Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11994

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „PPC kampányok létrehozása és futtatása google ads és Facebook/instagram rendszerekben a Szegedi Tudományegyetem részére.”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11994

Ajánlattételi határidő: 2021. december 13 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától 2022. február 22-ig. Az egyes részteljesítések időszakai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai és egyéb időpontváltozások miatt változhatnak. Ez esetben a változtatással érintett részteljesítési határidő automatikusan meghosszabbodik az új időpont függvényében.

A beszerzés rövid ismertetője:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google keresési és display hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 11 634 600,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

 

kampány neve

célcsoport

Tervezett kezdő dátum

Tervezett záró dátum

Megvalósítás jellege

tervezett keretösszeg nettó

SZTE NKI központi általános felvételi kampány I. 2022. február 15-ig

17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre, valamint szüleik

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google display

2 000 000

SZTE NKI központi általános felvételi kampány II. 2022. február 15-ig

17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre, valamint szüleik

2022.01.01

2022.02.15

Google, facebook, instagram, youtube

4 000 000

SZTE NKI Stipendium Hungaricum Scholarship

18-25 évesek, 70 ország, Bizonyos országokban bizonyos tudományterületeket lehet hirdetni.

Szerződéskötéstől

2022.01.15

Facebook

200 000

SZTE NKI Fall Intake I. 2022

20-38 éves korosztály

1. Middle Asia: Ex-Soviet countries, , Mongolia, (Russia – Twitter, Insta van)

2. Far East: Japan, China, Vietnam, Indonesia, Thailand, South Korea, India, Taiwan, Malaysia;

3. Middle East: Israel, Palestine, Syria, Jordan, Saud Arabia, Yemen, Oman, Iraq, United Arab Emirates, Qatar, Iran, Kuwait,

4. Africa: Gambia, Senegal, Morocco, Algeria, Nigeria, (North West Coast) Egypt, Ghana, Kenya, Guinea, South Africa,

5. America: Brazil, Chile, Columbia, Peru, Ecuador, Canada, the US, Guyana, French Guyana

6. Europe: Cyprus, Greece Norway, Sweden, UK, Ireland, Finland?, Germany, Serbia, Italy, Turkey, Spain; Macedonia

2022.01.01

2022.02.22

Youtube, facebook, instagram

250 000

SZTE NKI Fall Intake II. 2022

17-27 éves korosztály Target ország: Németország

2022.01.01

2022.02.22

Instagram

50 000

SZTE GTK általános felvételi kampány

17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gazdasági és társadalomtudományi területeken, valamint szüleik

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook, instagram, linkedin, youtube

460 000

SZTE ETSZK általános felvételi kampány

17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre egészségügyi területen, valamint szüleik

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook, instagram, linkedin, youtube

160 000

SZTE Tanárképző Központ szakvizsga hirdetés

 

Szerződéskötéstől

2022.01.30

Google, facebook

160 000

SZTE GYTK Nyílt Nap kampány

17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gyógyszerésztudományi területen, valamint szüleik

2022.01.01

2022.01.22

Google, facebook

34 500

SZTE GYTK általános felvételi kampány

17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gyógyszerésztudományi területen, valamint szüleik

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook

345 000

SZTE MGK szakirányú továbbképzések

Google Ads hirdetés (a Google keresőfelületein) a Fenntartható precíziós kertészeti szakmérnök/ szakember szakirányú továbbképzésre

Szerződéskötéstől

2022.01.25

Google, facebook

200 000

SZTE MGK általános felvételi kampány

Google Ads hirdetés (a Google keresőfelületein) a magyar nyelvű Mezőgazdasági mérnöki alapképzés (BSc), a Vadgazda mérnöki alapképzés (BSc) és a Vidékfejlesztési agrármérnöki alapképzés (BSc) népszerűsítésére

2022.01.26

2022.02.15

Google, facebook

170 000

SZTE TTIK általános felvételiben meghirdetett szakok

Normál felvételiben meghirdetett szakok 17-21 éves korosztály számára

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook, youtube

240 000

SZTE TTIK Külföldi hallgatóknak szóló felvételi

Külföldi hallgatók világszerte 21-40 éves korosztály

Szerződéskötéstől

2022.01.15

Google, facebook, youtube

157 550

SZTE TTIK Nyílt Nap kampány

Nyílt nap hirdetés 16-19 éves korosztály

Szerződéskötéstől

2022.01.15

Google, facebook, youtube

157 550

SZTE ÁJTK általános felvételi kampány

17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre jogi és közigazgatási területen, valamint szüleik

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook, youtube

1 500 000

SZTE JGYPK általános felvételi kampány

PPC hirdetések 17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre a JGYPK képzési kínálatára vonatkozóan, valamint szüleik

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook, youtube

300 000

SZTE JGYPK Nyílt Nap kampány

PPC hirdetések 17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre a JGYPK képzési kínálatára vonatkozóan, valamint szüleik

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook, youtube

100 000

SZTE JGYPK centenáriumi rendezvények

PPC hirdetések centenáriumi programokra.

