Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/KB09208

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE KK Hemodinamikai labor C műtőajtó csere
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/KB09208

Ajánlattételi határidő: 2018. szeptember 10 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 90 napon belül.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE KK Hemodinamikai labor C műtőajtó csere


Feladat az Invazív Kardiológiai Részleg, Hemodinamikai Labor C műtő meglévő műtőajtó bontása és cseréje egy egyszárnyú automata tolóajtóra, az ajtószárny 2 mm ólombetétes, betekintős.

Méretek:

·Ajtó beépítési méret: 2100 x 2320 mm

·Szabad nyílásméret: 1000 x 2200 mm,

 

Az ajtónak az alábbi felszereltséggel kell rendelkeznie:

· Automata ajtó fogadó, kiegészítő szerkezet

· Nyitóegység tűzjelzőhöz csatlakozási lehetőséggel

· Ajtószárny 2 mm ólombetétes, betekintővel

· Vészleállító gomb falon kívül, vésznyitási lehetőséggel

· Mozgás és jelenlét érzékelővel ellátott biztonsági rendszer

 

Csak tételes árajánlatot áll módunkban elfogadni. A tételes árajánlatnak tartalmaznia kell a meglévő ajtó - bontási, az új ajtó anyag/beszerelési, beüzemelési és a keletkező hulladék elszállítási költségét (Nettó ár + ÁFA).


A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.


A pályázatból kizáró ok:

- Nem tételes árajánlat benyújtása


Amennyiben szükséges helyszíni bejárás, az alább megjelölt személlyel szíveskedjen felvenni a kapcsolatot:

Dunai Károly

Tel.: +36-30/334-6160



Letölthető állományok:
Felolvasólap.pdf
Átláthatósági nyilatkozat.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dunai Károly, szaktanácsadó SZTE SZAKK Klinikai Gazdálkodási Igazgatóság Klinika Üzemeltetési Iroda, tel: +36 (62) 544-554, +36 (62) 544-000/4554

email: puskas.izabella.lea@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Label Door Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 230 000,-Ft+ÁFA