Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB11131

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db 4K kamera és felvevő + 6m kábel + DICOM + streaming
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB11131

Ajánlattételi határidő: 2020. december 01 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2020.12.15

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db 4K kamera és felvevő + 6m kábel + DICOM + streaming


Részletezés:


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott műszaki paraméter

Natív 1/2” 4K CMOS chip szenzor

Igen

(kérjük megadni)

 

12G-SDI 4K kimenet

Igen

(kérjük megadni)

 

HDMI 2.0 4K kimenet

Igen

(kérjük megadni)

 

4K60fps (50/60Hz) video rögzítés

Igen

(kérjük megadni)

 

Beépített 12.7cm multi-touch LCD vezérlőpanel

Igen

(kérjük megadni)

 

Automatikus DICOM c-store (PACS storage) és c-find (MWL)

Igen

 

Live stream kamera videó over IP, RTSP protokol révén

Igen

 

Mentés beépített tárhelyre

Igen

 

1 TB beépített tárhely

Igen

(kérjük megadni)

 

Rögzítés legalább 2 USB 3.0 portra egyidőben

Igen

(kérjük megadni)

 

4K UHD rögzített/mentett fájlok: H.264, .mp4, JPEG, PNG

Igen

(kérjük megadni)

 

C-Mount kamera felfogatás

Igen

 

Biztonsági tanúsítványok:

IEC 60601-1-2:2014 (Ed.4.0)

IEC 60601-1:2012 (Ed. 3.1)

No. U8 18 05 74193 030

Igen

(kérjük megadni)

 

2db egymástól független beépített gigabites ethernet port

Igen

(kérjük megadni)

 

Az élő kép megjeleníthető a vezérlő kijelzőn

Igen

 

Hangrögzítési bemenet és hang kimenet megléte

Igen

 

IOS és Android operációs rendszerrel rendelkező készülékekkel történő vezérlés

Igen

(kérjük megadni)

 

Jótállás

Minimumkövetelmény: Min. 12 hónap

 

Hibaelhárítás megkezdése

Bejelentéstől számított max. 24 órán belül

(kérjük megadni)

 


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutsításra kerül.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.






Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte10.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Premed Pharma Kft.
Nyertes ajánlati ár: 8 250 000,-Ft+ÁFA