Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB11110

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 2 db műtőasztal
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB11110

Ajánlattételi határidő: 2020. november 25 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2021.01.22

A beszerzés rövid ismertetője:

2 db műtőasztal


Részletezés:


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott műszaki paraméter

invazív endoszkópos beavatkozásra alkalmas legyen

igen

 

röntgen átvilágításra alkalmas legyen

igen

 

elektromos mozgatású

igen

 

elektromos magasságállítás 600 és 1000 mm között ± 2%

igen, kérjük megadni

 

6 osztatú fekvőfelület

igen

 

6 osztatú fekvőfelület setup: duplán állítható fejrész – háttámla – 20 cm rész – középrész / ülőrész – 20 cm rész kivágással – 40 cm-es lábrész ± 2%

igen, kérjük megadni

 

elektromos asztallap-csúsztatás: 300 mm ± 2%

igen, kérjük megadni

 

C-karos röntgen készülékkel vizsgálatokat lehessen végezni

igen

 

hossz fejtámlával együtt: 2070 mm ± 2%

igen, kérjük megadni

 

fekvőfelület szélessége: 550 mm ± 2%

igen, kérjük megadni

 

vízszintes döntés: 20° / 20° (jobb-bal) ± 2%

igen, kérjük megadni

 

fejrész dönthető és magasságban kiemelhető (duplán dönthető)

igen

 

a fejtámla kiemelhető 135 mm magasságra ± 2%

igen, kérjük megadni

 

háttámla dönthetősége: +70° / -10° ± 2%

igen, kérjük megadni

 

trendelenburg / anti-trendelenburg: 30° / 20° ± 2%

igen, kérjük megadni

 

lábrész dönthetősége: - 80° / +10° ± 2%

igen, kérjük megadni

 

asztal terhelhetősége: max. 250 kg

igen, kérjük megadni

 

padlózat és műtőasztal talapzati távolsága 80 mm ± 2%

igen, kérjük megadni

 

6 részes memória matrac 70mm vastag

igen

 

a műtőasztal kerekeken mozgatható legyen

igen

 

a kerekek központi fékezéssel rendelkezzenek

igen

 

központi kézi vezérlővel rendelkezzen

igen

 

legalább 4 db asztal műtéti pozíció memóriába legyen menthető

igen, kérjük megadni

 

asztallap orientáció felcserélhető legyen (fej-lábrész felcserélhető / megfordítható)

igen

 

egy gombnyomára az asztal visszatér a standard vízszintes helyzetbe

igen

 


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutsításra kerül.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.






Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte10.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Endo-Plus-Service Kft.
Nyertes ajánlati ár: 11 870 000,-Ft+ÁFA