Ajánlat sorszáma:
SZTE/2019/KB09698
Ajánlattételi határidő: 2019. március 22 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 5 hónap időtartamra
A beszerzés rövid ismertetője:
A Dialízis Központ számára szükséges, gyógyszernek minősülő anyagok beszerzése
7 részajánlati körben
Mennyiségi adat:
- 548 db BALANCE 2,3% 1,75 CA 2000 ML
- 4175 db CAPD2 STAYSAFE 2000 ML
- 1156 db CAPD4 STAYSAFE 2000 ML
- 78 db Extraneal Peritdial oldat 2000ML
- 485 db Safe Lock Bal. 1,5% 1,75Ca 5.0L
- 145 db Safe Lock Bal. 2,3% 1,75Ca 5.0L
- 191 db Sleep Safe Balance 1,5% 1,75CA 5L
Teljesítés helye: Központi Gyógyszertár 6720 Szeged, Szikra u. 8.
Teljesítési határidő: szerződéskötéstől - 5 hónap időtartamra
A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot és az ártáblázatot 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.
Kérjük Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót:
Dr. Vér István - mb. főgyógyszerész
Elérhetőségei:
Tel: 62/342-581
E-mail: ver.istvan@med.u-szeged.hu
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Letölthető állományok:
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docxDializáló oldatok ártáblázat.xlsxFelolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE SZAKK Logisztikai Iroda, tel: +36 62/341-676
email:
davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: EUROMEDIC-PHARMA Gyógyszernagykereskedelmi Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 1 317 420,-Ft+ÁFA
Nyertes ajánlattevő: Fresenius Medical Care Magyaroszág Egészségügyi Kft.
Nyertes ajánlati ár: 13 681 723,-Ft+ÁFA