Ajánlat sorszáma:
SZTE/2016/KB07245
Ajánlattételi határidő: 2016. december 06 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016.12.20.
A beszerzés rövid ismertetője:
3 db kapszula endoszkóp
Részletezés:
Minimum műszaki követelmények
|
Elvárás
|
Ajánlott paraméter
|
maximális méret 26mm x 11mm
|
igen, kérjük megadni
|
|
látószög: legalább 160˚
|
igen, kérjük megadni
|
|
működési időtartam: legalább 12 óra
|
igen, kérjük megadni
|
|
képrögzítési sebesség: legalább 3 kép/másodperc
|
igen, kérjük megadni
|
|
valós idejű képtovábbítási és megtekinthetőségi lehetőség
|
igen
|
|
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy az ajánlott endoszkóp kapszula árának megadásakor kalkuláljon az adatok kiértékeléséhez szükséges rendszer (hardver és szoftver) térítésmentes biztosításával a megadott időtartamra vonatkozóan az esetleges hardver egység szervizköltségek (beleértve a rendeltetésszerű használat kapcsán szükségessé vált cserét is) és szoftverfrissítésekkel együtt.
Beszállítási időtartam: 2016.11.20-től 2016.11.30-ig
Megjegyzés: A megadott darabszám az OEP által finanszírozott a 2016. évre biztosított maradvány összeg terhére alapján lett megadva.
Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.
Az árut szegedi kiszállítással kérjük.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645
email:
molnar.andras@med.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: EndoCam Kft.
Nyertes ajánlati ár: 417 000,-Ft+ÁFA