Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/KB09646

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db ultramélyhűtő láda
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/KB09646

Ajánlattételi határidő: 2019. február 26 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.04.19

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db ultramélyhűtő láda


Részletezés:


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott paraméter

„láda” kialakítású

igen

 

hasznos belső tér: 190 liter ± 2 %

igen, kérjük megadni

 

beállítható leghidegebb hőmérséklet -84C° ± 2%

igen

 

maximális zaj szint ≤ 55 dB

igen, kérjük megadni

 

Energia felhasználás 24 óra alatt ≤ 5.5 kWh

igen, kérjük megadni

 

hang és fény riasztás

igen

 

kerekeken gördíthető (4 db)

igen

 

beépített zárszerkezet

igen

 

hasznos belső tér extra belső fedőlapokkal ellátva

igen

 

leolvasztás: manuális

igen

 

akkumulátorral rendelkezik áramkimaradás esetére

igen

 

az akkumulátor 48 óráig menti a tárolt adatokat

igen

 

digitális kontroller kijelző megléte

igen

 

magas és alacsony hőmérséklet esetén riaszt

igen

 

nyíllás megléte esetleges külső szondának

igen

 

előkészítve külső naplózási felszereléshez

igen

 

csatlakozó megléte távolsági riasztóhoz

igen

 

berendezés súlya ≤ 65 kg

igen, kérjük megadni

 

hőszigetelő anyag típusa: ciklopentán (PUR)

igen

 

belső páratartalom <5 %

igen, kérjük megadni

 

környezetbarát HCFC mentes hűtőközeg

igen

 

ISO 9001, 14001 és 18001 OHSAS szabványoknak megfelel

igen

 

készülék magasság: 900 mm ± 2%

igen, kérjük megadni

 

készülék szélesség: 910 mm ± 2%

igen, kérjük megadni

 

készülék mélység (nyitó fogantyú nélkül): 620 mm ± 2%

igen, kérjük megadni

 


Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.


Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutsításra kerül.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Labnet Hungary Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 155 000,-Ft+ÁFA