Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/KB11997

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db mélyfagyasztó szekrény
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/KB11997

Ajánlattételi határidő: 2021. december 14 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2022.03.25.

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db mélyfagyasztó szekrény


Részletezés:


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott műszaki paraméter

Mélyfagyasztó szekrény (Álló típus)

igen

 

Beállítható célhőmérséklet: minimum - 80 °C

igen

 

Szabályozható működési hőmérséklet: minimum

- 40 °C- tól maximum - 86 °C - ig

igen, kérjük megadni

 

A fagyasztó minimum térfogata: 90 liter, maximum 98 liter

igen, kérjük megadni

 

5 cm magas fagyasztó dobozoknál a minimum tárolási kapacitás 48 db doboz

igen, a lehetséges darabszámot kérjük megadni

 

Minimum két részre osztott belső tér, külön-külön szigetelt ajtókkal

igen, az elkülönített belső terek számát kérjük megadni

 

Állítható alsó és felső vészhőmérsékleti érték

igen

 

Külső távriasztáshoz előkészítve

igen

 

Beépített adatgyűjtő rendszer

igen

 

A gyűjtött adatokat USB porton ki lehessen olvasni

igen

 

A kijelzőn grafikusan is megtekinthető legyen minimum egy hét hőmérséklet eredményei

igen

 

Beépített akkumulátor a kontroller és adatgyűjtő egységhez áramszünet esetére, minimum 72 órás kapacitással

igen, kérjük megadni

 

RS 485 interfész és USB csatlakozás

igen

 

minimum 120 mm-es falszigetelés

igen, kérjük megadni

 

A fagyasztóval együtt szállítandó a fagyasztó gyártójától származó CO2 back-up rendszer

igen

 

A CO2 back-up rendszer saját digitális kijelzővel rendelkezzen

igen

 

Az ár tartalmazza a CO2 back-up rendszer és a fagyasztó együttes beüzemelését

igen

 

A fagyasztóval együtt szállítandó egy mobiltelefonos vészjelző (GSM alarm)

igen

 

A vészjelző 4 db telefonszámra is tudjon riasztást küldeni

igen, kérjük megadni

 


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutsításra kerül.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.





Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte10.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Dialab Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 994 500,-Ft+ÁFA