Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11345

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 11th Central European Genome Stability and Dynamics Meeting konferencia szervezés
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11345

Ajánlattételi határidő: 2021. március 10 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 2022. március 31-ig

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés rövid ismertetője:

  • A specifikációban szereplő feltételek biztosítása kötelező elvárás a Megbízottal szemben. A fejlesztési munkák során pedig folyamatos egyeztetésnek kell lennie a konferencia Szervezője és a Megbízott között a végleges arculat kialakításához
  • A konferencia grafikai design megalkotása, és weboldal üzemeltetése
  • A regisztrációs felület és teljes portál létrehozása adatbázissal és jogosultságkezeléssel
  • A létrehozott weboldalon legalább 4 fő menüpontnak kell lennie
  • A weboldalnak tartalmaznia kell egy rövid ismertetőt a konferenciáról, a partner intézetek képviselőinek és a Támogató feltüntetését, a konferencia logóját
  • A konferencia végét követően a weboldalon csak a konferencia résztvevői számára lesznek elérhetőek a feltöltött előadások és poszterek
  • Az előadások és a poszterek bemutatásához a Megbízott biztosítja a zoom felületet (Pro+ Live Zoom Webinar – Bővített szolgáltatás)
  • A résztvevők csak előzetes bejelentkezés után adott pillanatban jutnak a zoom linkhez egy zárt felületen, ezért ennek hiányában nem tudnak részt venni
  • A dedikált webes felület előkészítése, frissítése, portál tartalomkezelése
  • A konferencia szekció felületének biztosítása moderátori feladatok ellátása
  • Az irányított chatfunkció biztosítása résztvevők, panelisták között
  • A résztvevők részvételi jogosultságainak kezelése max. 500 fő hallgatóságig, mely magába foglalja a kérdezési lehetőséget, felszólítás esetén hanggal is,
  • A hallgatóság élőben képpel és hanggal kérdezhessen, diszkusszióban vehessen részt
  • Biztosítsa az előadókkal, moderátorokkal technikai próbát a konferencia előtti napig
  • A teljes esemény live webinar rögzítése (prezentáció, diszkusszió stb.), a rögzített videók vágása, visszanézhetőség biztosítása védett oldalon (előadó hozzájárulásának függvényében)
  • A szerkesztett és javított videó fájlok átadása partner számára (T+8 nap) és/vagy portálon történő beágyazása
  • Elektronikus poszter szekció kialakítása, jpeg+videó opció
  • Chat funkció biztosítása a poszterek alatt a poszter szerzőkkel. A fenti szolgáltatás technikai felügyelete rendezvény időtartama alatt
  • A feladat magában foglalja az előkészítő munkák elvégzését a projekt kezdetétől a follow-up munkálatok elvégzéséig a szerződéskötéstől, illetve ezen felül a szerverhoszting és tárolási kapacitás biztosítás 2022. március 31-ig.
  • Elvárás továbbá a moderátori feladatok biztosítása és a konferencia előadóinak kiválasztásában nyújtott szakmai segítség.
  • Körlevelek előkészítése, kezelése, design-olás
  • Szakmai partnerekkel / résztvevőkkel való kapcsolattartás, marketing tevékenység egyeztetése, a rendezvény népszerűsítése
  • A résztvevők folyamatos monitorozása, GDPR szabályok betartása és ismertetése után a bekért adatok átadása Megbízó számára
  • A lekérdezési lehetőség biztosítása megrendelőnek, valamint a regisztrált személyek leszűrése, hogy kik nézték az előadást real time, illetve felvételről
  • A megrendelő által kért statisztikák biztosítása, kérdőívek közzététele, elégedettség mérése rendezvény után, beérkezett adatok átadása Megbízó részére
  • A vágott felvételek formázása és minimum egy évig történő tárolása

 

Teljesítés helye: Online



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

 

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden költségre.



További információk:

Az SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Fizetési mód:

Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1 darab számlát nyújthat be, mely számlát a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belül átutalással egyenlíti ki.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Berzsenyi Ivett, tudományos segédmunkatárs SZTE ÁOK Pathológiai Intézet, tel: +36-62/545-285

email: berzsenyi.ivett@gmail.com


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.