Teljesítési határidő: 2022. január 01-tól 2022. december 31-ig. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik
Tornatermek bérlése az SZTE Egyetemi Hallgatói Önkormányzat röplabda szakosztályának edzéseire és hazai meccseinek lebonyolítására.
A bérlendő teremhez információk:
Röplabda pályakövetelmény:
Az edzésekre és meccsekre megadott alkalmak, időtartamok és az 1 évre vonatkozó mindösszesen óraszámok tervezettek, melyek változhatnak. Bérlő az edzések és meccsek tényleges időpontjait és időtartamait legkésőbb a tényleges időpontokat megelőző 10 munkanappal egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval.
Érvényes ajánlat feltételei:
Igazolási mód: Ajánlattevő adja meg a tornaterem címét, és elérhetőségét. Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy helyszíni bejárás alkalmával ellenőrizze, hogy a tornaterem/pálya megfelel-e az ajánlattételi felhívásban részletezett előírásoknak.
Bérlő az edzések és meccsek tényleges időpontjait és időtartamait legkésőbb a tényleges időpontokat megelőző 10 munkanappal egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval. Az elszámolás a megadott óradíj alapján a ténylegesen bérelt óraszámoknak megfelelően történik. Felek kötelesek a ténylegesen bérelt óraszámokat a teljesítésigazolásban rögzíteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója:
Kuczora Attila irodavezető, e-mail: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója:
Vincze Alexandra irodavezető, e-mail: iroda@ehok.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Bírálati szempontok: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. A bérleti díj összegét a mellékelt ”Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a 2 évre tervezett mindösszesen óraszámra megadott bérleti díjat fogja értékelni a bírálat során.
A tornaterem bérleti díj ÁFA-mentes, vagyis az 1 órára megajánlott bérleti díj nem tartalmazhat ÁFA-t.
Az 1 órára megadott bérleti díjnak magában kell foglalnia a bérelt helyiség/helyiségek közüzemi és egyéb rezsiköltségeit, azaz a bérleményben használt energia (gáz, fűtés, villany, víz- és csatornadíj), a napi takarítás és a portaszolgálat költségeit is.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a szerződéses időszak alatt terembérleti díjáról, teljesítésigazolást követően havonta, az adott hónapban igénybe vett óraszámoknak megfelelően 1 db számla benyújtására jogosult, a ténylegesen igénybe vett óraszámoknak megfelelően az ajánlatában megadott óradíja alapján, melyet megrendelő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít. Felek kötelesek a havonta ténylegesen igénybe vett óraszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
(A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B