Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB10405

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db mélyfagyasztó szekrény doboztartó állvánnyal
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB10405

Ajánlattételi határidő: 2020. január 22 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2020.02.28

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db mélyfagyasztó szekrény doboztartó állvánnyal


Részletezés:

 

Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott műszaki paraméter

Mélyfagyasztó szekrény (Álló típus)

igen

 

Beállítható célhőmérséklet: minimum - 80 °C

igen

 

Szabályozható működési hőmérséklet: minimum

- 40 °C- tól maximum - 86 °C - ig

igen, kérjük megadni

 

Minimum térfogat: 380 liter, maximum 400 liter

igen, kérjük megadni

 

5 cm magas fagyasztó dobozoknál a minimum tárolási kapacitás 240 db doboz

igen, a lehetséges darabszámot kérjük megadni

 

Minimum öt részre osztott belső tér, külön-külön szigetelt ajtókkal

igen, az elkülönített belső terek számát kérjük megadni

 

Beépített világítás, amely ajtónyítás után automatikusan felkapcsolódik

igen

 

Állítható alsó és felső vészhőmérsékleti érték

igen

 

Külső távriasztáshoz előkészítve

igen

 

Beépített adatgyűjtő rendszer

igen

 

Beépített akkumulátor a kontroller és adatgyűjtő egységhez áramszünet esetére, minimum 72 órás kapacitással

igen, kérjük megadni

 

RS 485 interfész és USB csatlakozás

igen

 

A készülék mérje a külső hőmérsékletet is

igen

 

120 mm-es falszigetelés

igen, kérjük megadni

 

Fűtött ajtókeret és vákuum szelep

igen

 

Kereken gördíthető

igen

 

A mélyfagyasztóval együttesen szállítandó 9 db rozsdamentes acél állványok

igen

 

Az acél állványok kapacitása:

minimum 16 db fagyasztó doboz/állvány

igen, kérjük megadni

 

Az állványokon minden dobozhoz külön polc tartozzon

igen

 

2 év garancia

igen

 


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutasításra kerül.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.





Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Dialab Kft
Nyertes ajánlati ár: 2 314 300,-Ft+ÁFA