Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13011

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Kollégiumok részére „Kollégiumok területén járda, udvar takarítási és parkgondozási feladatok ellátása.”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13011

Ajánlattételi határidő: 2023. március 30 14:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatályba lépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított 12 hónapra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés rövid ismertetője:

 

Általános szakmai leírás:

Parkrendezési, gondozási, a parkok területén megtalálható védett és egyéb fák teljes-körű fenntartási munkái. Ősszel az avar eltakarítása, elszállítása. Télen hóeltakarítási és jégmentesítési feladatok ellátása (szükség esetén, Ajánlatkérő jelzése alapján a hó-, jégcsap- és csúszásveszélyes helyek szalaggal való körbekerítése).

Az elvégzendő munkanemek a szerződésben foglalt területekre:

Általános, évszaktól független feladatok:

  1. A szerződésben foglalt területek szilárd burkolatainak tisztántartása, takarítása, gondozása.
  2. A járdák, járdaszegélyek napi seprése, (amennyiben az időjárási körülmények lehetővé teszik).
  3. A szerződésben foglalt területeken található közterületi szemétgyűjtők, hamutartók napi ürítése, szemeteszsákok biztosítása és cseréje, szükség esetén a szemétgyűjtők, hamutartók fertőtlenítése, tisztítása.
  4. A lehullott, kisebb-nagyobb faágak eltakarítása, elszállítása, különös tekintettel a menekülő útvonalakra. (Viharkár esetén menekülő útvonalban legkésőbb 40 percen belül, egyéb területeken legkésőbb 2 órán belül meg kell kezdeni az eltakarítási feladatokat.)

 

Téli időszakban:

  1. Területi prioritások alkalmazásával (mellékelt térképvázlatok szerint):
    1. a szerződésben foglalt területek jég- és csúszásmentesítése,
    2. hóeltakarítási feladatok elvégzése,

különös tekintettel a menekülő útvonalakra.

  1. Ajánlattevő napszaktól függetlenül biztosítsa a hóesés vagy ónos eső kezdetét követően 1 órán belül a hóeltakarítási és csúszásmentesítési munkák megkezdését. Szükség estén a Diszpécser szolgálat (vagy illetékes épületfenntartási felelős) riasztja az előre leadott telefonszámon Vállalkozó képviselőjét.
  2. Ha az időjárási körülmények indokolják, biztosítsa, hogy 2 cm-nél nagyobb összefüggő hóréteg ne alakuljon ki az I. prioritási területeken (utcafront), 5 cm-nél nagyobb pedig a II. prioritási területeken (belső udvar).
  3. Továbbá, ha az időjárási előrejelzés indokolja, az útfelületeken és a járdák felületén a jégképződést megelőző szóróanyag kijuttatása, só, útkáli, vinasz vagy egyéb anyag használatával a jogi előírásoknak megfelelően, törekedve a leginkább környezetkímélő megoldásra. A fás szárú növények védelméről szóló 346/2008. (XII. 30.) Korm. rendeletnek megfelelően, térköves felületeken pl. Zeokál, Kalciumklorid, az Egyetem kezelésében lévő aszfaltos, betonos felületeken a hagyományos sós homok is használható csúszásmentesítésre.

 

Tavaszi, Nyári, Őszi időszakban:

  1. Zöldterületeken, parkosított felületeken fű és szegélyvágási munkák elvégzése, minimum 2 hetente, ha indokolt hetente,
  2. fák gallyazása a szükséges lombkorona gyérítési munkák elvégzése, minimum egy alkalommal kora tavasszal zöldellési időszakot megelőzően, további alkalmakkal eseti igényre,
  3. bokrok, bukszusok, cserjék gondozása, metszése, havi rendszerességgel,
  4. hulló levél- avar takarítása, elszállítása, őszi időszakban legalább heti 1 alkalommal,
  5. évi minimum két alkalommal (1-1 alkalom tavasszal és ősszel) az épületek ereszcsatornáinak, csapadékvíz elvezetőinek tisztítása, avar mentesítése, szükség esetén átmosása.
  6. az aszfaltba süllyesztett csapadékvíz összefolyók, elvezetők rendszeres havi takarítása.

