Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ05206


Az Ajánlattételi felhívással kapcsolatosan az egyik ajánlattevő részéről kérdés merült fel, mely kérdéssel és az arra adott válasszal a felhívást kiegészítettük.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 azonosító számú projekt könyvvizsgálata.”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ05206

Ajánlattételi határidő: 2015. június 29 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A könyvvizsgálat elvégzésének határideje: A pályázat tervezett záró időpontjáig 2015. december 20-ig. Amennyiben a projekt hosszabbításra kerül a teljesítési határidő automatikusan meghosszabbodik a Közreműködő szervezet által jóváhagyott időpont függvényében.

A beszerzés rövid ismertetője:

Ajánlattevői kérdés és az arra adott válasz:

  • Kérdés: „A megfelelő ajánlattételhez kérjük szíves tájékoztatásukat azzal kapcsolatban, hogy hozzávetőlegesen mekkora a száma a vizsgálandó külső szállítói számláknak, illetve összességében az auditálandó kifizetési tételek becsült darabszáma mekkora a projektben?”
  • Válasz:Várhatóan 43 kifizetési kérelemben összesen 207 darab számla és 40 darab összesítő (bér, fordított ÁFA) vizsgálata szükséges. Természetesen ezek jelen időpontban tervezett darabszámok, melyek felfelé és lefelé is elmozdulhatnak kis mértékben."


A Szegedi Tudományegyetem 2015. évben záruló TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 azonosító számú projekt helyszíni könyvvizsgálata, könyvvizsgálói jelentés elkészítése.

A tevékenységet a kapcsolódó szolgáltatásokra vonatkozó 4400. témaszámú „Megbízás pénzügyi információk megállapodás szerinti vizsgálatának végrehajtására” című könyvvizsgálati standard szerint kell elvégezni és a jelentést is a standardnak megfelelően kell kibocsátani. A könyvvizsgálat a projektben elszámolható valamennyi költséget alátámasztó számlára, számviteli bizonylatra kiterjed.

  • Megbízás célja: a projekt befejezésekor kötelező a projektszintű könyvvizsgálat elvégzése, az erről szóló jelentést a záró elszámolási csomag részeként szükséges benyújtani.
  • A megbízás a TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 azonosító számú projekt pénzügyi számviteli információi, dokumentumai megállapodás szerinti vizsgálatának végrehajtására vonatkozik. Az elvégzendő vizsgálat nem minősül könyvvizsgálatnak vagy átvilágításnak, ennélfogva könyvvizsgálati és bizonyosságot nyújtó szolgáltatási standardok szerinti könyvvizsgálati bizonyosságot nem szolgáltat. A Megbízott a ténymegállapításairól készít jelentést.
  • A vizsgálat az alábbi pénzügyi-számviteli információkra, bizonylatokra vonatkozik:
    • az elszámolásban szereplő szállítók, számláik kibocsátásakor az adott cégjegyzékben szerepeltek-e illetve/és érvényes adószámmal rendelkeztek-e;
    • a pénzügyi elszámolásban szereplő tételek mindegyike rendelkezik-e annak elszámolhatóságát lehetővé tevő alátámasztó dokumentumokkal;
    • megtörtént-e az elszámolásban szereplő tételek pénzügyi rendezése, valamint a pénzügyi összesítő kimutatások ezeket az adatokat helyesen tartalmazzák-e;
    • természetes személyhez kapcsolódó tétel esetén a bérszámfejtésben található adatokkal egyezik-e, valamint a bérszámfejtés szakmailag megfelelően történt-e;
    • a pénzügyi elszámolásban szereplő tartalmakat Megbízó könyveiben a számviteli törvény előírásai szerint, szakmailag elfogadható módon számolták-e el, valamint a könyvviteli adatokból lehetséges-e olyan lekérdezés, mely a projektre vonatkozó számviteli adatokat elkülönítetten is megjeleníti;
    • a projekttel összefüggésben keletkezett, elszámolt bevételek összhangban állnak a záró kifizetési igénylésben vagy a záró beszámolóban nyilatkozottakkal.
  • Az alkalmazandó vizsgálati eljárás: dokumentumokon alapuló, helyszíni ellenőrzés.
  • A ténymegállapításról szóló jelentés kiállításának határideje: 2015. december 20.
  • Megbízó minden, a megbízás teljesítéséhez szükséges információt hozzáférhetővé tesz a Megbízott számára és nem tart vissza semmilyen információt, a Megbízott által kért minden információt megfelelő időben megad. Megbízó köteles a könyvvizsgáló rendelkezésére bocsátani a projekt elszámolása kapcsán készített pénzügyi összesítő kimutatásokat, az abban szereplő tételekhez kapcsolódó és alapjául szolgáló bizonylatokat, a tételek pénzügyi teljesítését, valamint a teljesítéshez kapcsolódó bizonylatokat. Megbízó a jelentés kiadása előtt teljességi nyilatkozatban igazolja az átadott adatok helyességét és teljes körűségét.

