Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ09135


A felhívással kapcsolatosan Ajánlattevői kérdések érkeztek, mellyekkel és az azokra adott válaszokkal a z ajánlattételi felhívás kiegészítésre került.

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE BTK Kulturális Örökség és Humán Információtudományi Tanszék részére kvantitatív adatelemző és kiértékelő szoftver kifejlesztése, online alkalmazásokkal”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ09135

Ajánlattételi határidő: 2018. augusztus 27 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2018. szeptember 01-től 2020. június 30-ig, de legkésőbb az EFOP-3.6.2-16-2017-00007 projekt fizikai befejezéséig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

Ajánlattevői kérdések és arra adott válaszok:

  • Kérdés: Van kikötés arra vonatkozóan, hogy a virtuális szervert hol kell beüzemelni/bérelni vagy az általunk vélt leggazdaságosabb megoldást választhatjuk?
  • Válasz: A szervernek Magyarország területén kell működnie, legalább 20Gbit BIX kapcsolattal rendelkező szerverparkban.
  • Kérdés: Meg van határozva milyen nyílt CMS-t kell használni (Wordpress, Joomla…)?
  • Válasz: A rendszer üzemeltetése a projekt végéig a szállító feladata, a későbbi fenntartásról újabb közbeszerzési pályázatot írhatunk ki. Amíg a szállító üzemeltet szoftver szerver oldali megvalósításának sem platformjára, sem a használható technológiákra nem adunk megkötést, ugyanakkor a későbbi fenntarthatóság kedvéért előnyben részesül a Joomla-platform. Olyan általánosan elfogadott és sokak által használt CMS-t kell alkalmazni, amely megfelel az alapvető biztonsági követelményeknek.
  • Kérdés: A kiválasztott sablont milyen mértékben kell testre szabni? Szükség van egyedi dizájnra?
  • Válasz: Alapvetően a kiválasztott sablonból kell kiindulni, de testre kell szabni a megrendelő és a projekt igényeinek megfelelően.
  • Kérdés: Kellenek egyéb egyedi grafikai elemek elemek (logó, animációk…)?
  • Válasz: Egyéb egyedi grafikai elemek legfeljebb 3 logó, plusz a portálhoz szükséges egyéb grafikai elemek. Animációkra a portálfejlesztés-részben nincs szükség.
  • Kérdés: A leírásban a Projektleírás, Partnerek, Közösség, Elérhetőségek, Blog, Letöltések, Hírek, RRS, Eseménynaptár, Partnerkereső oldalak/funkciók szerepelnek. Ezeken kívül van-e még szükség extra funkciókra?
  • Válasz: Általánosságban fontos tudni: a kutatás kiterjedt empirikus adatgyűjtést tartalmaz, kvantitatív és kvalitatív adatokat egyaránt gyűjtünk. Ezek rögzítését, kódolását, földolgozását megfelelő informatikai kiszolgáló szoftver tudja csak biztosítani. A szolgáltatás az eredmények disszeminációját is segíteni fogja. A szoftver publikus portál felülettel rendelkezik, melyet a költséghatékonyság és a hosszú távú fenntarthatóság érdekében nyílt CMS alapokon kell megvalósítani. Napjaink felhasználói szokásainak megfelelően fontos a mobil- és tablet kompatibilis reszponzív megjelenés, és a lehető legteljesebb böngésző-kompatibilitás. A projektben képződő nyers adatok, és az adatok felhasználásával készült kutatási eredmények tárolására a Horizon2020 ajánlásainak megfelelő Open Access és Open Research Data repozitórium szolgál, a közzétételt a fenti portálba integrált kereső és adatvizualizációs felületek biztosítják. A Portál részfeladatnál leírtakon túl tehát nagyon fontos a “OA+ORD repozitórium” és a “Discovery és adatvizualizáció” részfeladatoknál leírt illetve hivatkozott összetett funkciók megvalósítása és a portálba integrálása. Az “OA+ORD repozitórium” követelményei a kiírásban megadott linken megtalálhatóak, “Discovery”-n a tudományos világban elterjedt kereső megoldást értjük, kiegészítve a portál tartalmában való kereséssel. Segítségképpen egy példa: https://www.ebscohost.com/discovery/user-experience/eds-features-functionality. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy a teljes rendszer meg kell, hogy feleljen a hatályos adatvédelmi/GDPR előírásoknak is. Projektleírás, partnerek: egyszerű tartalmi oldalak leírással, képekkel. Közösség: leírás, képek, közösségi funkciók (regisztráció, social media kapcsolat, crowdsourcing, UGC/adatgazdagítási lehetőségek). Letöltések: A projekttel kapcsolatos hosszabb leírások, dokumentációk, prezentációk, hanganyagok és videók kerülnek ide, melyhez egy jól használható adminisztrációs felületre van szükség.
  • Kérdés: Milyen típusú keresőt képzelnek el? Milyen adatbázishoz kell csatlakozni?
  • Válasz: A szükséges információk az alábbi linken érhetőek el: https://ec.europa.eu/research/participants/portal/desktop/en/home.html
  • Kérdés: Az egyes oldalakhoz a tartalmakat (szövegek, képek) milyen formában kapnánk meg?
  • Válasz: Az egyes oldalakhoz a tartalmakat (szövegek, képek) a megrendelő általánosan használt irodai és képi formátumokban adja át.
  • Kérdés: A SEO-nál az oldal keresőoptimalizált kialakítására gondolnak csak, vagy tartalom előállítására is? (content marketing)
  • Válasz: SEO: az oldal keresőoptimalizált kialakítását jelenti.
  • Kérdés: Milyen formában várják el a tananyagot? (Szöveges, videós, interaktív…) Az oktatások időpontja meg van határozva előre? Az oktatás helyszíne mi lesz? Biztosítva van vagy arról nekünk kell gondoskodni?
  • Válasz: A teljes rendszerhez SCORM-kompatibilis elektronikus tananyagot kell készíteni és eLearning keretrendszer segítségével szolgáltatni. A tananyag és a szállító által delegált oktató segítségével a projektben részt vevők blended learning képzés keretében sajátíthatják el a rendszer használatát. Az oktatások időpontját a nyertes ajánlattevővel közösen határozzuk meg a kollégák munkarendjéhez igazodva. Az oktatás idejére a helyszínt a megrendelő biztosítja, a hallgatói számítógépeket pedig a nyertes ajánlattevő.

