Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11740

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Klinikai Kutatások Nyilvántartó Rendszer felületének további fejlesztése, új funkciókkal való ellátása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11740

Ajánlattételi határidő: 2021. augusztus 13 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2021. 09. 30.

A beszerzés rövid ismertetője:

Letölthető állományok:
Felolvasólap (002).docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Jelen szerződést felek határozott időre, a mindkét fél általi aláírás napjától kezdődően a projekt végéig (tervezetten: 2021.09. 30.-ig.) kötik.


A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

 

Igénylő egység: SZTE Fejlesztési és Stratégiai Főigazgatóság Klinikai Vizsgálatokat Koordináló Iroda

 

A beszerzés tárgya: „Klinikai Kutatások Nyilvántartó Rendszer felületének további fejlesztése, új funkciókkal történő ellátása

 

A szolgáltatás ismertetése:

 

Klinikai Kutatások Nyilvántartó Rendszer felületének további fejlesztése, új funkciókkal való ellátása, az alábbiak szerint:

 

  • A HECRIN konzorcium által megvalósítás alatt álló EFOP-3.6.2-16-2017-00009 pályázat keretében fejlesztett Klinikai Kutatások Nyilvántartó Rendszer fejlesztése, személyre szabása, optimalizálása a Szegedi Tudományegyetem részére, illetve webes környezetére. Ezen felül további funkciókkal való ellátása, amely magában foglalja a dokumentumkezelő modul kifejlesztését.

 

A rendszerhez szükséges egy olyan dokumentumtár funkcionalitás fejlesztése, mely során a vizsgálatok során keletkezett különféle dokumentumok (pl. űrlapok, szállítólevelek, vizsgálati eredmények, szerződések, feljegyzések, stb.) a vizsgálathoz csatolhatók legyenek. A csatolás során a dokumentumokat el kell tudni látni címkékkel és egyéb olyan paraméterekkel, amik segítik a vizsgálat dokumentumainak digitális irattározását, visszakereshetőségét, megjeleníthetőségét, és jogkör akár szintű megtekinthetőségét/módosíthatóságát. Az irattár digitális tárhelyéhez biztosítani kell megfelelő, biztonságos tárolási környezetet, archiválási metódussal ellátva, mely által a hardveres meghibásodás esetén is visszaállíthatóvá válik az irattár tartalma.

 

  • A dokumentumkezelő modul célja, hogy a rendszerből generált űrlapokat és nyomtatványokat, valamint, az egyes funkciókhoz feltölthető dokumentumokat egyetlen helyen tárolja. A dokumentumok tárolását strukturált módon kell megoldani, az előkereshetőség érdekében.
  • A különböző funkciókhoz feltöltött dokumentumokat a funkció felületén meg kell jeleníteni. A dokumentumkezelő modulban tárolt, generált és feltöltött dokumentumokat az e-ügyintéző rendszer felhasználásával elektronikus aláírással és időbélyegzővel kell ellátni.

 

  • Szerződés időtartama: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától 2021. szeptember 30-ig tartó időszakra kötik.

 

Pályázati forrás: EFOP-3.6.2-16-2017-00009, „Klinikai Kutatások Tematikus Hálózatának Kialakítása és Nemzetköziesítése (KLI-K-K)” projekt.

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

 

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.

 

Kapcsolattartó (név, egység, email, telefon): Miglinci Lídia, miglinci.lidia@szte.hu, +36 (62) 546-843


Fizetési feltételek: Megbízott teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, mely számlát a Megbízó a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül átutalással egyenlíti ki.

 

 


A projekt száma:

EFOP-3.-6.-2-16-2017-00009

A projekt címe, megnevezése:

„Klinikai Kutatások Tematikus Hálózatának Kialakítása és Nemzetköziesítése” (KLI-K-K)

 

Teljesítés helye:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.



Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím:

Szegedi Tudományegyetem Projektmenedzsment Igazgatóság

Ferenczi Judit Janka projektmenedzser,

6720 Szeged, Dugonics tér 13.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Miglinci Lídia, irodavezető SZTE SFF Klinikai Vizsgálatokat Koordináló Iroda, tel: +36 (62) 546-843, +36 (62) 544-000/6843

email: miglinci.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.