Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB11015

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db iroda és 3 db szaniter konténer beszerzése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB11015

Ajánlattételi határidő: 2020. október 27 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2020.11.30

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db iroda és 3 db szaniter konténer beszerzése


Részletezés:


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott műszaki paraméter

3 db szaniterkonténer

5-7 m külső hosszúság

igen, kérjük megadni

 

2-3 m külső szélesség

igen, kérjük megadni

 

hőszigetelt ajtók és ablakok

igen

 

1 db bukó vagy nyíló szaniterablak, belső ablaknyílás min. 45 cm x 45 cm max. 60 cm x 60 cm

 

igen, kérjük megadni

 

1 db bukó/nyíló irodaablak redőnnyel belső ablaknyílás min. 70 cm x 90 cm max. 90 cm x 120 cm

 

igen, kérjük megadni

 

1 db egyszárnyú bejárati ajtó belső átmenő szélesség min. 80 cm – max. 100 cm

 

igen, kérjük megadni

 

hőszigetelt tető, padló és falak (min. 60 mm – max. 100 mm)

igen, kérjük megadni

 

elektromos fűtés

igen

 

elektromos hűtés

igen

 

világítás (LED)

igen

 

min. 3 db szabad elektromos csatlakozó konténerenként

igen

 

vizesblokkban WC, zuhanyzó, kézmosó

igen

 

vizesblokkon kívüli tartózkodó terület 8-10 m2

igen, kérjük megadni

 

világos színfestés

igen

 

helyszíni összeszerelés vagy szállítás összeszerelt állapotban

 

igen, kérjük megadni

 

min. 12 hónap jótállás

igen, kérjük megadni

 

1 db irodakonténer

5-7 m külső hosszúság

igen, kérjük megadni

 

2-3 m külső szélesség

igen, kérjük megadni

 

hőszigetelt ajtók és ablakok

igen

 

2 db bukó/nyíló irodaablak redőnnyel belső ablaknyílás min. 70 cm x 90 cm max. 90 cm x 120 cm (mindkét

 

igen, kérjük megadni

 

ablak elhelyezése a konténer hosszabbik oldalán szükséges)

 

 

1 db egyszárnyú bejárati ajtó belső átmenő szélesség min. 80 cm – max. 100 cm

 

igen, kérjük megadni

 

hőszigetelt tető, padló és falak (min. 60 mm – max. 100 mm)

igen, kérjük megadni

 

elektromos fűtés

igen

 

elektromos hűtés

igen

 

világítás

igen

 

min. 3 db szabad elektromos csatlakozó

igen

 

világos színfestés

igen

 

helyszíni összeszerelés vagy szállítás összeszerelt állapotban

 

igen, kérjük megadni

 

min. 12 hónap jótállás

igen, kérjük megadni

 

1 db irodakonténer és 1 db szaniterkonténer összenyitása szükséges a rövidebb oldal mentén

 

igen

 

 

Az ajánlattétel feltétele a kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részévétel előre egyeztetett időpontban.

A beszerzés szakmai kapcsolattartója:

Puskás Izabella (puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu) Tel.: 06/30-361-8734

Teljesítés:

  • A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
  • A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
  • Megrendelő előleget nem fizet.

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető

A pályázatból kizáró okok:

  • Helyszíni bejárás elmulasztása

 

 

 Ajánlatukat, kérjük, forintban adják meg.

 

Az árut szegedi kiszállítással kérjük.A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.

 

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.

 

 

 Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte10.docx
specifikáció_201019_1_db_iroda_és_3_db_szaniter_konténer_beszerzése.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: CONTAINEX Container-Handelsgesellschaft m.b.H
Nyertes ajánlati ár: 9 734 000,-Ft+ÁFA