Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/KB11857

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Fekvőbeteg-ellátás adatszolgáltatás ellenőrzése, javítása, oktatás, tanácsadás
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/KB11857

Ajánlattételi határidő: 2021. október 15 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 4 hónap időtartamban

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ fekvöbeteg-ellátó tevékenységről NEAK felé szolgáltatott adatközlés minőségének ellenőrzése és a minőség javítása, oktatás, tanácsadás.


Teljesítés helye: SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ, 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 107.


A szolgáltatás tárgya, Ajánlattevő feladata:

- A Megbízó Intézmény aktív fekvőbeteg-ellátó tevékenységéről rendelkezésre álló orvosi dokumentáció és az ennek alapján készült finanszírozási dokumentáció azonosságának tételes ellenőrzése.

A NEAK felé a fekvőbeteg-ellátó tevékenységről szolgáltatott adatok elküldés utáni vagy megállapodás szerint elküldés előtti ellenőrzése és korrekciója. Javítási javaslatok kidolgozása.

- Írásbeli javaslatok készítése az orvosi dokumentáció és az ezek alapján kitöltött adatlapok szükségesnek tartott kiegészítéséről és javításairól.

- A NEAK által visszaküldött, hibalistára került esetek ellenőrzése és javaslattétel a korrekcióra az aktuális rendeletekben meghatározott határidőn belül.

- Konzultációs lehetőség és oktatás biztosítása félévente a fekvőbeteg finanszírozási adatszolgáltatást végző munkatársak számára, a kódjavítási tapasztalatok összegzése, az esetleges jogszabályi, a finanszírozási környezetet befolyásoló változtatások ismertetése.

- Folyamatos, „help-desk" szerű rendelkezésre állás a napi munka során felmerülő egészségügyi finanszírozási kérdések tekintetében.

- A fekvőbeteg adatok heti rendszerességgel átadott előzetes (próba) teljesítményjelentése alapján azon betegek kiszűrése, akik az aktív fekvőbeteg ellátó munkahelyekről finanszírozási veszteség nélkül a krónikus/rehabilitációs munkahelyekre helyezhetők át ahol ellátásukért a finanszírozási szabályoknak megfelelően további díjazás kapható. Az így összeállított beteglista elektronikus formában történő átadása, szükség szerint telefonos konzultáció lehetőségével.

- A fekvőbeteg adatok heti rendszerességgel átadott előzetes (próba) teljesítményjelentése alapján azon betegek kiszűrése, akiknél az ápolási idő meghaladta a felső határnap értékét. Ezen esetekről készült beteglista elektronikus formában történő átadása, szükség szerint telefonos konzultáció lehetőségével. Az átadott lista tartalmazza az ún. hosszúnapok számát is.


Konzultáció, oktatás, jogszabálykövetés:

- A fekvőbeteg szakellátás terén megfogalmazott féléves konzultációs lehetőségeken túl rendszeres személyes konzultációs lehetőség biztosítása a kijelölt vezetők, munkatársak részére az egészségügyi finanszírozás aktuális kérdéseivel, problémáival kapcsolatban, különös tekintettel a teljesítmény-tervezés illetve kontroll terén.

- Folyamatos rendelkezésre állás telefonon és elektronikus levél formájában a konzultációk között a témában felmerülő kérdésekkel kapcsolatosan.

- A finanszírozási adatszolgáltatást érintő jogszabályi változásokról történő tájékoztatás, a változások értelmezése során felmerülő esetleges kérdések megválaszolása.


Ajánlattevő csatolja a feladat elvégzéséhez szükséges szaktudást, képzettséget és tapasztalatot alátámasztó dokumentumait.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.


Kapcsolattartó:

Dr. Záborszki Annamária

62/544-966

zaborszki.annamaria@med.u-szeged.hu


A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot és egyéb csatolni kívánt dokumentumot 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 341-676, +36 (62) 544-000/1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: HBCS Audit Kft.
Nyertes ajánlati ár: 12 000 000,-Ft+ÁFA