 

A pályázat tervezett záró időpontja, és a pályázat becsült könyvvizsgálói díja az alábbiak szerint határozható meg:

  • Projektazonosító: TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008
  • Projekt címe: „Infrastruktúra fejlesztés a szegedi egészségpólusban”
  • SZTE főösszege (bruttó Ft): 14.527.866.566,-
  • Tervezett záró időpont: 2015. 12. 20.
  • Könyvvizsgálat becsült díja (bruttó Ft): 4.500.000,-
  • A pályázat helyszíni könyvvizsgálata, könyvvizsgálói jelentés elkészítése

 

Figyelem! Amennyiben a projekt hosszabbításra kerül, akkor Ajánlattevőnek igazodnia kell Ajánlatkérő ütemezéséhez.

Letölthető állományok:
Szerz tervezet.TIOP227.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi táblázat kitöltésével bruttó Ft-ban kérjük megadni:

 

Projektazonosító

Könyvvizsgálat becsült díja (bruttó Ft)

Könyvvizsgálat ajánlati díja (bruttó Ft)

TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008

4.500.000,-

 

 

Ajánlatkérő a megajánlott bruttó könyvvizsgálói díjakat fogja értékelni a bírálat során és a legalacsonyabb összegű ajánlatot adó Ajánlattevőt hirdeti nyertesnek.

Figyelem!!! Ajánlatkérő a meghatározott könyvvizsgáló díjnál magasabb ajánlatot adó Ajánlattevő ajánlatát érvénytelennek fogja tekinteni és nem veszi figyelembe az értékelés során.

Figyelem! Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a könyvvizsgálókra előírt jogszabályi és szakmai szabályok szerinti teljes szolgáltatást. A helyszínen elvégzendő audit kiszállási díját és minden egyéb a szolgáltatással kapcsolatos költséget az Ajánlattevő visel. Az EU-s pályázatok auditjára a Magyar Könyvvizsgálói Kamara által elfogadott standardok az irányadók.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő csatolja az utolsó kettő lezárt üzleti évre vonatkozó, saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóit (mérleg + eredménykimutatás benyújtandó, a kiegészítő melléklet nélkül) (amennyiben a letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét) Amennyiben az ajánlattevő letelepedése szerinti ország joga nem írja elő beszámoló közzétételét, ajánlatkérő elfogadja az ajánlattevő egyszerű, vagy könyvelője (könyvvizsgálója) által ellenjegyzett nyilatkozatát is az utolsó kettő lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményéről (évenként megbontva)

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha mindkét utolsó lezárt üzleti évében a mérleg szerinti eredménye negatív.

