Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/KB12298

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Audiológiai műszer és eszköz karbantartási, javítási, kalibrálási és hitelesítési feladatok elvégzése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/KB12298

Ajánlattételi határidő: 2022. május 13 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Munkafeladat

Audiológiai műszer és készülék karbantartási, javítási, kalibrálási és hitelesítési feladatok elvégzése 3 éves időtartamra.

Az eszközök listája:

  • GSI AudioStar Pro 2 db
  • Interacoustics Eclipse 2 db
  • Interacoustics Titan 1 db
  • Irányhallás vizsgáló rendszer 1 db
  • Genelec 8030 hangfal 16 db
  • MOTU 24Ao hangfal vezérlő 1 db
  • Genelec 8010A kontroll hangfal 4 db
  • Brüel and Kjaer-Kalib. hang generátor 1 db
  • Brüel and Kjaer-Kalibráló 1 db
  • Vizuális megerősítő rendszer 1 db
  • GSI hangfal 6 db
  • Interacoustic AC40 klinikai audiométer 1 db
  • Noah audiológiai regisztráló rendszer 1 db
  • Audiometer GSI-16 2 db
  • Audiometer GSI-33 1 db
  • Audiometer GSI-61 1 db
  • Audiológiai csendeskabin 6 db
  • Otoneurológiai diagnosztikai rendszer MCU-100 1 db
  • Tympanométer 3 db
  • Medicor SA4 szűrőaudiométer 1 db
  • Interacoustics impedance audiométer 1 db
  • Interacoustics computraauidometer 1 db
  • Otometrics Madsen OTOfelx 100 impedance audiometer 1 db
  • Resonance R16M tympanometer 1 db
  • Resonance R37A klinikai audiométer 2 db
  • Resonance R36M klinikai audiométer 1 db

Feltételek:

  • havi 1 karbantartás
  • a szolgáltatási díj tartalmazza a kiszállások és munkadíjak költségeit
  • a szolgáltatási díj tartalmazza a karbantartás során felhasznált anyagokat (elhasználódott perifériák cseréi pl. vezetékek, csatlakozók, stb.)
  • firmware és szoftver frissítések
  • a szolgáltatási díj tartalmazza a javítások munkaóra költségét
  • alkatrész csere előzetes árajánlat alapján, annak elfogadása esetén történik
  • hibajelentés esetén 36 órán belül felveszi a kapcsolatot a felhasználóval


További információk:

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint. Amennyiben az Ajánlattevő nem magyar forintban adja az árajánlatot, úgy a szerződött árak a bontási jegyzőkönyv dátumakor érvényes MNB deviza közép árfolyamon kerülnek rögzítésre a rendelésen/ szerződésben. Ajánlat-visszavonás esetén, automatikusan a következő legkedvezőbb ajánlatot adott partnertől kerül beszerzésre az áru és/vagy szolgáltatás.

A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot és Katá-s nyilatkozatot kérjük az ajánlattal együtt benyújtani.

Az árajánlatban az összegeket nettó érték + ÁFA formában kérjük feltüntetni.

Az Egyetemnek nem áll módjában előleget kifizetni.

A pályázatból kizáró okok:

  • Nem munkanemek szerint bontott vagy nem tételes árajánlat benyújtása.
  • Az árajánlat nem terjed ki minden szakágra, amennyiben ezt a munka igényli.


Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.docx
Nyilatkozat02_Katás vállalkozók szűrhetőségére.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

A Szegedi Tudományegyetem, mint Ajánlatkérő, a vonatkozó jogszabályok (Art.) értelmében, amennyiben katás vállalkozó üzleti partnerei részére adott tárgyévre vonatkozóan összességében bruttó 3 millió forintot meghaladó értékben könyvel bevételt, akkor a 3 millió forintot meghaladó értékrész után 40%-os adót köteles befizetni a NAV felé.

Ennek megfelelően Ajánlatkérő azon Ajánlattevők ajánlatát, akiknek a katás nyilatkozatában jelzett Ajánlatkérőtől származó bevétele és a jelen ajánlati ára eléri vagy meghaladja a fentebb említett értékhatárt az alábbiak szerint veszi figyelembe az értékelés során:

*(Ajánlatkérőtől származó bevétel + jelen ajánlati ár 3 millió forintot meghaladó része x 0,4) + jelen ajánlati ár 

*Jelmagyarázat: Amennyiben Ajánlattevő az ajánlata részeként benyújtott nyilatkozatában foglaltak alapján katás vállalkozónak minősül és a fentebb említett értékhatárt jelen ajánlattételével eléri, illetve meghaladja, akkor a Szegedi Tudományegyetem fenntartja magának a jogot, hogy a beérkező ajánlatok értékelése során a 3 millió forintot meghaladó értékrészre vonatkozó 40%-os adóterhet a katás vállalkozó ajánlati árához hozzáadja, és az így keletkező mindösszesen értéket veszi alapul a bontási- értékelési folyamat során.

Ajánlattevő benyújtott ajánlatához köteles a kiíráshoz csatolt NYILATKOZAT-ot is kitöltve és cégszerűen aláírva csatolni!

Amennyiben Ajánlattevő tárgyévben egyszer már feltöltötte rendszerünkbe kisadózás szempontjából NEMLEGES NYILATKOZATÁT azt ismételten benyújtani nem szükséges!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62)545-964; +36 (62)544-000/5964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Audium Pro Bt.
Nyertes ajánlati ár: 6 600 000,-Ft+ÁFA