Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/KB11908

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db motoros hegesztőgép
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/KB11908

Ajánlattételi határidő: 2021. november 03 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2022.01.14.

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db motoros hegesztőgép:


Részletezés:


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott paraméter

Automatikus hegesztési folyamat

Igen

 

Mikroprocesszor vezérelt működés

Igen

 

Adatok megjelenítése min. 2 soros LCD kijelzőn

Igen, kérjük megadni!

 

Energiatakarékos, stand-by üzemmód

Igen

 

Maximális hegesztési sebesség min. 10 m/min

Igen, kérjük megadni!

 

Hegesztési nyomás 100 N (+/- 10%)

Igen, kérjük megadni!

 

Maximális hegesztési hőmérséklet min. 200 °C

Igen, kérjük megadni!

 

Hegesztővarrat szélessége min. 10 mm

Igen, kérjük megadni!

 

Hegesztővarrat távolsága a széltől min. 0-32 mm tartományon belül szabadon állítható

Igen, kérjük megadni!

 

Beépített nyomtató

Igen

 

Hegesztési paraméterek monitorozása ( min. hőmérséklet és sebesség)

Igen, kérjük megadni!

 

A monitorozott hegesztési paraméterek a fóliára nyomtathatók

Igen

 

Készülék mérete max. 750x300x250 cm

Igen, kérjük megadni!

 

Készülék súlya max. 25 kg

Igen, kérjük megadni!

 

Működési feszültség 230V

Igen

 

DIN EN ISO 11607-2/2006 szabványnak megfelel

Igen

 

CE tanúsítvánnyal rendelkezik

Igen

 

Hegeszthető anyagok: min. Aluminium-laminát fólia, papírfólia tasakok és tekercsek EN 868-5 szerint, papír tasakok EN 868-4 szerint.

Igen, kérjük megadni!

 

Kiegészítők

 

 

Intelligens barcode scanner, software-rel

Igen

 


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Alternatív típusú készülékre beadott árajánlatot nem fogad el az ajánlatkérő!


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.




Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte10.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Vulkán Kft
Nyertes ajánlati ár: 1 676 750,-Ft+ÁFA