Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/PSZ05594
Ajánlattételi határidő: 2015. szeptember 29 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015. október 05.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE TÁMOP-4.1.2.B.2.-13/1-2013-0008 projekt részére, Solton tartandó rendezvényen catering és egyéb kapcsolódó szolgáltatás nyújtása, az alábbiak szerint:
- Rendezvény: „KLIK Kunszentmiklós - Kalocsa járási tankerületek szakmai nap”
- Időpont: 2015. október 05.
- 2015. október 05-én tervezetten 16:20 órától 1 alkalommal kávészünet lebonyolítása tervezetten 60 fő részére
- Vállalkozónak a kávészünet alatt legalább 2 fő kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.
- Bérelt helyszín: Vécsey Károly Művelődési Ház és Könyvtár - 6320 Solt, Aranykulcs tér 7. (a terem használati díja az Ajánlattevőt terheli, a beárazandó táblázatban szereplő összeg szerint) A megadott terem használati díj Áfa mentes, mely díjra főszabályként Ajánlattevő az ajánlatában Áfa-t nem számíthat fel. Amennyiben Ajánlattevő részéről az ajánlatában a terem használati díjra Áfa kerül felszámításra, akkor azt Ajánlattevő köteles indokolni. Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás díjáról kiállított számlán köteles tételesen szerepeltetni a catering szolgáltatás, valamint a terem használati díj összegét.
-
Kávészünet: *5 dkg/fő vegyes édes aprósütemény (pld.: zserbó; mini isler, mézes); *10 dkg/fő pogácsa – nem zacskós (sima, sajtos); *1 adag/fő frissen főzött kávé hozzá való cukor, tejszín (nem termoszos); *0,5 l/fő ásványvíz/üdítő (ásványvíz: szénsavas és mentes, üdítő: Cola és rostos őszibarack, min 50%-os gyümölcstartalommal). Az üdítőknek/ásványvíznek nagy kiszerelésűnek kell lennie, üvegpoharas adagolással.
- A kávészünet után Vállalkozó köteles a megmaradt ásványvizet, az édes aprósüteményt és a sós süteményt elérhetővé tenni a konferencia résztvevőinek a rendezvény végéig.
- A felszolgáláshoz szükséges üvegpoharakat, tányérokat, tálaló- és szedőeszközöket (nem papír, nem műanyag), terítőket és szalvétákat a szolgáltatónak kell biztosítania.
- Vállalkozó köteles a kávészünetet megelőzően egyeztetni a részletes menüsort Megrendelő képviselőjével.
Pályázati forrás: TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0008, „Mentor(h)áló 2.0 Program” projekt.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
|
Ajánlati ár
|
*Terem használati díj (Áfa mentes tétel):
|
50.000,-
|
Kávészünet díja (nettó Ft/fő):
|
|
Mindösszesen (nettó Ft/terv. 60 fő):
|
|
Áfa
|
|
Mindösszesen (bruttó Ft/terv. 60 fő):
|
|
*Megjegyzés: A megadott terem használati díj Áfa mentes, mely díjra főszabályként Ajánlattevő az ajánlatában Áfa-t nem számíthat fel. Amennyiben Ajánlattevő részéről az ajánlatában a terem használati díjra Áfa kerül felszámításra, akkor azt Ajánlattevő köteles indokolni. Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás díjáról kiállított számlán köteles tételesen szerepeltetni a catering szolgáltatás, valamint a terem használati díj összegét.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
A résztvevők száma (60 fő) tervezett létszám, mely változhat. Megrendelő a résztvevők létszámában történt eltérést legkésőbb 3 munkanappal a szolgáltatás megkezdését megelőzően jelzi a nyertes Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységár alapján a legkésőbb 3 munkanappal a szolgáltatás megkezdését megelőzően megadott létszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a megadott létszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.
További információk:
Fizetési mód: Vállalkozó a szolgáltatás díjáról teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Porkoláb Mihály, projektmenedzser SZTE JGYPK Gyógypedagógus-képző Intézet, tel: +36 (70) 455-4992
email:
porkolab.mihaly@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Newsbreakers Communications Kft., 1025 Budapest, Kilátás u. 10.
Nyertes ajánlati ár: 134 000,-Ft+ÁFA