Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/PSZ09295
Ajánlattételi határidő: 2018. augusztus 23 13:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018. szeptember 01.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Rektori Kabinet részére, catering szolgáltatás nyújtása, az alábbiak szerint:
- Rendezvény: „SZTE Tanévnyitó”
- Időpont: 2018. szeptember 01.
- 2018. szeptember 01-én tervezetten 9:15 órától 1 alkalommal kávészünet lebonyolítása tervezetten 60 fő részére (elpakolni 11:30 órától lehetséges), valamint főasztalra/pulpitusra 8:00 órára történő bekészítéssel 17 db 0,25 l-es kiszerelésű szénsavmentes ásványvíz biztosítása pohárral együtt (16 db a főasztalra, 1 db a pulpitusra). Főasztal kasírozása.
- Vállalkozónak a kávészünethez legalább 2 fő kiszolgáló személyzetet kell biztosítania folyamatos rendelkezésre állással (formaruhában).
- Helyszín: SZTE JATIK Kiállítási tér – Szeged, Ady tér 10.
-
Bekészítés: 17 db 0,25 l-es kiszerelésű szénsavmentes ásványvíz biztosítása pohárral együtt
-
Kávészünet: *10 dkg/fő vegyes édes aprósütemény (pld.: zserbó, fornetti), frissen sütött, nem bolti előre csomagolt; *10 dkg/fő pogácsa (sima, sajtos), frissen sütött, nem bolti előre csomagolt; *1 adag/fő frissen főzött kávé, hozzá cukor, édesítő, tejszín (nem termoszos); *0,5 l ásványvíz/fő (szénsavas és mentes). Az ásványvíznek nagy kiszerelésűnek kell lennie, üvegpoharas adagolással.
Tárgyi feltételek:
- Porcelán kávéscsésze, kiskanállal, cukor és tejszín adagoló/kiöntő
- Üveg vizes/üdítős talpas poharak biztosítása
- Frissen főzött kávé, így kávégép
- Svédasztal felkasírozása
- 6 db könyöklő biztosítása (oda és visszaszállítása), valamint azokra asztalterítő
- Sós és vegyes édes sütemény NEM papír tányéron, hanem, kis kosár, ill. porcelán tányéron történő felszolgálása
- Jó minőségű, kétrétegű szalvéta biztosítása, (NEM éttermi egyrétegű)
- Keletkező hulladék összegyűjtése, elszállítása
- Vállalkozó köteles a kávészünetet megelőzően egyeztetni a részletes menüsort Megrendelő képviselőjével.
Megrendelő a résztvevők létszámában történt eltérést legkésőbb 3 munkanappal a szolgáltatás megkezdését megelőzően jelzi a Vállalkozó részére. Az elszámolás a megadott egységár alapján a legkésőbb 3 munkanappal a szolgáltatás megkezdését megelőzően megadott létszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a megadott létszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
„A Szegedi Tudományegyetem rendezvényein catering és felmerülő igény esetén egyéb kapcsolódó szolgáltatás nyújtása” tárgyú, SZTE/2017/PSZ07456 számú keret-megállapodás 1. fordulójában nyertesnek hirdetett 7 cégtől bekért árajánlatok alapján.
További információk:
Az ellenszolgáltatás megfizetésének módja:
Vállalkozó teljesítésigazolást követően a catering szolgáltatásáról 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE a számla és teljesítésigazolás kézhezvételét követő 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. A fizetési határidő a Ptk. 6: 130. § (3) bekezdés alapján került meghatározásra, érvényes ajánlatot ezen fizetési feltétel elfogadásával tehet. A számlának minden esetben mellékletként tartalmaznia kell számlarészletezőt a reprezentációs adó Megrendelő általi meghatározásához.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Csaba-Papp Kornélia, kabinetvezető-helyettes SZTE Rektori Kabinet, tel: +36 (62) 546-387, +36 (62) 544-000/6387
email:
kabinet@rekt.szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Waldorf 2000 Kft., 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
Nyertes ajánlati ár: 76 250,-Ft+ÁFA