Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB10659

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 8 db elektromos kezelőszék
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB10659

Ajánlattételi határidő: 2020. május 14 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2020.06.05

A beszerzés rövid ismertetője:

8 db elektromos kezelőszék


Részletezés:

 

Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott műszaki paraméter

Motorizált mozgatás min. hát-, ülő-, lábrész és magasság

igen, kérjük megadni

 

Távirányító

igen

 

Ikergörgős kerekek száma min. 4 db.

igen, kérjük megadni

 

Kerekek átmérője min. 100 mm

igen, kérjük megadni

 

Kerekek központi fékkel fékezhetők

igen

 

Maximális terhelhetőség min. 180 kg

igen, kérjük megadni

 

Berendezés maximális súlya max. 100 kg

igen, kérjük megadni

 

Állítható kartámla

igen

 

Kartámla mérete: min. 150x500 mm

igen, kérjük megadni

 

Beállítható magasság felső végállása

min. 750 mm

igen, kérjük megadni

 

Beállítható magasság alsó végállása max. 550 mm

igen, kérjük megadni

 

Matrac mérete (hosszúság, szélesség, magasság)

min. 2000x500x80 mm

igen, kérjük megadni

 

Fertőtleníthető felület

igen

 

Eltávolítható, átlátszó műanyag védőburkolat a lábrészhez

igen

 

Eltávolítható, átlátszó műanyag védőburkolat a talprészhez

igen

 

Ülőrész dőlésszögének állítása min. 15°

igen, kérjük megadni

 

Lábrész dőlésszögének állítása min. 30°

igen, kérjük megadni

 

Lábtartó helyzetének manuális állíthatósága

igen

 

Lábtartó állítása min. 200 mm

igen, kérjük megadni

 

Trenbelenburg beállítás egy gombbal

igen

 

Eltávolítható, multifunkcionális asztal a komfort növelése érdekében

igen

 

Infúziós állvány, állítható magassággal

igen

 

Papírtekercs tartó

igen

 


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutasításra kerül.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat.pdf
felolvasolap.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Ultragel Hungary 2000 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 760 000,-Ft+ÁFA