Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ04975


Az ajánlattételi felhívás és a szerződéstervezet 1.b) 2. szakasz pontjában a biztosítandó tárgyi feltételek kerültek módosításra, illetve az 1. sz. Melléklet került kiegészítésre a táblázatok alatt megtekinthető megjegyzéssel.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE egyes szervezeti egységeinek „költöztetése”.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ04975

Ajánlattételi határidő: 2015. május 07 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától számított 3 hónapig tartó időszak. Megrendelő előteljesítést elfogad. Megrendelő az egyes költöztetési szakaszok pontos időpontjait/ütemezését a szerződéskötést követően egyezteti a Vállalkozóval.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE épületeinek költöztetése, az alábbiak szerint:

1. Szakaszok, költöztetendő alapterület, biztosítandó tárgyi feltételek:

1.a) 1. szakasz:

  • SZTE 6722 Szeged, Rákóczi tér 1. sz. alatti épülete földszintjének, I., és II. emeletének a kiköltöztetése a 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47., 6721 Szeged, Bocskai u. 10-12., valamint 6720 Szeged, Horváth Mihály u. 1/B. sz. alatti épületekbe
  • Költöztetendő terület: 969 m2 Figyelem! A megadott mindösszesen négyzetmétert helyiségenkénti bontásban az 1. sz. melléklet „1. szakasz” füle tartalmazza!
  • Költöztetendő helyiségek típusai:
    • tanári/iroda
    • előtér/közlekedő
    • teakonyha
  • Megrendelő költöztetés pontos időpontját/ütemezését a szerződéskötést követően egyezteti a Vállalkozóval.
  • Biztosítandó tárgyi feltétel: legalább 200 db műanyagláda, és legalább 200 db papírdoboz.
  • Figyelem! A helyiségek emeletek szerinti részletezését, mind a kiköltöztetendő, mind a beköltöztetendő épület tekintetében szintén az 1. sz. melléklet „1. szakasz” füle tartalmazza!

1.b) 2. szakasz:

  • SZTE 6722 Szeged, Rákóczi tér 1. sz. alatti épülete III., IV., V., és VI. emeletének a kiköltöztetése a 6721 Szeged, Bocskai u. 10-12. sz. alatti épületbe
  • Költöztetendő terület: 1652 m2 Figyelem! A megadott mindösszesen négyzetmétert helyiségenkénti bontásban az 1. sz. melléklet „2. szakasz” füle tartalmazza!
  • Költöztetendő helyiségek típusai:
    • tanári/iroda
    • tárgyaló
    • könyvtár
    • előtér/közlekedő
    • teakonyha
  • Megrendelő költöztetés pontos időpontját/ütemezését a szerződéskötést követően egyezteti a Vállalkozóval.
  • Biztosítandó tárgyi feltétel: legalább 400 db műanyagláda, és legalább 400 db papírdoboz.
  • Figyelem! A helyiségek emeletek szerinti részletezését, mind a kiköltöztetendő, mind a beköltöztetendő épület tekintetében szintén az 1. sz. melléklet „2. szakasz” füle tartalmazza!

1.c) 3. szakasz:

  • SZTE 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47. sz. alatti épülete I., és IV. emeletének az átköltöztetése a 6721 Szeged, Bocskai u. 10-12. sz. alatti épületbe
  • Költöztetendő terület: 305 m2 Figyelem! A megadott mindösszesen négyzetmétert helyiségenkénti bontásban az 1. sz. melléklet „3. szakasz” füle tartalmazza!
  • Költöztetendő helyiségek típusai:
    • tanári/iroda
    • teakonyha
  • Megrendelő költöztetés pontos időpontját/ütemezését a szerződéskötést követően egyezteti a Vállalkozóval.
  • Biztosítandó tárgyi feltétel: legalább 200 db műanyagláda, és legalább 200 db papírdoboz.
  • Figyelem! A helyiségek emeletek szerinti részletezését, mind a kiköltöztetendő, mind a beköltöztetendő épület tekintetében szintén az 1. sz. melléklet „3. szakasz” füle tartalmazza!

