Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ05812

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Földtani és Őslénytani Tanszék (6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.) részére informatikai szolgáltatás.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ05812

Ajánlattételi határidő: 2015. november 12 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződés megkötésének dátumától számított egy év

A beszerzés rövid ismertetője:

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

A beszerzés ismertetése:

Informatikai szolgáltatás a SZTE TTIK Földtani és Őslénytani Tanszék (6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.) részére

A pályázóval szemben támasztott elvárások:

  • Min. 5 éves hálózat üzemeltetési, tapasztalat Windows környezetben

Igazolási mód: Az utóbbi egy év hálózatüzemeltetési feladatainak felsorolása referenciák megadásával

  • Szerver üzemeltetési gyakorlat 64bit-es Open Source (Debian) és/vagy Windows környezetben Windows és/vagy Open Source rendszergazdai tapasztalat; szerver virtualizáció, redundancia kialakítása 64 bit-es környezetben

Igazolási mód: Az utóbbi egy év szerver üzemeltetési feladatok felsorolása referenciák megadásával

  • NComputing L300 szoftveres támogatása, fejlesztése, fejlesztési javaslatok előterjesztése
  • Igazolási mód: Az utóbbi 5 év NComputing családba tartozó rendszer/ek üzemeltetésében szerzett tapasztalat felsorolás szintű megadása, referenciahely és időintervallum megadásával

Szolgáltatási szint

  • 10 órás rendelkezésre állás 8:00- 18:00- ig
  • az adott időszakban segélyszám biztosítása és/vagy e-mail elérhetőség 5 perces reakció idővel
  • A hibaelhárítás a bejelentést követő 2 órán belül kezdődjön meg
  • A Szolgáltató felel a Miháltz István számítógépes terem zökkenőmentes üzemeltetéséért,ezen belül:
  • 4db szervergép felügyelete és 6 db munkaállomás
  • Vékonykliens rendszer felügyelete, karbantartása
  • szükség esetén együttműködés az egyetemi számítástechnikai központtal
  • Vírus és behatolás védelem

és az alább felsorolt, kiemelten támogatott

  • RMS
  • Wingslib
  • Petrel
  • Kingdom
  • RockWorks

szoftverek felügyelete, hibaelhárítás, kapcsolattartás a szoftverfejlesztőkkel. (angol nyelvtudás szükséges)

Elszámolás

  1. A szolgáltatás havi díja nettó 100 000 Ft
  2. A havidíj csak a szerződésben foglalt munkaórák ellenértékeként felhasználható.
  3. a telefonos segítségnyújtás díjazása nem haladhatja meg a helyszíni óradíj 50%- át
  4. a távoli eléréssel elhárított hibakezelés díjazása nem haladhatja meg a helyszíni óradíj 75%-át
  5. Amennyiben az óraszám nem éri el a felhasználható keretet, úgy csak munkaóra arányos kifizetés történik, a teljes keret nem kerül felhasználásra az adott hónapban
  6. A kifizetés negyedévente történik meg az Szegedi Tudományegyetem iránymutatása szerinti fizetési határidővel.
  7. A számla kifizetésének előfeltétele a havi szinten leadott, részletezett teljesítési igazolás.
    • A teljesítési igazoláson szerepelnie kell a feladat(ok) leírásának, a ráfordított óraszámnak, az óraszám összesítésnek, és ennek összegszerű megjelenítésének nettó és bruttó összegben, forintban.
  8. a számlázás óradíj alapú- szolgáltatás mértéke munkaórában mérhető, kifizetése munkaóra arányosan történik
  9. Amennyiben extra időtartamú munkavégzésre van szükség, az abban az esetben igényelhető, ha az előző hónapokból képződött tartalék. Amennyiben erre nincs lehetőség, mert nem képződött tartalék óraszám,az előirányzott kerettől való eltérés maximálisan nettó 100 000 Ft összeghatárig történhet meg. Az megnövelt keret kizárólagosan a rendszer működését veszélyeztető esetben kerülhet elszámolásra, amennyiben a szerződött munkaórával az üzemképes állapot nem állítható helyre.

 

A legalacsonayabb óradíj helyszíni hibakezelés esetén

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására. A hibakezelés óradíját bruttó Ft formában kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő az 1 óra időtartamra megadott bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

 

A rezsióradíj összegét az alábbi formában kérjük megadni:

1) Eseti hibakezelés óradíja: ………………..,- bruttó Ft/óra

 

A legalacsonayabb óradíj helyszíni hibakezelés esetén

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Számlaküldési cím:

SZTE TTIK Földtani és Őslénytani Tanszék

(6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.)




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Csökmei Bálint, műszaki szolgáltató SZTE TTIK Földtani és Őslénytani Tanszék, tel: 06-62/544-893

email: csokmei.balint@oslenytan.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ASTRUM 2000 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 200 000,-Ft+ÁFA