Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/KB10123

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Finanszírozási adatszolgáltatás gyakorlatának átvilágítása valamint szakma specifikus kódolási ismeretek oktatása az AITI szervezeti egységeiben
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/KB10123

Ajánlattételi határidő: 2019. szeptember 12 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 2 hónap időszakra

A beszerzés rövid ismertetője:

Finanszírozási adatszolgáltatás gyakorlatának átvilágítása valamint szakma specifikus kódolási ismeretek oktatása az AITI szervezeti egységeiben


Teljesítés helye:

Aneszteziológiai és Intenzív Terápiás Intézet szervezeti egységei, 6725 Szeged, Semmelweis u. 6.


A szolgáltatás tárgya:

A helyszínen elvégzendő, két teljes hónapra kiterjedő, teljes körű, minden ápolási eseményre kiterjedő, a betegdokumentáció egészét érintő átvizsgálás. Havi kb. 80-100 eset áttekintése, az előzetesen rendelkezésre bocsátott jelentőállományok feldolgozásával és áttekintésével, majd a helyszínen, a teljes betegdokumentáció átvizsgálásával, az adatvédelmi szabályok betartásával.

A tapasztaltak alapján rövid írásos összefoglaló készítése a feltárt hiányosságokról, lehetőségekről. Javítási javaslatok átadása, melyek elfogadása és javítása esetén a Megbízó többlet finanszírozás elérésére számíthat.

A fentiek során megszerzett tapasztalatokra és általános ismeretekre épülő oktatás a Megbízó telephelyén, a megjelölt célközönségnek.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.


Kapcsolattartó:

Dr. Záborszki Annamária

62/544-966

office.ebig@med.u-szeged.hu


A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot és egyéb csatolni kívánt dokumentumot 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő Klinikai Beszerzési Iroda, tel: 62/34-1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: HBCS Audit Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 500 000,-Ft+ÁFA