SZTE BTK Kulturális Örökség és Humán Információtudományi Tanszék részére kvantitatív adatelemző és kiértékelő szoftver kifejlesztése, online alkalmazásokkal, az alábbiak szerint:

Megnevezése

Szolgáltatás szakmai tartalma

Eredmény megnevezése

Teljesítési határidő

1. Szakasz: Portálfejlesztés, adatbázisépítés + az ehhez szükséges 6 havi szerver bérlet

1. Virtuális szerver bérlet (fejlesztéshez kapcsolódóan)

Virtuális szerver (8 Core, 16 GB RAM, 200 GB Store) bérlete

A kutatási infrastruktúra telepítéséhez, futtatásához szükséges virtuális szerver bérlete

2018.09.01-től számított 6. hónap vége

2. Portál

Portálfejlesztés nyílt CMS alapon, sablon design témával, reszponzív (mobil- és tablet-kompatibilis) megjelenítéssel, disszeminációs oldalakkal, eseménynaptárral, partnerkereséssel és SEO-val.

1.1 Disszeminációs oldalak (projektleírás, partnerek, közösség, elérhetőségek, módszertan, blog, letöltések, hírek, RSS stb.)

1.2 Eseménynaptár (konferenciák, előadások, workshop-ok, tréningek)

1.3 Partnerkeresés (kapcsolódó Horizon 2020 alprogramokhoz)

1.4 SEO

3. OA+ORD repozitórium

A kutatás igényeit kielégítő Open Access és Open Research Data repozitórium/adatbázis fejlesztése és integrációja a Horizon2020 vonatkozó ajánlásainak megfelelő módon: http://libguides.ucd.ie/data/H2020

2.1 Szöveges kutatási adatok rögzítő felülete (kérdőívek felvitele)

2.2 Multimédia kutatási adatok feltöltési felülete (interjúk)

2.3 Kvantitatív kutatási adatok (Open Research Data) szabványos tárolása

2.4 Kutatási adatok exportja (SPSS feldolgozáshoz)

2.5 Open Access publikációk tárolása

4. Discovery és adatvizualizáció

A nyers kutatási adatok és a kapcsolódó publikációk keresési, böngészési és adatvizualizációs szolgáltató komponenseinek fejlesztése

A nyers kutatási adatok (szöveges és multimédia) és a kapcsolódó publikációk keresési és böngészési felületei, adatvizualizációs komponensekkel kiegészítve (térképes, idővonalas stb.)

