Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/PSZ05781
Ajánlattételi határidő: 2015. november 06 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015. november 26.
A beszerzés rövid ismertetője:
Az SZTE nyílt napjára installáció leszállítása, összeszerelése, majd bontása és elszállítása, az alábbiak szerint:
- 24 db Syma vagy octanorm rendszerű installáció:
- 24 db negyed köríves információs pult,
- 24 db egységbetűs cégfelirat az információs pult fölé,
- 2 db bárszék/információs pult, mindösszesen 48 db bárszék
- 1 db 100x250 cm-es SYMA vagy Octanorm fogadófal grafikával.
- Helyszín: SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ Átrium – Szeged, Ady tér 10.
- Vállalkozó köteles a teljes installációt a megjelölt napon 7:00 óráig leszállítani és összeszerelni, majd a megjelölt napon 16 órától szétszerelni és elszállítani.
- A korábbi kiállításon készült fotó az ajánlattételi felhíváshoz csatolva.
Letölthető állományok:
Fotó(stand).JPGBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
|
Ajánlati ár
|
Információs pult, egységbetűs cégfelirat, és bárszék (2 db) leszállításának, összeszerelésének, majd szétszerelésének és elszállításának díja (nettó Ft/installáció):
|
|
1 db fogadófal leszállításának, összeszerelésének, majd szétszerelésének és elszállításának, valamint grafikai tervezésének díja (nettó Ft):
|
|
Mindösszesen (nettó Ft/24 db installáció és 1 db fogadófal):
|
|
Áfa
|
|
Mindösszesen (bruttó Ft/24 db installáció és 1 db fogadófal):
|
|
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre.
Az installációk darabszáma (24 db) tervezett, mely változhat. Megrendelő a pontos darabszámot legkésőbb 2015. november 23-ig jelzi a Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységár alapján a tényleges darabszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a tényleges darabszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap során legalább 1 db kiállítási installáció kivitelezéséről, melyet felsőoktatási témájú kiállításon valósított meg.
Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, valamint a szolgáltatás tárgyát.
- Ajánlattevőnek rendelkeznie kell legalább 100 m2 standterület beépítésére elegendő SYMA vagy OCTANORM típusú installációs rendszerrel.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap során legalább 100 m2 standterületű kiállítási installáció kivitelezéséről, melyet az előírt SYMA vagy OCTANORM típusú installációs rendszerrel valósított meg.
Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, valamint a szolgáltatás tárgyát.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás ellenértékéről teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tóthné Vékony Tímea, PR-asszisztens SZTE Rektori Hivatal Marketing és Kommunikációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-484, +36 (62) 544-000/6484
email:
vekony.timea@rekt.szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Braun Ingatlanhasznosító Kft., 1106 Budapest, Bogáncsvirág u. 11.
Nyertes ajánlati ár: 415 800,-Ft+ÁFA