1.d) 4. szakasz:

  • SZTE 6720 Szeged, Feketesas u. 28. sz. alatti épülete földszintjének az átköltöztetése a 6721 Szeged, Bocskai u. 10-12. sz. alatti épületbe
  • Költöztetendő terület: 170 m2 Figyelem! A megadott mindösszesen négyzetmétert helyiségenkénti bontásban az 1. sz. melléklet „4. szakasz” füle tartalmazza!
  • Költöztetendő helyiségek típusai:
    • tanári/iroda
    • előtér/közlekedő
  • Megrendelő költöztetés pontos időpontját/ütemezését a szerződéskötést követően egyezteti a Vállalkozóval.
  • Biztosítandó tárgyi feltétel: legalább 100 db műanyagláda, és legalább 100 db papírdoboz.
  • Figyelem! A helyiségek emeletek szerinti részletezését, mind a kiköltöztetendő, mind a beköltöztetendő épület tekintetében szintén az 1. sz. melléklet „4. szakasz” füle tartalmazza!

 

Megjegyzés: Ajánlattevőnek mindösszesen 300 db műanyagládával, és 300 db papírdobozzal kell rendelkeznie.

 

2. Költöztetés során elvárt követelmények, mind a 4 fentebb részletezett szakasz esetében:

  • Vállalkozó köteles a kiköltöztetendő épülete(ke)n belüli egyes szervezeti egységek költöztetését összehangolni az egységek képviselőivel.
  • Az egyes szakaszokon belül Megrendelő több ütemben is kérheti a költöztetést, valamint Vállalkozó köteles biztosítani felmerülő igény esetén párhuzamosan több szakasz költöztetését is.
  • Vállalkozó köteles igény esetén esti órákban, és hétvégi pihenőnapokon, ünnepnapokon is biztosítani a költöztetést.
  • Vállalkozó rugalmasan alkalmazkodjon az egyes szervezeti egységek igényéhez, az esetleges menet közbeni változtatásokhoz.
  • Az épületek sérülésmentességének biztosítása, felvonók kímélése. Figyelem! A felvonók csak a teherbírási határértéküket meg nem haladó súlyú eszközök szállítására használhatók! A felvonók nem megfelelő használatából eredő kár Vállalkozót terheli!
  • Számítástechnikai és egyéb irodatechnikai eszközök költöztetésénél fokozott odafigyelés a sérülésmentesség biztosítására. A számítógépeknek és tartozékainak már nincsenek meg a dobozaik, tehát a szállítás időtartamára megfelelő csomagolásról kell gondoskodni, olyan szállítóeszközről amelyben biztonságosan szállíthatók. Szállításkor, le és felrakáskor fokozott figyelem a rázkódásmentességre.
  • Bútorok mozgatásánál, szállításánál sérülésmentesség biztosítása, eső esetén nedvesség elleni védelem biztosítása.
  • Személyi anyagok és eszközök, nagy értékű könyvek költöztetésénél fokozott figyelem a sérülésmentességre és a vagyonvédelem biztosítására.
  • A költöztetés során a fokozott vagyonvédelem biztosítása, költöztetendő eszközök átadás-átvétele. Az épület előtt rakodás közben a teherkocsi nem maradhat őrizetlenül. Tehergépkocsi rakománnyal csak őrzött telephelyen éjszakázhat.
  • Valamennyi költöztetendő eszköz költöztetésénél eső esetén nedvesség elleni védelem biztosítása.
  • Selejtes eszközök, bútorok kiszállításánál biztosítani kell a selejtezés menet közbeni dokumentálását.
  • A nagy súlyú, nagy kiterjedésű bútorok, eszközök, nagy értékű berendezések, fénymásológépek, asztalok mozgatásánál, szállításánál a sérülésmentesség biztosítása, sérülésmentes ép, működőképes állapotban való átadása az új helyen.
  • A Vállalkozó hibájából bekövetkezett károkért Vállalkozót teljes kártérítési kötelezettség terheli. Figyelem! Vállalkozó a költöztetési feladat megkezdését megelőzően köteles felelősségbiztosítást kötni a költöztetési munkára, melyről szóló kötvényt és a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolás másolatát köteles bemutatni Megrendelő képviselőjének!
  • Vállalkozó a költöztetést megbízható, gyakorlott dolgozókkal köteles végeztetni.
  • A mozgatáshoz szükséges, költöztetésnél szokványos segédeszközöket Vállalkozó biztosítja a költöztetési díj terhére.
  • A költöztetés egyéb feltételeit az 1. sz. Melléklet tartalmazza.

