390 000,-Ft+ÁFA