„Fogászati egységkészülékek, sterilizálók, polimerizációs lámpák és tanlaboratóriumi munkaasztalok havi, negyedéves, féléves és éves karbantartása, eseti javítása, szükség szerint alkatrészek pótlása”
Bírálati szempontok:
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét szerződéstervezet melléklete szerinti táblázat részletes beárazásával, és felolvasólap mellékletén is kérjük megadni. Ajánlatkérő a felolvasólap két tételére megadott bruttó árak súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.
Az éves átalánydíjként megadott árnak tartalmazni kell a szolgáltatás ellátásához szükséges valamennyi költséget, amely előre tervezhető, és amely az ajánlattevő szakmai előrelátása alapján tervezhető.
Alkalmassági feltétel:
Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított megelőző három évből, amely alapján végzett legalább 12 hónap folyamatos időszakban, egészségügyi intézmény számára, fogászati készülékek karbantartását és javítását is magában foglaló szolgáltatást, amelynek mindösszesen éves ellenértéke elérte a nettó 6 millió forintot.
Figyelem! A referencia formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Ajánlattevő mutassa be legalább 1 fő, a javításban és a karbantartásban résztvevő és a teljesítésért felelős szakemberét, a szakember által aláírt önéletrajza és a továbbképzéseket igazoló oklevelei csatolásával. A szakembernek rendelkeznie kell legalább 3 éves szerviz gyakorlattal, továbbá legalább a Chirana/Diplomat, a Kavo, és az Anthos fogászati egységkészülékekre, a W&H és BienAir fogászati kézidarabokra, valamint az Ecom kompresszorokra a gyártó általi továbbképzést igazoló oklevéllel, amely felhatalmazást ad ezen típusú eszközök javítására és/vagy karbantartására. Az aláírt önéletrajz csatolása mellett a továbbképzéseket igazoló oklevelek másolatainak csatolása is szükséges. Az előírt alkalmassági feltétel több szakember biztosításával is teljesíthető, az elvárt gyakorlati idő azonban mindegyikük tekintetében irányadó.
Az Ajánlattevő vállalja, hogy délelőtt 12 óra előtti telefonos hibabejelentés esetén aznap délután, 12 óra utáni hibabejelentés esetén a következő nap délelőtt megkezdi a hibaelhárítást.
Az Ajánlattevőnek a reagálási idő betarthatóságának megfelelő távolságra lévő telephellyel kell rendelkeznie.
Fizetési feltételek:
Vállalkozó a szerződés szerinti karbantartás és a szükséges eseti javítás elvégzését és a beépített anyagot, alkatrészt a munkalapon, ill. a szállítójegyen köteles leigazoltatni a Megrendelő megbízott képviselőjével. A munkalap, ill. a szállítójegy képezi a havi átalánydíjas és az esetenként megrendelt javítási számla alapbizonylatát. A Megrendelő igazolt teljesítést követően, a havonta benyújtott átalánydíjas és a javításra esetenként benyújtott számla ellenében a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel átutalással egyenlíti ki a számlák összegét.
További információk a szerződéstervezetben találhatók!
Szakmai Kapcsolattartó:
Somodi Beáta
62/342-892
somodi.beata@stoma.szote.u-szeged.hu
Nyertes ajánlattevő: Inku-Med Kft.
Nyertes ajánlati ár: 15 000 000,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B