 

A mellékleteken szereplő munkafelületek:

Zöldterület: 620 m2

Járdaszakasz, térburkolat terület: 1445 m2

Szilárdburkolat, aszfalt terület: 500 m2

 

Terület megnevezése [m2]

Szilárd burkolat, aszfalt

Járdaszakasz, térburkolat

Zöldterület

Apáthy István Kollégium

0

300

115

Id Jancsó Miklós Kollégium

500

300

315

Teleki Blanka Kollégium

0

425

180

Semmelweis Ignác Kollégium

0

420

10

Összesen:

500m2

1445m2

620m2

A teljesítés helye:

  • Apáthy István Kollégium, Szeged, Apáthy István u. 4, 6720
  • Id Jancsó Miklós Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 7, 6725
  • Teleki Blanka Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 5, 6725
  • Semmelweis Ignác Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 4, 6725

 

A főbb területekről a mellékletben csatolt helyszínrajzok nyújtanak bővebb tájékoztatást.

 

További információk:

  • 1. A feladatvégzés során a hulladék nem deponálható, aznapi elszállítás, megsemmisítés szükséges.
  • 2. Munkavégzés ideje: A kertészeti és takarítási munkákat a hét minden napján reggel 6 és 16 óra között kell elvégezni. Hóeltakarítás a hét minden napján, ha szükséges napi 24 órában.
  • 3. A szolgáltatás ellátásához állandó elérhetőség és jelenlét szükséges, mind a nyári, mind a téli időszakban vannak napi feladatok. A vállalkozó feladata a szolgáltatás ellátásához szükséges megfelelő létszám biztosítása, ezzel kapcsolatban az ajánlatkérő nem rögzít konkrét létszámadatot.
  • 4. Tetőn végzett munkálatoknál nincs szükség alpintechnikai felszerelésekre.
  • 5. A tetőn keletkezett kertészeti vagy egyéb hulladék nem szállítható a kollégiumok épületén belül, ezért azokat pl. zsákokba gyűjtve, az épületen kívül kell eltávolítani (pl. kötélen leengedni vagy a favágásokhoz használt kosaras kocsival leemelni).
  • 6. Az esetlegesen szükséges öntözővíz mennyiségét, felhasználását, az öntözés megkezdése előtti napokban egyeztetni kell a Kollégiumok igazgatóságával, képviselőjével.
  • 7. Az ajánlattevő hibájából elpusztult növény pótlása Ajánlattevő kötelessége és költsége. Ha Ajánlattevő felelőssége nem bizonyítható, a pótlás költségét, előzetes egyeztetés alapján viselik a felek.
  • 8. A kisebb gépek és eszközök tárolása az Ajánlatkérő által biztosított, zárható helyen megoldható.
  • 9. A műszaki leírásban meghatározott adott rendszerességű munkanemek elvégzéséről, havi rendszerességgel a tárgyhót követő hónap 5. napjáig, a Vállalkozó a Megrendelő részére a munkák szerződés szerinti teljesítéséről tételes jegyzőkönyvet ad át. Megrendelő a Vállalkozó rendelkezésére bocsájtja a jegyzőkönyv formanyomtatványát.

    Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő rendelkezzen a teljesítésben résztvevő alábbi saját alkalmazotti, személyi állománnyal:
    • 1 fő kertész segédmunkás – az állandó napi feladatok ellátására
    • 4 fő segédmunkás – az állandó napi feladatok ellátására
  • Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a teljesítésben résztvevő fentiekben felsorolt saját alkalmazotti, személyi állománnyal.

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím:

Apáthy István Kollégium

Molnárné Gavallér Anikó

6720 Szeged, Apáthy István utca 4.



További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE Beszerzési Igazgatóság

Beszerzési Iroda

Kuczora Attila irodavezető

E-mail: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

 

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója:

Puskás Izabella, műszaki manager

Tel.: +36 (30) 361-8734; 62/342-502

E-mail: puskas.izabella@szte.hu


Dunai Károly elektromos műszaki manager

Tel.: +36 (30) 334-6160; 62/544-554

E-mail: dunai.karoly@med.u-szeged.hu





Letölthető állományok:
1.sz. melléklet Elvégzendő munkanemek gyakoriságuk szerint.docx
Felolvasólap.docx
Apáthy kollégium térkép.pdf
DKL terkep.pdf
Jancsó kollégium térkép.pdf
Teleki kollégium térkép.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a 12 hónapra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.


További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.

Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő kérésére kiállítani.

Megrendelő a számla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő kérésének eleget téve Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.

Amennyiben Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Vállalkozó megküldi Megrendelő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Fizetési feltételek:

Vállalkozó havi teljesítések után teljesítésigazolást követően, havonta 4 db számla (telephelyenként 1-1 db számla), mindösszesen 48 db számla/év benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.

 




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, műszaki manager SZTE Műszaki Igazgatóság, tel: +36 (30) 361-8734, +36 (62)342-502

email: puskas.izabella@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás érvénytelenítésre került.