Ajánlat sorszáma:
SZTE/2021/PSZ11345
Ajánlattételi határidő: 2021. március 10 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 2022. március 31-ig
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés rövid ismertetője:
- A specifikációban szereplő feltételek biztosítása kötelező elvárás a Megbízottal szemben. A fejlesztési munkák során pedig folyamatos egyeztetésnek kell lennie a konferencia Szervezője és a Megbízott között a végleges arculat kialakításához
- A konferencia grafikai design megalkotása, és weboldal üzemeltetése
- A regisztrációs felület és teljes portál létrehozása adatbázissal és jogosultságkezeléssel
- A létrehozott weboldalon legalább 4 fő menüpontnak kell lennie
- A weboldalnak tartalmaznia kell egy rövid ismertetőt a konferenciáról, a partner intézetek képviselőinek és a Támogató feltüntetését, a konferencia logóját
- A konferencia végét követően a weboldalon csak a konferencia résztvevői számára lesznek elérhetőek a feltöltött előadások és poszterek
- Az előadások és a poszterek bemutatásához a Megbízott biztosítja a zoom felületet (Pro+ Live Zoom Webinar – Bővített szolgáltatás)
- A résztvevők csak előzetes bejelentkezés után adott pillanatban jutnak a zoom linkhez egy zárt felületen, ezért ennek hiányában nem tudnak részt venni
- A dedikált webes felület előkészítése, frissítése, portál tartalomkezelése
- A konferencia szekció felületének biztosítása moderátori feladatok ellátása
- Az irányított chatfunkció biztosítása résztvevők, panelisták között
- A résztvevők részvételi jogosultságainak kezelése max. 500 fő hallgatóságig, mely magába foglalja a kérdezési lehetőséget, felszólítás esetén hanggal is,
- A hallgatóság élőben képpel és hanggal kérdezhessen, diszkusszióban vehessen részt
- Biztosítsa az előadókkal, moderátorokkal technikai próbát a konferencia előtti napig
- A teljes esemény live webinar rögzítése (prezentáció, diszkusszió stb.), a rögzített videók vágása, visszanézhetőség biztosítása védett oldalon (előadó hozzájárulásának függvényében)
- A szerkesztett és javított videó fájlok átadása partner számára (T+8 nap) és/vagy portálon történő beágyazása
- Elektronikus poszter szekció kialakítása, jpeg+videó opció
- Chat funkció biztosítása a poszterek alatt a poszter szerzőkkel. A fenti szolgáltatás technikai felügyelete rendezvény időtartama alatt
- A feladat magában foglalja az előkészítő munkák elvégzését a projekt kezdetétől a follow-up munkálatok elvégzéséig a szerződéskötéstől, illetve ezen felül a szerverhoszting és tárolási kapacitás biztosítás 2022. március 31-ig.
- Elvárás továbbá a moderátori feladatok biztosítása és a konferencia előadóinak kiválasztásában nyújtott szakmai segítség.
- Körlevelek előkészítése, kezelése, design-olás
- Szakmai partnerekkel / résztvevőkkel való kapcsolattartás, marketing tevékenység egyeztetése, a rendezvény népszerűsítése
- A résztvevők folyamatos monitorozása, GDPR szabályok betartása és ismertetése után a bekért adatok átadása Megbízó számára
- A lekérdezési lehetőség biztosítása megrendelőnek, valamint a regisztrált személyek leszűrése, hogy kik nézték az előadást real time, illetve felvételről
- A megrendelő által kért statisztikák biztosítása, kérdőívek közzététele, elégedettség mérése rendezvény után, beérkezett adatok átadása Megbízó részére
- A vágott felvételek formázása és minimum egy évig történő tárolása
Teljesítés helye: Online
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden költségre.
További információk:
Az SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Fizetési mód:
Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1 darab számlát nyújthat be, mely számlát a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belül átutalással egyenlíti ki.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Berzsenyi Ivett, tudományos segédmunkatárs SZTE ÁOK Pathológiai Intézet, tel: +36-62/545-285
email:
berzsenyi.ivett@gmail.com
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.