  • Ajánlattevő nyilatkozzon a 2012., 2013. és 2014. években könyvvizsgálói szolgáltatásból származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről (évenként megbontva)

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha az ajánlattevőnek a 2012., 2013. és 2014. években könyvvizsgálói szolgáltatásból származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele átlagosan nem éri el az évi nettó 10 millió Ft-ot.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap időszakban teljesített könyvvizsgálói szolgáltatásairól.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét. Továbbá adja meg a projekt azonosítószámát és címét, amelynél a könyvvizsgálatot végezte.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő műszaki és szakmai szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 3 évben lezárult illetve folyamatban lévő legalább 3 db TÁMOP és/vagy TIOP projektben végzett könyvvizsgáló szolgáltatással, melyek közül legalább 1 db projekt támogatási értéke minimum bruttó 3 milliárd Ft, vagy azt meghaladó összegű.

  • Ajánlattevő csatolja a szakmai felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik érvényes szakmai felelősségbiztosítással.

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 2 fő, bejegyzett Magyar Könyvvizsgáló Kamarai tag könyvvizsgáló szakemberrel, akik közül
    • 1 fő legalább 5 éves költségvetési gazdasági vagy számviteli gyakorlattal rendelkező, a Magyar Könyvvizsgáló Kamara tagja, „költségvetési minősítésű bejegyzett kamarai könyvvizsgáló” szakember, továbbá
    • 1 fő oktatási és/vagy egészségügyi intézményben végzett TÁMOP és/vagy TIOP projektre vonatkozó könyvvizsgálói audit készítés gyakorlatával rendelkező szakember.

(Az alkalmasságnak megfelelhet úgy is, hogy a 2 féle kompetenciával akár csak az egyik szakember rendelkezik, a másik szakember pedig legalább Magyar Könyvvizsgáló Kamarai tag könyvvizsgáló)

Igazolási mód: Mutassa be legalább 2 fő szakemberét, a szakember önéletrajza és a kamarai hatályos bejegyzés igazolása csatolásával, aki a felhívás tárgyát képező szolgáltatást személyesen végzi.

  • Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó aki

a) Végelszámolás alatt áll, vagy vonatkozásában csődeljárás elrendeléséről szóló bírósági végzést közzétettek, vagy az ellene indított felszámolási eljárást jogerősen elrendelték.

b) Olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tagja, vagy vezető tisztségviselője gazdasági, illetőleg szakmai tevékenységével kapcsolatban jogerős bírósági ítéletben megállapított bűncselekményt követett el, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól nem mentesült; illetőleg olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tevékenységét a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény 5. §-a (2) bekezdésének b), illetőleg g) pontja alapján a bíróság jogerős ítéletében korlátozta, az eltiltás ideje alatt, illetőleg ha az ajánlattevő tevékenységét más bíróság hasonló okból és módon jogerősen korlátozta.

c) A közbeszerzési eljárásokban való részvételtől jogerősen eltiltásra került, az eltiltás ideje alatt.

d) Egy évnél régebben lejárt adó-, vámfizetési vagy társadalombiztosítási járulékfizetési kötelezettségének nem tett eleget, kivéve, ha megfizetésére halasztást kapott.

e) Korábbi – három évnél nem régebben lezárult – közbeszerzési és egyéb pályázati eljárásban hamis adatot szolgáltatott és ezért az eljárásból kizárták, illetőleg a hamis adat szolgáltatását jogerősen megállapították, a jogerősen megállapított időtartam végéig.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a fenti kizáró okok hatálya alatt nem áll.

Fizetési feltételek: Vállalkozó a könyvvizsgálatáról teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít.




Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!) A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tapasztó Sándor, projektmenedzser SZTE ÁOK Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Elnöki Hivatal, tel: +36 (30) 654-3818

email: tapaszto.sandor@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Diamant Könyvvizsgáló, Gazdasági és Pénzügyi Tanácsadó Kft., 1223 Budapest, Gyulavezér út 72.
Nyertes ajánlati ár: 664 118,-Ft+ÁFA