Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/KB11645

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 7 db személyi doziméter, 1 db kiolvasó egység, 7 db doziméter hitelesítés
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/KB11645

Ajánlattételi határidő: 2021. július 07 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2021.09.30

A beszerzés rövid ismertetője:

7 db személyi doziméter, 1 db kiolvasó egység, 7 db doziméter hitelesítés


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott műszaki paraméter

alkalmas legyen röntgen- és gamma sugárzás mérésére

igen

 

LCD kijelzővel rendelkezen

igen

 

jelezze a dózist és dózisteljesítményt

igen

 

mérési energiatartomány: 15 keV - 7 MeV

igen

 

mértékegységek: mSv, μSv, mrem

igen

 

kijelzési tartomány dózisra: 1 μSv-10 Sv

igen

 

kijelzési tartomány dózisteljesítményre: 1 μSv/h-10 Sv/h;

igen

 

mérési tartományok: 1 μSv-10 Sv, illetve 0,1 μSv/h - 20 Sv/h;

igen

 

felső méréstartományban telitettségi szintet jelezze: 10 Sv-től, ill. 10 Sv/h-tó

igen

 

riasztási jelzések: audio >90 dB, vizuális (LED-ek) és rezgés;

igen, kérjük megadni

 

legalább 2500 órás folyamatos használat egyetlen AAA elemmel

igen, kérjük megadni

 

álljon ellen egy 1.5 m magasból történő leejtésnek

igen

 

IP67 védettséggel rendelkezzen

igen

 

méretek: 90 x 60 x 20 mm ±5%

igen, kérjük megadni

 

súlya: elemmel együtt legfeljebb: 90g

igen, kérjük megadni

 

hőmérséklet tartomány (működés): -10°C ... 50°C ±5%

igen, kérjük megadni

 

alkalmas legyen eseménynaplózásra

igen

 

rendelkezzen magyarországi típusvizsgálattal

igen

 

hitelesítéssel rendelkezzen mindegyik megajánlott készülék (7 db)

igen

 

kiolvasó egységgel és szoftverrel rendelkezzen (1-1 db)

igen

 


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutsításra kerül.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.







Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte10.docx
specifikáció_210625_7_db_személyi_doziméter_kiolvasó_egységgel_hitelesítve.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Canberra-Packard kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 660 800,-Ft+ÁFA