Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13172

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság részére Lean Office képzés és Office Lean online képzésekhez kiegészítő tantermi szimuláció biztosítása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13172

Ajánlattételi határidő: 2023. június 08 10:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatálybalépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított 2023. augusztus 31-ig tartó időszakra kötik. Felek az online és a kiegészítő gyakorlati képzések pontos időpontjait a szerződéskötést követően egyeztetik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A képzés célja, hogy fejlessze a Szegedi Tudományegyetem dolgozóit és vezetőit szervezet- és folyamatfejlesztési készségeikben, tudásukban. A képző intézmény felel a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvényben foglaltaknak való megfelelésnek.

 

A képzés időtartama és tervezett létszáma: e-learning office képzés és az elméleti képzést kiegészítő gyakorlat 2 csoportban, csoportonként 1-1 napban, napi 8 órában. Résztvevők száma: 11 fő (2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00018 projekt részéről) illetve 15 fő (RRF-2.1.2-21-2022-00012 projekt részéről).

 

  • 1. Office Lean képzés megvalósítása - E-learning formában történő képzés
  • Lean alapelvek és eszközök megismerése,
  • probléma és cél meghatározás,
  • folyamattérképezés és folyamat optimalizálás,
  • strukturált problémamegoldás,
  • priorizáló mátrixok,
  • hibamentes tervezés.
  • Az online képzéshez az infrastruktúrát Vállalkozó biztosítja, beleértve a lebonyolításhoz szükséges platformot is.
    1. Office Lean online képzésekhez kiegészítő tanteremi szimuláció – személyes jelenléttel Szegedi helyszínnel
  • Az elméleti ismereteket kiegészítő gyakorlat, amely során a résztvevők egy szimulált munkakörnyezetben javíthatják folyamataikat, majd tesztelhetik a bevezetett változásokat.

 

 

A képzés tananyagát a résztvevők részére Vállalkozó köteles biztosítani.

 

A képzés vizsgával zárul, melynek sikeres teljesítése esetén a résztvevő oklevélben (tanúsítvány, sikeres elvégzést igazoló egyéb dokumentum) részesül.

A vizsga módja: online teszt.

 

A képzés az Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap támogatásával megvalósuló 2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00018, és az Európai Unió által finanszírozott RRF-2.1.2-21-2022-00012 pályázatból valósul meg.

A képzés megvalósításának a Megrendelő által elvárt adminisztrációja:

  • A képző intézmény által kiállított, illetve a képzés sikeres elvégzését igazoló dokumentumok (vizsgadokumentáció, oklevél, bizonyítvány)
  • Személyes jelenlét esetén (Részvételt igazoló dokumentum (jelenléti ívek); fénykép/hangfelvétel/videó)
  • Távoktatás, online képzés esetén képernyőképek, a képzés elvégzéséről a képző intézmény által elektronikusan kiállított, aláírt tanúsítvány.
  • Tanúsítvány hiányában rendezvényszervező szoftverből vagy applikációból kinyert pdf formátumú jelenléti ív.
  • Jelenléti ív hiányában a képzésre történt regisztrációkat tartalmazó, rendezvényszervező szoftverből vagy applikációból kinyert pdf formátumú lista.

 

A Megrendelő biztosítja a szolgáltatás elvégzéséhez a tanteremi szimulációhoz szükséges helyszínt Szegeden.

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő rendelkezzen a jelen képzés lebonyolításához szükséges felnőttképzési nyilvántartási számmal. Igazolás mód: Ajánlattevő ajánlatában adja meg a jelen képzés lebonyolításához szükséges felnőttképzési nyilvántartási számát.
  • Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot legalább 1 db Lean képzés lebonyolításáról. Figyelem! A referencianyilatkozatnak tartalmaznia kell a képzett szervezet nevét, képzésben résztvevők számát (fő), referenciát adó személy nevét és elérhetőségét!

 

Ajánlat elvárt tartalmi elemei:

  • Felolvasólap
  • Jelen képzés lebonyolításához szükséges felnőttképzési nyilvántartási szám megadása.
  • Egyszerű referencianyilatkozat.
  • Ajánlattevő rövid bemutatása, az ajánlat tárgya rövid szakmai leírással.


Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Számlaküldési cím:

SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság Innovációs Igazgatóság 6720 Szeged, Dugonics tér 13.


További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE Beszerzési Igazgatóság

Beszerzési Iroda

Kuczora Attila irodavezető

E-mail: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

 

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság Innovációs Igazgatóság

Gáspár Krisztián innovációs igazgató

E-mail: gaspar.krisztian.barna@szte.hu



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő a mindösszesen bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden a képzéssel kapcsolatosan felmerülő költséget, beleértve hatósági vizsgák díját is.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden a képzéssel kapcsolatosan felmerülő költséget, beleértve hatósági vizsgák díját is.



További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Fizetési feltételek: Vállalkozó az utolsó képzés lebonyolítását követően, teljesítésigazolás után projektenként 1-1 db számlát köteles benyújtani, melyeket a Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít. 2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00018 projekt esetében 11 fő képzési költségeiről, a RRF-2.1.2-21-2022-00012 projekt esetében 15 fő képzési költségeiről.


2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00018 projekt

Hatékony egyetemi innovációs ökoszisztéma fejlesztése és működtetése a Szegedi Tudományegyetemen


RRF-2.1.2-21-2022-00012 projekt

Komplex Digitális Modellváltás- intelligens fokozatváltás




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Gáspár Krisztián, innovációs ig. SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főig. Innovációs Ig., tel: +36 (62) 544-181

email: gaspar.krisztian.barna@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.