Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13514

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: "SZTE ETSZK park kertjében (6726 szeged, Temesvári krt. 31.) található fák nyesése, szárazolása, metszése, csonkolása, egyes fák kivágása, a gallyak mulcsozása.”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13514

Ajánlattételi határidő: 2023. november 27 14:45

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatálybalépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított 2 munkanapig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE ETSZK park kertjében (6726 Szeged, Temesvári krt. 31.)

2 db kocsányos tölgy szárazolása, statikai helyreállító nyesése,

1 db korai juhar kivágása

1 db platán koronaalakító nyesése, zömök koronaágak kialakítása

1 db amerikai hárs koronaalakító nyesése,

a keletkezett gallyak mulcsozása.

 

Azonnali munkavégzést igénylő fák, melyek elhelyezkedésükből, vagy állapotukból adódóan potenciálisan magas baleseti kockázatot jelentenek.

 

A munkálatok elvégzéséhez szükség lehet 20 m magas emelőkosaras autóra.

A fák nyeséséhez esetlegesen szükséges engedélyek alapdokumentumainak beszerzése a nyertes Ajánlattevő feladata.

A feladatot munkaidőben kell elvégezni, szükség esetén a gyalogosok védelme érdekében a területet bólyákkal és szalagokkal kell elkeríteni.

 

A fák a SZTE ETSZK park kertjében (6726 Szeged, Temesvári krt. 31.) tekinthetők meg helyszíni bejárás alkalmával.

Helyszíni bejárás időpontja: 2023.11.24. 10:00 óra. Találkozás a porta előtt.

 

Figyelem! A helyszíni bejárásról jelenléti ív készül. A helyszíni bejáráson részt nem vett Ajánlattevők ajánlata automatikusan érvénytelenítésre kerül!

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő rendelkezzen szakmai felelősségbiztosítással a munka elvégzésével kapcsolatosan.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a szakmai felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

  • Ajánlattevő legalább 1 fő teljesítést végző szakembere rendelkezzen minősített faápoló tanúsítvánnyal.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítést végző szakembere minősített faápoló tanúsítványát.


Számlázási cím:   Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Számlaküldési cím: SZTE ETSZK

6726 Szeged, Temesvári krt. 31.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: 

Szilágyi Sándorné Tel: +36 30/1211-329

Email: szilagyi.sandorne@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (ocskone.toth.edit@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!





Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költséget tartalmaznia kell, beleértve a gallyazás munkadíját, a helyszínre történő kiszállást, a szükséges eszközök biztosítását, az esetleges engedélyek költségeit is.



További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

Fizetési feltételek: A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, igazolt teljesítést követően.

Vállalkozó a teljesített feladatért, a részletes elszámolás teljesítésigazolással történő elfogadása után jogosult a számlát kiállítani.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szilágyi Sándorné, ingatlanfenntartási ügyintéző SZTE ETSZK Gazdasági, Szolgáltatási és Üzemeltetési Iroda, tel: +36 (62) 341-435, +36 (62) 544-000/1435; +36 30/1211-329

email: szilagyi.sandorne@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.