1. rész:
SZTE Közkapcsolati Igazgatóság számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.760.000,- Ft + ÁFA
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat +- 1 héttel.
***A pontos kampányidőszakról az Egyetem és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány végdátuma az Oktatási Államtitkárság időpont változtatása miatt változhat.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
2. rész:
Gazdaságtudományi Kar számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.537.401.- Ft+Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
314.960,- Ft+Áfa
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszakát Megrendelő az SZTE GTK Nyílt Nap időpontjától függően írásban pontosítja Vállalkozóval.
***A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó az adott kampányt megelőzően írásban egyeztet.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
3. rész:
Állam- és Jogtudományi Kar számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 300.000.- Ft+Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszakát Megrendelő az SZTE ÁJTK Nyílt Nap időpontjától függően írásban pontosítja Vállalkozóval.
***A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
4. rész:
Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 130.000.- Ft+Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
*A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány teljesítési időpontja az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhat.
Figyelem! Az esetleges időpont változtatás(ok)ról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
Figyelem! Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 5 |
Ajánlati ár az 1. 2. 3. 4. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt) (bruttó Ft): Ajánlatkérő a 1. és 2. 3. 4. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni. |
Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek (EUR): | 1 | Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre euróban. |
Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek (Ft): | 1 | Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google adwords keresőfelületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban. |
Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat az 1., 2., 3., és 4. részre mindösszesen, a mellékelt táblázat kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe részbe kalkulálják a pályázók.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 4 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a 4 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek. Figyelem! Ajánlattevő adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét!
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és listáját és a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 4 db, a 2. részre vonatkozóan 5 db, a 3. részre vonatkozóan 3 db, a 4. részre vonatkozóan 1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható.
Az ajánlat elvárt tartalma
Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 2000 Szentendre, Stromfeld u. 6.
Nyertes ajánlati ár: 3 727 401,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B