Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB10438


Ajánlatkérő módosította a beadási határidőt a 2020.02.04-én 10:00 időpontban tartandó helyszíni bejárási lehetőség biztosítása miatt

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAKK steril klímaberendezéseinek tisztítás-fertőtlenítése és légoldali beszabályozása 2020-ra vonatkozóan
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB10438

Ajánlattételi határidő: 2020. február 07 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 12 hónap (vagy a szerződéses összeg kimerüléséig)

A beszerzés rövid ismertetője:

Munkafeladat

Az SZTE SZAKK steril klímaberendezéseinek tisztítás-fertőtlenítése és légoldali beszabályozása

Az SZTE Klinikai Központ épületeibe telepített klímaberendezések tisztítás-fertőtlenítése és légoldali beszabályozása szükséges az egészségügyi intézmények mesterséges levegőellátásánál a hatályos szabvány (MSZ-03-190-87) szerint a steril levegőellátás, azaz helységcsoportonként a megfelelő csíraszám biztosítása miatt.

A munka ütemezésének időpontjai előzetes egyeztetések alapján kerülnek meghatározásra, mely időpontoknak rugalmasan, a műtők igényeihez maximálisan alkalmazkodniuk kell, adott esetben hétvégi munkavégzéssel is a munka végleges lezárásáig.

A teljesítés igazolás feltétele a szabványnak megfelelő beszabályozás elvégzése, jegyzőkönyvezése, valamint a hatóság (Népegészségügyi és Élelmiszerlánc-biztonsági Főosztály) által kiadott megfelelő jegyzőkönyv.

A munka elvégzése a Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ épületeiben a következő három helyszínen szükséges:

  • Fül- Orr- Gégészeti Klinika (1-2)
    6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 111.
  • II. Kórház műtők (3-4-5-6-7)
    6725 Szeged, Kálvária sgt. 57.
  • (410 ágyas) Új Klinika műtők (8-9-10)
    6725 Szeged, Semmelweis utca 6.

A munkavégzéshez szükséges steril szűrőket a vállalkozónak kell biztosítani.

A szerződés 12 hónapra jön létre, mely további 12 hónappal, de maximum a szerződéses összeg kimerüléséig meghosszabbodik, amennyibben az egyes egységeknél a munkavégzés időpontjait nem lehet minden esetben a tervezettnek megfelelően betartani. Elsődlegesen a műtéti program a meghatározó, amihez igazítani kell a tisztítást végző és a beszabályozást végző szakcég munkáját.

A szerződéskötést követő 12+12 hónap időszakban kell teljesíteni a szolgáltatást az egyeztetett ütemezés szerint, tekintettel arra, hogy a Vállalkozónak az ütemezési időpontok előzetes egyeztetések szerint ajánlatkérő idényeinek megfelelően, rugalmasan kell teljesíteni a szerződésben vállalt kötelezettségét a műtők igényeihez maximálisan alkalmazkodva a végleges lezárásig a nyertes ajánlatban foglaltak szerint.

Az igényelt teljesítésnek MSZ-03-190-87 szabvány szerint 1. osztályúnak kell lennie, illetve az egyéb jogszabályoknak, hatósági előírásoknak, szabványoknak meg kell felelni, valamint a rendeltetésszerű használatot biztosító terjedelemben és minőségben kell történnie.

A műtő légtechnikai berendezés (gép) komplett tisztítása, a belépő levegőtől a kilépőig, minden részelemre vonatkozik. A benne található regiszterek zsírtalanító és oxidációs mosást is el kell végezni

A befúvó- és elszívó légcsatorna komplett tisztítását, a befúvó-elszívó anemosztátok le és felszerelését, vegyszeres tisztítását és fertőtlenítését, valamint a befúvó légcsatorna komplett fertőtlenítését el kell végezni (amennyiben szükséges tisztító ajtókat is be kell építeni).

Ezután következik a légoldali ellenőrző és mérő vizsgálat, valamint a beszabályozás elvégzése a szabványnak megfelelően (MSZ 04.135/1-82, MSZ 04.135/2-83, MSZ 03-190-87).

A ködgenerátorral zárják le a fertőtlenítést a tisztítóajtókon és a gépen keresztül. A takarítás, az eredeti állapot visszaállítása és a rendszer beüzemelése után történik a hatósági (Népegészségügyi és Élelmiszerlánc-biztonsági Főosztály) mintavételi eljárás elvégzése.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. kivitelezőnek folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről, és a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelő hulladékkezelést kell alkalmazni. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is. A hulladékszállítás során a vonulási útvonalat az esetleges a hulladékszállításból adódó szennyeződéstől mentesíteni köteles a kivitelező.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is, ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat-, díjakat).

A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.

A teljesítésigazolás feltétele a negatív ÁNTSZ mintavételi eredmény, a beszabályozás elvégzése és jegyzőkönyvezése.

Az árajánlatot pdf. formátumban kérjük feltölteni, a teljes pályázati anyagot 1 dokumentumban.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az ajánlattal együtt benyújtani.

Az árajánlatban az összegeket nettó érték + ÁFA formában kérjük feltüntetni.

Az Egyetemnek nem áll módjában előleget kifizetni

A pályázatból kizáró okok:

  • Nem munkanemek szerint bontott vagy nem tételes árajánlat benyújtása.
  • Az árajánlat nem terjed ki minden szakágra (építész gépész, villamos: erős- gyenge áram), amennyiben ezt a munka igényli.

A szükséges szűrők típusa és mennyisége:

szűrők

típus

méret

db

fül-orr-gége 1-2

H 13

305x305x078

3

915x610x078

6

II. Kórház (3-4-5-6-7)

H 13

méret

db

610x610x150

36

457x457x150

6

305x305x150

6

305x610x078

5

305x305x078

6

 

 

méret

db

 

H13

535x535x078

2

 

435x435x078

9

410 Ágyas( 8-9-10)

345x345x078

2

* fémkeretes zselés

H14

*610x1220x080

4

 

H13

435x435x078

11

 

345x345x078

15

 

H14

*610x1524x080

4

 

H13

435x435x078

9

 

345x345x078

3

 

H14

*610x1524x080

4

 

Kérjük Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót:

Pál Dávid

Tel.: (62)342-919, 30/361-2516

E-mail: pal.david@med.u-szeged.hu




Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docx
1. sz. melléklet feladatütemezési tábla 2020.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 341-676, +36 (62) 544-000/1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: KLAR WIND Kft.
Nyertes ajánlati ár: 14 330 000,-Ft+ÁFA