Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/PSZ05257
Ajánlattételi határidő: 2015. július 13 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés aláírását követő 1 év.
A beszerzés rövid ismertetője:
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) laboratóriumi eszközeinek eseti megrendelés alapján történő javítása. Ajánlattevőnek az alábbi laboratóriumi eszköz javítását, karbantartását kell végeznie, meghibásodása esetén:
- MALVERN Mastersizer Laser Sizer
A fent megjelölt eszköznél az alábbi javításokat kell elvégezni:
- a lézer-diffraktométer készülék és egységeinek (2000, 2000SM, Scirocco) javítása, karbantartása (mechanikai és elektronikai meghibásodás esetén)
- kompresszor és levegőelszívó javítása, karbantartása meghibásodás esetén
- a MALVERN számítógépes szoftver javítása, karbantartása
A készülékek a helyszínen megtekinthetőek a SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézetben (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) előzetes időpont egyeztetéssel.
Kapcsolattartó: Dr. Sipos Péter Tel.:06-62/545-577 e-mail: siposp@pharm.u-szeged.hu
Javítási helyszín:
Szegedi Tudományegyetem
Gyógyszertechnológiai Intézet
(6720 Szeged, Eötvös u. 6.)
Szerződéses feltételek:
- Vállalkozó a javítások során kizárólag gyári alkatrészeket használhat fel a meghibásodott alkatrész/alkatrészek cseréjénél, javításánál.
- Vállalkozó köteles munkaidőben telefon, fax és e-mail elérhetőséget biztosítani a laboratóriumi eszközök meghibásodásának a bejelentésére.
- Vállalkozó szakemberei kötelesek a telefonos, faxon vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 48 órán belüli helyszínre történő kiszállással megkezdeni a helyszínen a hibajelenség okának a meghatározását, és amennyiben szükséges kötelesek gondoskodni a készülékek biztonságos elszállításáról, abban az esetben is, ha a készülék csak kizárólag külföldön javítható.
- Vállalkozó köteles az eseti javítás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
- Vállalkozó a javítás során beépített, kicserélt alkatrészekre a./ az újonnan beépített elemekre 3 hónap, b./ egyéb (alkatrészek stb.) 1 év garanciát vállal.
- Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történt, felek az 1 éves időszak lejártát követőn, közös megegyezéssel további 1 évig meghosszabbíthatják a szerződést, az addigi rezsióradíj azonos szinten tartása mellett.
- Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot, amelyben igazolja, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 1 év során végezte már 1 db MALVERN LaserSizer karbantartását.
Figyelem!A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására. A rezsióradíjat bruttó Ft formában kérjük megadni, mely árnak fedezetet kell nyújtania a fent meghatározott javítás, karbantartás munkadíjára, a helyszínre történő kiszállás költségeire.
Ajánlatkérő az 1 óra időtartamra megadott bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.
A rezsióradíj összegét az alábbi formában kérjük megadni:
1) Eseti javítás rezsióradíja: ………………..,- bruttó Ft/óra
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Nyertes ajánlattevő köteles a megadott óradíja alapján az egyes javításokat követően a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre. Nyertes Ajánlattevő a javítási óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítás során felhasznált anyagokat, alkatrészeket, valamint a műszerek esetleges elszállításának a költségeit, melyek szükségességéről és áráról előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.
Számlázási cím:
Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím:
Szegedi Tudományegyetem
GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet
6720 Szeged, Eötvös u. 6.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sipos Péter, tanársegéd SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet, tel: +36 (62) 545-577, +36 (62) 544-000/5577
email:
siposp@pharm.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: PCT Kft.
Nyertes ajánlati ár: 320 000,-Ft+ÁFA