Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/KB06395

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db holter EKG kiértékelő szoftverrel
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/KB06395

Ajánlattételi határidő: 2016. április 15 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016.05.20

A beszerzés rövid ismertetője: 1 db holter EKG kiértékelő szoftverrel

Részletezés:

Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott paraméter

72-órás ambuláns EKG holter

igen

 

3 csatornás

igen

 

grafikus LCD kijelző

igen

 

teljes pitvari és kamrai ritmusanalízis

igen

 

súlyos és életveszélyes artimiák tárolása

igen

 

szívritmus és ST trendek

igen

 

supraventicular és ST események

igen

 

long ütések

igen

 

full disclosure felvétel

igen

 

QT trend

igen

 

HRV, ST, pacemaker, P-hullám, zaj analízis

igen

 

QRS osztályozás és ütésenkénti újraosztás

igen

 

1 db esemény-holter EKG felvételezővel, kábellel, tokkal, és egy egyszer-használatos elektróda készlettel

igen

 

1 db kiértékelő szoftver klinikai használatra

igen

 

Bemeneti jel sáv: ±5 mV

igen, kérjük megadni

 

Frekvencia sáv: 0.05 Hz-40 Hz /-3dB ±2%

igen

 

A/D ellenállás: 10μV

igen

 

Mintavételi frekvencia: 250 Hz

igen

 

Defibrillátor védelem a páciens kábelben

igen

 

Energia hasznákat: 2 x “AAA” alkaline vagy min. 1200 mAh NiMh újratölthető elemek

igen

 

Kijelző: graphic LCD

igen

 

Görbe sebessége a kijelzőn: 25 mm/sec

igen

 

Adattárolás: USD memóriakártyán

igen

 

Súly elemekkel együtt ≤ 100g

igen, kérjük megadni

 

Adatátvitel: USB porton

igen

 

Operációs rendszer compatibilitás: Windows 95/98, Windows 2000, Windows XP, Windows 7

igen

 

Teljes arrhythmia analízis: max. 1 perc/24 óra (FD verzióban)

igen, kérjük megadni

 

Reanalízis: max. 1 perc (FD verzióban)

igen, kérjük megadni

 

QRSMIX” morfológiai osztályozás Beállítható T és P hullám filter

igen

 

méretek: 100x60x20mm ±8%

igen, kérjük megadni

 

 

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.

Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép, műszergazdálkodás SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Innomedical Kft.
Nyertes ajánlati ár: 900 000,-Ft+ÁFA