Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google keresési és display hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 11 634 600,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
kampány neve |
célcsoport |
Tervezett kezdő dátum |
Tervezett záró dátum |
Megvalósítás jellege |
tervezett keretösszeg nettó |
SZTE NKI központi általános felvételi kampány I. 2022. február 15-ig |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google display |
2 000 000 |
SZTE NKI központi általános felvételi kampány II. 2022. február 15-ig |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre, valamint szüleik |
2022.01.01 |
2022.02.15 |
Google, facebook, instagram, youtube |
4 000 000 |
SZTE NKI Stipendium Hungaricum Scholarship |
18-25 évesek, 70 ország, Bizonyos országokban bizonyos tudományterületeket lehet hirdetni. |
Szerződéskötéstől |
2022.01.15 |
|
200 000 |
SZTE NKI Fall Intake I. 2022 |
20-38 éves korosztály 1. Middle Asia: Ex-Soviet countries, , Mongolia, (Russia – Twitter, Insta van) 2. Far East: Japan, China, Vietnam, Indonesia, Thailand, South Korea, India, Taiwan, Malaysia; 3. Middle East: Israel, Palestine, Syria, Jordan, Saud Arabia, Yemen, Oman, Iraq, United Arab Emirates, Qatar, Iran, Kuwait, 4. Africa: Gambia, Senegal, Morocco, Algeria, Nigeria, (North West Coast) Egypt, Ghana, Kenya, Guinea, South Africa, 5. America: Brazil, Chile, Columbia, Peru, Ecuador, Canada, the US, Guyana, French Guyana 6. Europe: Cyprus, Greece Norway, Sweden, UK, Ireland, Finland?, Germany, Serbia, Italy, Turkey, Spain; Macedonia |
2022.01.01 |
2022.02.22 |
Youtube, facebook, instagram |
250 000 |
SZTE NKI Fall Intake II. 2022 |
17-27 éves korosztály Target ország: Németország |
2022.01.01 |
2022.02.22 |
|
50 000 |
SZTE GTK általános felvételi kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gazdasági és társadalomtudományi területeken, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, instagram, linkedin, youtube |
460 000 |
SZTE ETSZK általános felvételi kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre egészségügyi területen, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, instagram, linkedin, youtube |
160 000 |
SZTE Tanárképző Központ szakvizsga hirdetés |
|
Szerződéskötéstől |
2022.01.30 |
Google, facebook |
160 000 |
SZTE GYTK Nyílt Nap kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gyógyszerésztudományi területen, valamint szüleik |
2022.01.01 |
2022.01.22 |
Google, facebook |
34 500 |
SZTE GYTK általános felvételi kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre gyógyszerésztudományi területen, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook |
345 000 |
SZTE MGK szakirányú továbbképzések |
Google Ads hirdetés (a Google keresőfelületein) a Fenntartható precíziós kertészeti szakmérnök/ szakember szakirányú továbbképzésre |
Szerződéskötéstől |
2022.01.25 |
Google, facebook |
200 000 |
SZTE MGK általános felvételi kampány |
Google Ads hirdetés (a Google keresőfelületein) a magyar nyelvű Mezőgazdasági mérnöki alapképzés (BSc), a Vadgazda mérnöki alapképzés (BSc) és a Vidékfejlesztési agrármérnöki alapképzés (BSc) népszerűsítésére |
2022.01.26 |
2022.02.15 |
Google, facebook |
170 000 |
SZTE TTIK általános felvételiben meghirdetett szakok |
Normál felvételiben meghirdetett szakok 17-21 éves korosztály számára |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
240 000 |
SZTE TTIK Külföldi hallgatóknak szóló felvételi |
Külföldi hallgatók világszerte 21-40 éves korosztály |
Szerződéskötéstől |
2022.01.15 |
Google, facebook, youtube |
157 550 |
SZTE TTIK Nyílt Nap kampány |
Nyílt nap hirdetés 16-19 éves korosztály |
Szerződéskötéstől |
2022.01.15 |
Google, facebook, youtube |
157 550 |
SZTE ÁJTK általános felvételi kampány |
17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre jogi és közigazgatási területen, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
1 500 000 |
SZTE JGYPK általános felvételi kampány |
PPC hirdetések 17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre a JGYPK képzési kínálatára vonatkozóan, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
300 000 |
SZTE JGYPK Nyílt Nap kampány |
PPC hirdetések 17-50 éves korosztály, felvételizők alap és mesterképzésre a JGYPK képzési kínálatára vonatkozóan, valamint szüleik |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
100 000 |
SZTE JGYPK centenáriumi rendezvények |
PPC hirdetések centenáriumi programokra. |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
300 000 |
SZTE MK Nyílt Nap |
MK nyílt napok hirdetése |
Szerződéskötéstől |
2022.01.22 |
Google, facebook, youtube |
150 000 |
SZTE MK Általános kampány |
SZTE MK általános felvételi kampány |
Szerződéskötéstől |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
400 000 |
SZTE MK Szakirányú képzések |
SZTE MK szakirányú továbbképzéseinek hirdetései |
2022.01.02 |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
80 000 |
SZTE MK idegen nyelvű képzések kampánya |
SZTE MK nemzetközi képzéseinek hirdetése |
2022.02.01 |
2022.02.15 |
Google, facebook, youtube |
220 000 |
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
Kapcsolattartás: Az ajánlatkérő a kampányidőszakok előtt és a kampányidőszakok alatt legalább kétheti rendszerességgel személyes találkozót kezdeményezhet Szegeden, ahol az adott kampányidőszakban résztvevő felek elmondhatják az igényeiket és elképzeléseiket és a kampány céljait.
Figyelem! Valamennyi részteljesítés esetében a megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 5 |
1. Ajánlati ár mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt) a 23 részteljesítésre: ………,- Ft + Áfa Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívásban szereplő 23 részteljesítés fiók nyitására és kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni. |
2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook és instagram ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ……… Ft | 1 | Ajánlatkérő az Ajánlattevő ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt Facebook és instagram közösségi oldalon véghezvitt kampányai során hirdetésekre elköltött bruttó forintban megadott összegeket fogja értékelni. |
3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft | 1 | Ajánlatkérő az Ajánlattevő ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt google ads hirdetési felületen véghezvitt kampányai során hirdetésekre elköltött bruttó forintban megadott összegeket fogja értékelni. |
Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat mindösszesen, a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe a részbe kalkulálják a pályázók.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a felolvasólap bármely részére nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozzon, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google ads és Facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Vállalkozó előlegszámla beadásra jogosult minden részteljesítés esetében az adott részteljesítés keretösszegének maximum 50 %-os mértékig. Vállalkozó vállalja, hogy az előleg elszámolásra a pénzügyi és számviteli előírások szerinti előlegszámlát állít ki. Vállalkozó a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi részteljesítés tekintetében 1-1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. Vállalkozó a benyújtott számlákban feltünteti az előleggel való elszámolást.
A megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja.
Az ajánlat elvárt tartalma
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B