Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/KB09925

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Az Onkoterápiás Klinika újonnan kialakított Kemoterápiás Kúraszerű Ellátó Osztályán szükséges bútrorzat beszerzése ( gyártás és beépítés )
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/KB09925

Ajánlattételi határidő: 2019. június 12 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.07.10

A beszerzés rövid ismertetője:

Az Onkoterápiás Klinika újonnan kialakított Kemoterápiás Kúraszerű Ellátó Osztályán szükséges bútrorzat beszerzése ( gyártás és beépítés )


Részletezés


I. Orvosi rendelők bútorzata


  • 8 db íróasztal, 120 x 60 cm asztallap, fém lábakkal
  • 8 db gördíthető, 3 fiókos alátétszekrény ( konténer ), kb. 45x50x60 cm
  • 8 db két teleajtós ( polco ) faliszekrény, kb. 90x60x30 cm (szé x ma x mé)
  • 8 db egy teleajtós ( polcos ) faliszekrény, kb. 45 x 60 x 30 cm ( szé x ma x szé )
  • 8 db nyitott polcos faliszekrény, kb. 90 x 30 x 30 cm ( szé x ma x mé )
  • 8 db nyitott polcos faliszekrény, kb. 45 x 60 x30xcm ( szé x ma x mé )


Bútorlap: E EGGER H 3006 ST 22 Zebrano Homok színben


II. Orvosi és nővér öltözők bútorzata


  • 1 db 4 ajtós, akasztós, fém öltözőszekrény 1 polccal, kb.1800 x 1200 x 500 mm méretben
  • 2 db 3 ajtós, akasztós, fém öltözőszekrény 1 polccal, kb. 1800 x 900 x 500 mm méretben
  • 1 db 2 ajtós, akasztós, fém öltözőszekrény 1 polccal, kb. 1800 x 600 x 500 mm méretben
  • 4 db háttámla nélküli öltözőpad, kb. 450 x 1000 x 330 mm méretben


Az öltözőszekrényeket szürke színben kérjük.


Az I. és II. rész bútoraira beérkező ajánlatokat külön értékeljük, tehát a felhívásra részajánlat is tehető!


SZTE ÁOK Onkoterápiás ambulancia kialakításához kapcsolódó orvosi rendelők bútorok legyártása és helyszíni elhelyezése a részletezett tájékoztató jellegű leírás alapján.

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

A bútorok egyedi gyártásúak, a megadott méretek tájékoztató jellegűek, ezért előzetes helyszíni felmérés és megrendelővel való konzultáció alapján kérjük az ajánlatot megadni.

Az átláthatósági nyilatkozatot kérjük az ajánlathoz csatolni.

A munkavégzésből adódó szemetet vállalkozónak el kell szállítania a teljesítési helyszínről.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget.

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.


A gyártás előtt helyszíni felmérés szükséges. Ezzel kapcsolatban kérjük keressék a klinikai kapcsolattartót!

Elérhetősége:


Juhász Györgyi

tel.: 36 62 545-404

email: office.onko@med.u-szeged.hu



Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.




Letölthető állományok:
Ajánlattételi dokumentáció_SZTE_2016_KB06485.pdf
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docx
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabó Éva, anyaggazdálkodó SZTE ÁOK Logisztikai Iroda, tel: +36 (62) 545-983, +36 (62) 544-000/5983

email: szabo.eva@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Kiss-Irodabútor Kft.
Nyertes ajánlati ár: 801 200,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Kiss-Irodabútor Kft.
Nyertes ajánlati ár: 370 560,-Ft+ÁFA