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook, youtube

300 000

SZTE MK Nyílt Nap

MK nyílt napok hirdetése

Szerződéskötéstől

2022.01.22

Google, facebook, youtube

150 000

SZTE MK Általános kampány

SZTE MK általános felvételi kampány

Szerződéskötéstől

2022.02.15

Google, facebook, youtube

400 000

SZTE MK Szakirányú képzések

SZTE MK szakirányú továbbképzéseinek hirdetései

2022.01.02

2022.02.15

Google, facebook, youtube

80 000

SZTE MK idegen nyelvű képzések kampánya

SZTE MK nemzetközi képzéseinek hirdetése

2022.02.01

2022.02.15

Google, facebook, youtube

220 000

 

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

Kapcsolattartás: Az ajánlatkérő a kampányidőszakok előtt és a kampányidőszakok alatt legalább kétheti rendszerességgel személyes találkozót kezdeményezhet Szegeden, ahol az adott kampányidőszakban résztvevő felek elmondhatják az igényeiket és elképzeléseiket és a kampány céljait.

 

Figyelem! Valamennyi részteljesítés esetében a megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.

Letölthető állományok:
felolvasólap.docx

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 5

1. Ajánlati ár mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt) a 23 részteljesítésre: ………,- Ft + Áfa

Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívásban szereplő 23 részteljesítés fiók nyitására és kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni.

2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook és instagram ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ……… Ft 1

Ajánlatkérő az Ajánlattevő ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt Facebook és instagram közösségi oldalon véghezvitt kampányai során hirdetésekre elköltött bruttó forintban megadott összegeket fogja értékelni.

3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft 1 Ajánlatkérő az Ajánlattevő ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt google ads hirdetési felületen véghezvitt kampányai során hirdetésekre elköltött bruttó forintban megadott összegeket fogja értékelni.


További információk:

Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat mindösszesen, a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe a részbe kalkulálják a pályázók.

 

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

 

A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a felolvasólap bármely részére nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.

 

Az ajánlattevővel szembeni elvárások

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített Facebook közösségi oldalon és google ads hirdetési rendszerben lebonyolított kampányáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő rendelkezzen Facebook hirdetési fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal, valamint google ads fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevő csatoljon nyilatkozatot, hogy a reklámadóról szóló 2014. évi XXII. törvény („Ratv.”), valamint az azt módosító 2014. évi XXXIV. törvényben foglalt rendelkezésekre, hogy a vállalkozó a Ratv. 3. § (1) bek e) pont alapján reklámközzétevőnek minősül. Nyilatkozzon, hogy amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy a vállalkozó e kötelezettségnek a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Amennyiben nem terheli reklámadó fizetési kötelezettség, úgy arról is tegyen nyilatkozatot. Ajánlattevő nyilatkozzon továbbá, hogy a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve ad árajánlatot a beszerzési kiírásra.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozzon, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.

 

A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google ads és Facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.

 

Fizetési feltételek: Vállalkozó előlegszámla beadásra jogosult minden részteljesítés esetében az adott részteljesítés keretösszegének maximum 50 %-os mértékig. Vállalkozó vállalja, hogy az előleg elszámolásra a pénzügyi és számviteli előírások szerinti előlegszámlát állít ki. Vállalkozó a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi részteljesítés tekintetében 1-1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. Vállalkozó a benyújtott számlákban feltünteti az előleggel való elszámolást.

 

A megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja.

 

Az ajánlat elvárt tartalma

  • Felolvasólap minden bírálati részszempontra megadott ajánlattal.
  • Referencianyilatkozat az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített Facebook közösségi oldalon és google ads keresőrendszerben lebonyolított kampányáról.
  • Egyszerű nyilatkozat a Facebook ppc kampány területén szerzett minimum 3 éves, valamint google ads fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalatról.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy Ajánlattevő reklámközvetítőnek minősül-e, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozat arról, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.






Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajusz Péter, PR-referens SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság Közkapcsolati Iroda, tel: +36 (62) 546-353, +36 (62) 544-000/6353

email: bajusz.peter@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.