Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ05443

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE BTK Oktatáselméleti Kutatócsoport részére, Budapesten tartandó pedagógus-továbbképzésekhez termek bérlése”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ05443

Ajánlattételi határidő: 2015. augusztus 26 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szorgalmi időszak: 2015. szeptember 18-19-20., 2015. október 2-3-4., 2015. október 16-17-18.; Vizsgaidőszak: 2015. december 7-től 2016. január 31-ig.

A beszerzés rövid ismertetője:

Figyelem! Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság (6722 Szeged, Szentháromság u. 34.) épülete 2015. augusztus 8-án, valamint a 2015. augusztus 10.-i és augusztus 17.-i héten zárva tart, így az említett időszakban nincs lehetőség az ajánlat személyes, borítékban történő benyújtására.


Szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzési szak, 30 órás akkreditált pedagógus továbbképzések és egyéb pedagógus továbbképzések lebonyolításához termek bérlése.

A bérlendő termekhez információk:

  • Előadások és szemináriumok tervezett időpontjai (szorgalmi időszak): 2015. szeptember 18-19-20., 2015. október 2-3-4., valamint 2015. október 16-17-18.
  • Vizsgák tervezett időpontjai: 2015. december 7-től 2016. január 31-ig, tervezetten 10 alkalom
  • Bérlendő termek típusai:
  • Nagy terem: min. 60 fő befogadására alkalmas előadóterem, mely legyen berendezve székekkel és padokkal vagy lehajtható írófelületű konferenciaszékekkel;
  • Kis terem: min. 35 fő befogadására alkalmas tanterem, mely legyen berendezve székekkel, padokkal, ill. az előadó részére 1 db asztallal és székkel.
  • Konzultációs szoba: min. 7 fő befogadására alkalmas terem, mely legyen berendezve székekkel, padokkal, ill. az előadó részére 1 db asztallal és székkel.
  • Kis IKT terem: számítástechnika terem min. 16 munkaállomással, valamint székekkel, padokkal, ill. az előadó részére 1 db asztallal és székkel berendezve.
  • Teremhez kapcsolódó egyéb igények: szükség esetén a termekhez biztosítani kell az előadó részére táblát íróeszközzel, 1 db írásvetítőt, vetítővásznat, projektort, valamint az IKT termekbe internet hozzáférést.
  • A fenti időpontokban előzetesen tervezett teremigény:

 

Termek bérlésének tervezett időpontja

Termek bérlésének tervezett időtartama, bérlendő termek tervezett típusa

9.30-tól 13.30-ig

14.00-tól 18.00-ig

Szorgalmi időszak

2015. szeptember 18.

1 db nagy terem

1 db nagy terem

2015. szeptember 19.

1 db kis terem + 3 db kis IKT terem

1 db kis terem + 3 db kis IKT terem

2015. szeptember 20.

4 db kis terem

4 db kis IKT terem + 1 db konzultációs szoba

2015. október 2.

1 db nagy terem + 1 db konzultációs szoba

4 db kis terem és 3 db kis IKT terem

2015. október 3.

4 db kis terem

4 db kis IKT terem

2015. október 4.

1 db nagy terem

1 db nagy terem

2015. október 16.

1 db nagy terem

1 db nagy terem

2015. október 17.

4 db kis terem

4 db kis IKT terem + 1 db konzultációs szoba

2015. október 18.

1 db nagy terem

1 db nagy terem

Vizsgaidőszak

2015. december 7-től

2016. január 31-ig

2 óra időtartamra

1 óra időtartamra

Tervezetten 5 alkalomra 1 db nagy terem

Tervezetten 5 alkalomra 1 db kis IKT terem

 

A megadott időpontok, időtartamok és bérelni kívánt terem-típusok tervezettek, melyek változhatnak. Bérlő a tényleges időpontokat, időtartamokat és bérelni kívánt terem-típusokat a szorgalmi időszakban legkésőbb a tényleges kurzusokat megelőző 4 munkanappal, a vizsgaidőszak esetében legkésőbb 1 héttel a vizsgaidőszakot megelőzően egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval.

