Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB10511

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAKK 410-265 Ágyas Klinikák csőposta rendszer üzemeltetése távoli hozzáféréssel
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB10511

Ajánlattételi határidő: 2020. március 13 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 2020.10.31-ig

A beszerzés rövid ismertetője:

Teljesítés helye: SZTE SZAKK 265 és 410 ágyas Klinikák, Semmelweis u. 6-8.

Teljesítési határidő: szerződéskötéstől 2020.10.31-ig

Csőposta rendszer üzemeltetés 0-24 órában történő rendelkezésre állással.

Feltételek, feladatok:

- esetleges problémák megoldása távoli hozzáférésen keresztül. A távoli hozzáféréshez a VPN csatornát az SZTE biztosítja, de a kliensoldali alkalmzás biztonságáért és üzemeltetésért ajánlattevő felel,

- a távoli hozzáférés sikertelensége, vagy sürgősség esetén helyszíni beavatkozás szükséges. Sürgősség esetén ajánlatkérő az 1. vonal (labor), vagy a központ hibáját érti,

- amennyiben a távoli hozzáférés és a tájékoztatás alapján nincs szükség azonnali beavakozásra, (pl. valamely vonalon elakadás-dugulás van, de a laborba küldhetőek a szállítmányok máshonnan), akkor a hiba elhárítása munkanapokon - munkaidőben történhet,

- a helyszíni hibaelhárítást az ajánlatnak tartalmaznia kell,

- hibalehárításhoz kapcsolódóan évente legalább 4 alkalommal a kiszállási díjat az ajánlatnak tartalmaznia kell. Ezen felüli kiszállás díját ajánlattevő szerepeltesse ajánlatában,

- kapszulák ellenőrzése, karbantartása, szükség esetén tömítőgyűrűk cseréje, új kapszulák beléptetése, ezzel kapcsolatos adatbázis regisztrációk elvégzése, egyeztetés szerinti időpontokban. A kopó alkatrészeket nem kell megajánlani,

- esetleges elakadások-duguláselhárítások, illetve ezzel kapcsolatos problémák kezelése,

- adatbázisok mentése,

- rendszer felügyelet.

Felhívjuk a Tisztelt Ajánlattevő figyelmét, hogy amennyiben kérdése merül fel, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében keresse a kapcsolattartót:

Dunai Károly - szaktanácsadó

Elérhetőségei:

Tel.: +36 30 334-6160, 62/544-554

E-mail.: dunai.karoly@med.u-szeged.hu

Az árajánlatot pdf. formátumban kérjük feltölteni, a teljes pályázati anyagot 1 dokumentumban.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az ajánlattal együtt benyújtani.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerin



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 341-676, +36 (62) 544-000/1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: KLIMEX Medical Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 450 000,-Ft+ÁFA