Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ08709


A felhívással kapcsolatosan Ajánlattevői kérdések érkeztek, mellyekkel és az azokra adott válaszokkal a z ajánlattételi felhívás kiegészítésre került.

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Szigorúan titkos egészségügyi dokumentáció elszállítása, majd hosszú ideig tartó tárolása a GCP szerinti elvárásoknak megfelelő helyiségben”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ08709

Ajánlattételi határidő: 2018. március 12 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított határozatlan időtartamra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 1mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

 

Ajánlattevői kérdések és azokra adott válaszok:

  • Kérdés: A felolvasó lapon feltüntetett kiszállítási díj, mely 4 évre vonatkozóan 6 alkalom, csak a 400 db doboz kiszállítását, valamint a betárolásokkal járó szállítást tartalmazza? (További 100-100 doboz kiszállítása az éves betárolással egyidejűleg történik.)
  • Válasz: Igen, pontosan. Először kérjük a 400 dobozt, a továbbiakban az elszállításkor kérjük majd a dobozokat, nem külön szállítással.
  • Kérdés: A (becsült évi 10) kikereséssel járó szállítás költsége, mely soron tüntethető fel, esetleg ezzel a tétellel bővíthető-e az ajánlati tábla?
  • Válasz: Ajánlatkérő alapvetően a kikeresésbe értette bele a kikereséssel járó szállítási költséget, de természetesen az ajánlati táblában plusz külön sorban is fel lehet tüntetni, viszont az ártáblának minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költséget tartalmaznia kell.
  • Kérdés: 6,5 tonnás gépjárművel megközelíthető a rakodási terület, vagy csak 2,5 tonnás dobozos autóval tudjuk megközelíteni?
  • Válasz: 2,5 tonnás dobozos autóval lehet majd megközelíteni a helyszínt.


Szigorúan titkos egészségügyi dokumentáció elszállítása, majd hosszú ideig tartó tárolása a GCP szerinti elvárásoknak megfelelő helyiségben, az alábbiak szerint:

  • A dokumentáció irattartó mappákban található, az ezek tárolására megfelelő dobozokat (mérete: 360x310x310 mm) a Vállalkozónak kell biztosítania, amelyek a továbbiakban Megrendelő tulajdonát fogják képezni.
  • Megrendelő a szerződéskötéskor tervezetten 400 dobozt kíván vásárolni, és az első évben tervezetten 300 doboznyi dokumentumot kíván elszállíttatni 2 szállítmány formájában.
  • Megrendelő ezt követően évente tervezetten 100-100 dobozt kíván vásárolni, és évente tervezetten 100-100 dobozt kíván elszállíttatni évente egy alkalommal
  • Megrendelő a szerződéskötést követő 4 éves időszak alatt összesen megközelítőleg 700 dobozt kíván vásárolni és tervezetten 600 dobozt kíván elszállíttatni, illetve tároltatni.
  • Vállalkozó feladata továbbá szükség esetén adott dobozok kikeresése és visszaszállítása Megrendelő telephelyére (terv szerint maximum 10 doboz évente) a kérést követő 48 órán belül, majd ezek visszaszállítása a következő évi szállítmánnyal.
  • Az archiválandó dokumentumok tárolására biztosított helyiségnek meg kell felelnie a GCP által támasztott következő feltételeknek:
    • rendelkezzen biztonságos, jogtalan belépést megakadályozó, pl. zárakkal vagy elektromos beléptető rendszerrel, belépéskövetéssel;
    • legyen ellenálló az időjárási körülményeknek;
    • vízvezetékektől minél távolabb legyen, hogy az esetleges szivárgások következtében ne sérülhessenek meg az archivált anyagok;
    • rendelkezzen automata tűzjelző rendszerrel, valamint automata tűzoltó berendezéssel;
    • az archívumban vagy annak közelében nyílt láng vagy sugárzó hőforrás használata tilos;
    • az elektromos berendezések használata minimálisra csökkentett;
    • legyen biztosított a kártevők (pl. rágcsálók, rovarok) elleni védekezés;
    • ellenőrzött legyen legalább hetente egyszer (esetenként gyakrabban is) a hőmérséklet és a páratartalom;

 

Az ajánlatot a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. Ajánlattevő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 8

4 évre vonatkozó ajánlati ár (nettó Ft/4 év) Ajánlatkérő a 4 évre mindösszesen megadott nettó árakat fogja értékelni a bírálat során. Az ajánlati árat a felhíváshoz csatolt táblázat beárazásával kell megadni.

A legalacsonyabb árat adó ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
Ajánlattevő rendelkezik-e érvényes ISO 14001 tanúsítvánnyal (igen/nem): 1

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az érvényes ISO 14001 tanúsítványa másolatát.
















igen válasz: 1 pont, nem válasz: 0 pont felszorozva a súlyszámmal
Ajánlattevő valamely szerződött partnerének volt-e az elmúlt 5 év során sikeres GCP auditja (igen/nem): 1

Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 3 évből távarchiválásról, melyet egészségügyi intézménynek/gyógyszergyártónak/gyógyszerforgalmazónak végez és az adott időszakon belül a szerződött partnerénél GCP audit volt
















igen válasz: 1 pont, nem válasz: 0 pont felszorozva a súlyszámmal


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő rendelkezzen érvényes felelősségbiztosítással, melynek ki kell terjednie a fentebb felsorolt káresemények fedezetére.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen érvényes ISO 9001 és ISO 27001 tanúsítvánnyal.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az érvényes ISO 9001 és ISO 27001 tanúsítványa másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen üzletmenet-folytonossági tervvel (BCP, Business Continuity Plan).

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a terv másolatát (BCP egy oldalas összefoglaló valamint tartalomjegyzék).

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 3 évből minimum 3 db távarchiválásról, melyet egészségügyi intézménynek/gyógyszergyártónak /gyógyszerforgalmazónak végez (lehetőség szerint legalább egy olyan, ahol az adott időszakon belül GCP audit volt).

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződő egészségügyi intézmény/gyógyszergyártó /gyógyszerforgalmazó megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.

  • Ajánlattevő csatolja a biztosítandó helyiség műszaki leírását, amely tartalmazza az elvárásoknak való megfelelőséget.
  • Ajánlattevő csatoljon cégszerűen aláírt, lepecsételt nyilatkozatot a helyiség felsorolt GCP feltételeknek való megfelelőségről.

Fizetési feltételek:
Vállalkozó teljesítésigazolást követően az egyszeri költségekről (dobozok ára, szállítás, kikeresés, stb.) számla benyújtására jogosult a tényleges darab/alkalom számoknak megfelelően az egységárai alapján, valamint a havi tárolásról teljesítésigazolást követően félévente 1-1 db számla benyújtására jogosult. Megrendelő a számlák összegét a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesíti.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Rekecki Major Judit, minőségbiztosítási felelős SZTE Klinikai Vizsgálatokat Koordináló Iroda, tel: +36 (30) 626-5908

email: rekecki.major.judit@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.