Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/KB08585
Ajánlattételi határidő: 2018. január 26 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018.02.26.
A beszerzés rövid ismertetője:
A 6726 Szeged, Korondi utca 5. szám alatti Védőnői Tanácsadó egyéb bútorainak beszerzése
Részletezés:
1.tétel: 1 db tárgyaló asztal
- kerek
- 600 mm +/- 5% átmérő
- 650 mm +/- 5% magasság
- központi hengeres láb fémből
- 25 mm +/- 5% bútorlap fedlap
- natúr cseresznye színben
2. tétel: 2 db fotel
- grafit szürke fém láb
- textil kárpittal
- világos barna vagy drapp színben
3. tétel: 8 db szék
- fémvázas
- textil ülő és hátrész
- karfás
- rakásolható
- szürke vagy fekete színben
4. tétel: 4 db étkező szék
- fehér műanyag
- fém lábakkal
- karfa nélküli
5. tétel: 2 db irodaszék
- közepes háttámlával
- szövet kárpittal
- narancs vagy pezsgő színben
- karfás
- görgős
- gázrugós
- állítható magassággal
- króm lábcsillaggal
6. tétel: 1 db asztal
- kerek
- műanyag
- 1000 mm +/- 3% átmérő
- 750mm +/- 3% magasság
7. tétel: 1 db álló fogas
8. tétel: 2 db esernyőtartó
A beérkező ajánlatokat tételsoronként bíráljuk el.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.
Kapcsolattartó:
Baloghné Fűrész Veronika - vezető védőnő
Elérhetősége:
Tel.: 06 30/510-8201
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabó Éva, anyaggazdálkodó SZTE ÁOK Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-983, +36 (62) 544-000/5983
email:
szabo.eva.1@med.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: DuoLIne Bt.
Nyertes ajánlati ár: 232 362,-Ft+ÁFA