Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB10797

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Fogászati egységkészülékek, sterilizálók, polimerizációs lámpák és tanlaboratóriumi munkaasztalok havi, negyedéves, féléves és éves karbantartása, eseti javítása, szükség szerint alkatrészek pótlása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB10797

Ajánlattételi határidő: 2020. július 17 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől 12 hónapra

A beszerzés rövid ismertetője:

Fogászati egységkészülékek, sterilizálók, polimerizációs lámpák és tanlaboratóriumi munkaasztalok havi, negyedéves, féléves és éves karbantartása, eseti javítása, szükség szerint alkatrészek pótlása”


Bírálati szempontok:

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét szerződéstervezet melléklete szerinti táblázat részletes beárazásával, és felolvasólap mellékletén is kérjük megadni. Ajánlatkérő a felolvasólap két tételére megadott bruttó árak súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.

 

Az éves átalánydíjként megadott árnak tartalmazni kell a szolgáltatás ellátásához szükséges valamennyi költséget, amely előre tervezhető, és amely az ajánlattevő szakmai előrelátása alapján tervezhető.


Alkalmassági feltétel:

Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.


Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított megelőző három évből, amely alapján végzett legalább 12 hónap folyamatos időszakban, egészségügyi intézmény számára, fogászati készülékek karbantartását és javítását is magában foglaló szolgáltatást, amelynek mindösszesen éves ellenértéke elérte a nettó 6 millió forintot.


Figyelem! A referencia formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.


Ajánlattevő mutassa be legalább 1 fő, a javításban és a karbantartásban résztvevő és a teljesítésért felelős szakemberét, a szakember által aláírt önéletrajza és a továbbképzéseket igazoló oklevelei csatolásával. A szakembernek rendelkeznie kell legalább 3 éves szerviz gyakorlattal, továbbá legalább a Chirana/Diplomat, a Kavo, és az Anthos fogászati egységkészülékekre, a W&H és BienAir fogászati kézidarabokra, valamint az Ecom kompresszorokra a gyártó általi továbbképzést igazoló oklevéllel, amely felhatalmazást ad ezen típusú eszközök javítására és/vagy karbantartására. Az aláírt önéletrajz csatolása mellett a továbbképzéseket igazoló oklevelek másolatainak csatolása is szükséges. Az előírt alkalmassági feltétel több szakember biztosításával is teljesíthető, az elvárt gyakorlati idő azonban mindegyikük tekintetében irányadó.


Az Ajánlattevő vállalja, hogy délelőtt 12 óra előtti telefonos hibabejelentés esetén aznap délután, 12 óra utáni hibabejelentés esetén a következő nap délelőtt megkezdi a hibaelhárítást.

Az Ajánlattevőnek a reagálási idő betarthatóságának megfelelő távolságra lévő telephellyel kell rendelkeznie.


Fizetési feltételek:

Vállalkozó a szerződés szerinti karbantartás és a szükséges eseti javítás elvégzését és a beépített anyagot, alkatrészt a munkalapon, ill. a szállítójegyen köteles leigazoltatni a Megrendelő megbízott képviselőjével. A munkalap, ill. a szállítójegy képezi a havi átalánydíjas és az esetenként megrendelt javítási számla alapbizonylatát. A Megrendelő igazolt teljesítést követően, a havonta benyújtott átalánydíjas és a javításra esetenként benyújtott számla ellenében a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel átutalással egyenlíti ki a számlák összegét.


További információk a szerződéstervezetben találhatók!


Szakmai Kapcsolattartó:

Somodi Beáta

62/342-892

somodi.beata@stoma.szote.u-szeged.hu



Letölthető állományok:
vallalkozoi_szerzodes_2020.doc
Kezelőegységek karbantartási díj táblázat 2020.05.15.docx
felolvasolap.docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei:

  • az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő megnevezését, cégadatait,
  • az ajánlat tárgyának megnevezését, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit,
  • a vállalt teljesítési határidőt,
  • az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
  • garanciális/jótállási feltételeket,
  • fizetési határidőként az elvárt 60 napos utólagos átutalási határidőt,
  • az egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel),
  • valamint az ajánlat legyen cégszerűen aláírt.

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak a közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 341-676, +36 (62) 544-000/1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Inku-Med Kft.
Nyertes ajánlati ár: 11 558 976,-Ft+ÁFA