Pályázati forrás:

  • Szorgalmi időszak terembérleti költségeire: TÁMOP-3.1.9-11/1-2012-0001, „Diagnosztikus mérések fejlesztése” projekt.
  • Vizsgaidőszak terembérleti költségeire: Pályázati forrás nincs. A Neveléstudományi Intézet saját témaszámáról kerül kiegyenlítésre.


Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

A bérleti díj összegét az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:

 

Terem típusa

Tervezetten bérlendő óraszám

Bérleti díj

(Ft/óra)

Bérleti díj (Ft/ terv. össz. óra)

„Nagy” terem

46

 

 

„Kis” terem

72

 

 

„Konzultációs szoba”

12

 

 

„Kis” IKT terem

89

 

 

Mindösszesen:

 

 

Ajánlatkérő oktatási célra kívánja bérelni a termeket, melynek megfelelően a felszámított bérleti díj ÁFA-mentes, vagyis az 1 órára, és a tervezetten bérlendő óraszámra megajánlott bérleti díjak nem tartalmazhatnak ÁFA-t.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott árakat fogja értékelni.

A megadott időpontok, időtartamok és a megadott időpontokra megnevezett terem típusok tervezettek, melyek változhatnak. Bérlő a tényleges időpontokat, időtartamokat és bérelni kívánt terem-típusokat a szorgalmi időszakban legkésőbb a tényleges kurzusokat megelőző 4 munkanappal, a vizsgaidőszak esetében legkésőbb 1 héttel a vizsgaidőszakot megelőzően egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval. Az elszámolás az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően történik. Felek kötelesek a ténylegesen bérelt teremtípusokat, azok bérlésének időpontjait és bérelt óraszámait a teljesítésigazolásban rögzíteni.


További információk:

Érvényes ajánlat feltételei:

  • A felsorolt termek mindegyikét egy adott épületben kell biztosítania Bérbeadónak.

Figyelem!!! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a felsorolt termek mindegyikét ugyanabban az épületben biztosítja.

  • A Bérbeadó által biztosított épületnek rendelkeznie kell minimum:
  • 1 db min. 60 fő befogadására alkalmas előadó teremmel;
  • 4 db min. 35 fő befogadására alkalmas tanteremmel;
  • 1 db min. 7 fő befogadására alkalmas konzultációs szobával;
  • 4 db min. 16 munkaállomással rendelkező IKT teremmel.

Figyelem!!! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az általa biztosított épület rendelkezik a felsorolt típusú tantermekkel.

  • Bérbeadónak a bérlendő termekkel rendelkező épületet Budapesten, a Nyugati és Keleti pályaudvaroktól tömegközlekedéssel jól megközelíthetően, az adott tömegközlekedési eszköz megállójától (gyalogos megközelítéssel) 300 m-es körzetben kell biztosítania.
Figyelem!!! Ajánlattevő ajánlatában nevezze meg az épületet, valamint adja meg az épület címét és elérhetőségét, ahol a bérelni kívánt termeket biztosítja. A fenti paramétereknek nem megfelelő épület megadása esetén Ajánlatkérő az ajánlatot érvénytelennek tekinti, és nem veszi figyelembe az értékelés során.

Fizetési feltételek: Bérbeadó a bérleti díjról 2 db számla benyújtására jogosult teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:

  • 2015. október 18-án: a szorgalmi időszakban ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a teljesítést követően;
  • 2016. január 31-én: a vizsgaidőszakban ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a teljesítést követően
A számlák összege a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással kerül kifizetésre.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár Katalin, irodavezető SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, tel: +36 (62) 544-356, +36 (62) 544-000/4356

email: katalin.molnar@edpsy.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium és Szakközépiskola, 1096 Budapest, Vendel u. 3.
Nyertes ajánlati ár: 782 800,-Ft+ÁFA