5. Oktatás

Tananyagfejlesztés és oktatás a kutatási infrastruktúra használata, adminisztrációja témakörökben.

5.1 A kutatási infrastruktúra használata tananyag fejlesztése

5.2 A kutatási infrastruktúra adminisztrációja tananyag fejlesztése

5.3 Oktatás az 5.1 tananyag alapján 40 fő számára, 3x4 órás személyes konzultációval, vizsgával.

5.4 Oktatás az 5.2 tananyag alapján 5 fő számára, 3x4 órás személyes konzultációval, vizsgával.

2. Szakasz: Az elkészült portál és adatbázis üzemeltetése + a szükséges tárhely biztosítása

6. Üzemeltetés

A kutatási infrastruktúra üzemeltetése

A teljes kutatási infrastruktúra üzemeltetése (garanciahosszabbítás, szoftvertámogatás és 24 órás felügyelet)

2019.03.01-től 2020.06. 30-ig, de legkésőbb az EFOP-3.6.2-16-2017-00007 projekt fizikai befejezéséig

7. Virtuális szerver bérlet üzemeltetéshez kapcsolódóan

Virtuális szerver (8 Core, 16 GB RAM, 200 GB Store) bérlete

A kutatási infrastruktúra telepítéséhez, futtatásához szükséges virtuális szerver bérlete.

 

Pályázati forrás: EFOP-3.6.2-16-2017-00007, „Az intelligens, fenntartható és inkluzív társadalom fejlesztésének aspektusai” projekt.

Letölthető állományok:
Vállalkozói szerződés szoftver.doc
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre.


További információk:

Alkalmassági feltétel:

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő szoftverfejlesztő szakemberrel, aki programozó/programtervező matematikus vagy programozó/programtervező informatikus vagy mérnök informatikus vagy autonómrendszer informatikus vagy villamosmérnök végzettségű alap- vagy mesterképzésben.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik minimum 1 fő szoftverfejlesztő szakemberrel, aki a felsorolt végzettségek közül legalább az egyik végzettséggel rendelkezik.

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő alkalmazás-üzemeltető szakemberrel, aki programozó/programtervező matematikus vagy programozó/programtervező informatikus vagy mérnök informatikus vagy autonómrendszer informatikus vagy villamosmérnök végzettségű alap- vagy mesterképzésben.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik minimum 1 fő alkalmazás-üzemeltető szakemberrel, aki a felsorolt végzettségek közül legalább az egyik végzettséggel rendelkezik.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 60 hónap során teljesített,
    • Legalább 1 db portálfejlesztésről nyílt CMS alapon, reszponzív (mobil- és tablet-kompatibilis) megjelenítéssel, és SEO-val.
    • Legalább 1db open acess repozitórium vagy adatbázis fejlesztésről vagy szállításról.
    • Legalább 1 db portál vagy repozitórium üzemeltetésről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, valamint a szolgáltatás tárgyát.

 

Fizetési feltételek: Vállalkozó a kiírás tárgyát képező szolgáltatásokról az alábbiak szerint jogosult számla benyújtására:

  • 1. Szakasz: 1-5 feladatok:
    • Vállalkozó a szerződéskötést követően az 1. feladat (Virtuális szerver bérlet a fejlesztéshez kapcsolódóan) költségéről díjbekérő benyújtására jogosult, majd az átutalást követően előleg számlát kell kiállítania, amelyen a teljesítés dátuma az a nap, amikor a számlájára a díjbekérő összege megérkezett.
    • Vállalkozó teljesítésigazolást követően az 1-5. feladatok költségéről 1 db végszámla benyújtására jogosult 2019. február 28-án, amelyben elszámol az előleg összegével. Megrendelő a számla összegét a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesíti.
  • 2. Szakasz: 6-7 feladatok:
    • Vállalkozó az 1. szakasz lezárását követően, a 7. hónaptól kezdődően időszakos elszámolás keretében teljesítésigazolás után, kéthavonta, az adott időszakot követő napon 1-1 db azonos összegű számla benyújtására jogosult. Megrendelő a számlák összegét a számlák kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesíti.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sándor Klára dr., tanszékvezető egyetemi docens SZTE BTK Társadalomelméleti Intézet Kulturális Örökség és Humán Információtudományi Tanszék, tel: +36 (62) 343-876, +36 (62) 544-000/3876

email: sandor.klara@hung.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.