Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ08998

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE ÁJTK Gateway Program résztvevői részére menüs étkeztetés”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ08998

Ajánlattételi határidő: 2018. június 26 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018. július 10-27. között

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE ÁJTK GATEWAY program résztvevői részére menüs étkeztetés, az alábbiak szerint:

  • Időpontok:
    • 2018. július 10. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 11. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 12. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 13. menü vacsora
    • 2018. július 16. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 17. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 18. menü ebéd
    • 2018. július 19. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 20. menü vacsora
    • 2018. július 23. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 24. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 25. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 26. menü ebéd és menü vacsora
    • 2018. július 27. menü ebéd és menü vacsora
    • Mindösszesen 12 alkalommal menü ebéd, 13 alkalommal menü vacsora biztosítása
  • Létszám: minden alkalommal, tervezetten 32 fő
  • A csoport tagjai Kínából érkezett egyetemisták (magyaros ételeket is be lehet tervezni).
  • Menüebéd/vacsora helyszíne: az SZTE ÁJTK Tisza L. krt. 54. sz. alatti épületétől gyalogos megközelítéssel maximum 750 m-es körzetben lévő, a feltüntetett létszám befogadására alkalmas étterem, melyet az Ajánlattevőnek kell biztosítania. Figyelem! Ajánlattevő az általa biztosított helyszínért bérleti díjat nem számíthat fel. Az étkezésekhez biztosított helyszínen a Vállalkozónak törekednie kell a környezet egységességére, a helyiség és az eszközök makulátlan tisztaságára, valamint a 32 fő részére egyforma étkészletet és evőeszközöket kell biztosítania!
  • Menüebéd/vacsora: (Minden alkalommal) *leves; *főétel+köret (2 féle választási lehetőséggel!); *gyümölcs, vagy desszert (Napi 1 alkalommal); *0,5 l ásványvíz/fő (szénsavas és mentes)
Az ételek a menü ebédek/vacsorák esetében nem ismétlődhetnek!

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:

 

Ajánlati ár

Áfa tartalom (%)

Menü ebéd/vacsora díja (bruttó Ft/adag):

 

 

0,5 l ásványvíz díja (bruttó Ft/db):

 

 

Mindösszesen (bruttó Ft/terv. 800 adag/db):

 

 

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania az étkeztetéssel kapcsolatban felmerülő költségekre, beleértve a helyszín-biztosítás, tálalás és felszolgálás költségét is.

A résztvevők szám (32 fő) tervezett létszám, mely változhat. Megrendelő a résztvevők pontos létszámát legkésőbb 2018. július 09-ig jelzi a nyertes Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységárak alapján a tényleges létszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a tényleges létszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.


További információk:

Fizetési mód: A szolgáltatás díja teljesítésigazolást követően, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Pongó Tamás, tanársegéd SZTE ÁJTK, tel: +36 (62) 544-487

email: ajtk.dekani@juris.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.