Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/KB11524

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Salgó polc beszerzése és összeszerelése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/KB11524

Ajánlattételi határidő: 2021. május 17 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Megrendeléstől számított 30 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Teljesítés helye: SZTE SZAKK Domaszéki irattár 6781 Domaszék, Tanya 701.

Mennyiségi adat: a mellékelt specifikáció szerint

Ajánlatkérő részajánlatot nem fogad el

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy az ajánlat megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel ( az ajánlat megalapozott megtétele érdekében ) telefonon, vagy emailben keresse a kapcsolattartót.

Puskás Izabella

Tel.: 30/361-8734, 62/342-502

Email: puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu

A mellékletben szereplő felolvasó lapot, átláthatósági nyilatkozatot, kitöltött ártáblázatot és egyéb csatolni kívánt dokumentumot 1 darab pdf file formátumban kérjük feltölteni.

Fizetési mód: utólagosan 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlattevő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmazni kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint



Letölthető állományok:
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docx
Felolvasólap2020.docx
Salgó beszerzés - Specifikáció.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szereda Beáta, anyaggazdálkodó Beszerzési Igazgatóság, tel: 62/545-657

email: szereda.beata@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.