 

Ajánlatkérő a költöztetendő épületek helyiségeit és a költöztetendő bútorokat, eszközöket, dokumentumokat helyszíni bejáráson mutatja be Ajánlattevőknek. Helyszíni bejárás időpontja: 2015. május 05. 10 óra. Találkozó helyszíne: SZTE Szeged, Rákóczi tér 1. sz. alatti épület bejárat.

Figyelem! Aki a bejáráson nem vesz részt, az megtekintheti az épület közforgalmú helyiségeit, további helyszíni bejárás nincs. 

 

A teljes költöztetési feladatra rendelkezésre álló maximális keretösszeg: nettó 7.950.000,- Ft

Figyelem! Ajánlatkérő a megadott összeget meghaladó összegű ajánlati árat nem tud elfogadni egyéb rendelkezésre álló forrás hiányában!

 

Pályázati forrás: 16940-19/2015/INTFO, „Felsőoktatási Struktúraátalakítási Alap (FSA) által nyújtott támogatás” projekt.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Pénzügyi alkalmasság: Az ajánlattevő alkalmatlan, ha az utolsó három lezárt üzleti évében (mindháromban) a mérleg szerinti eredménye negatív, illetve adóbevallás vizsgálata esetén, ha az előző három év adóbevallásának 452. sorában megjelölt vállalkozói adóalap mindhárom évben negatív.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a fenti pénzügyi alkalmasságnak megfelel.

  • Műszaki és Szakmai alkalmasság (1): Ajánlattevő költöztetésre vonatkozóan rendelkezzen szolgáltatási jogosultsággal (Cégkivonatban vagy vállalkozói igazolványban a megfelelő jogosultság/TEÁOR szám feltüntetése)

Igazolási mód: Ajánlattevő ajánlatához csatolja a Cégkivonata vagy vállalkozói igazolványa másolatát.

  • Műszaki és Szakmai alkalmasság (2): Ajánlattevő teljesítésben résztvevő és a teljesítésért felelős szakembere rendelkezzen legalább 5 éves vezetői és költöztetési szolgáltatási gyakorlattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a teljesítésben résztvevő és a teljesítést irányító szakembere rendelkezik 5 éves vezetői és költöztetési gyakorlattal.

  • Műszaki és Szakmai alkalmasság (3):Ajánlattevő rendelkezzen 1 db legalább 3,5 tonna össztömegű ponyvás, vagy zárt dobozos és 1 db legalább 2,8 tonna össztömegű ponyvás, vagy zárt dobozos teherautóval.
  • Igazolási mód: Ajánlattevő mellékelje tehergépkocsijainak forgalmi engedély másolatát és nyilatkozzon, hogy a gépkocsik rendelkeznek ponyvával, vagy zárt dobozosak.
  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás 2. sz. mellékleteként megtekinthető.


Letölthető állományok:
1. sz. Melléklet - Költöztetendő épület alapterületek helyiségféleségekkel, szintek megjelölésével.pdf
2. sz. Melléklet - Vállalkozási Szerződéstervezet.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:

 

Ajánlati ár (nettó Ft)

Ajánlati ár (bruttó Ft)

1. szakasz költöztetésének a díja:

 

 

2. szakasz költöztetésének a díja:

 

 

3. szakasz költöztetésének a díja:

 

 

4. szakasz költöztetésének a díja:

 

 

Mindösszesen:

 

 

Ajánlattevő köteles mind a 4 szakaszra ajánlatot tenni!

Ajánlatkérő a 4 szakaszra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő költöztetésre rendelkezésre álló kerete nettó 7,95 millió Ft. Ezért a nettó 7,95 millió Ft-ot meghaladó összegű ajánlatokat érvénytelennek nyilvánítja.

 

A díj átalánydíj, amelyet a teljes mennyiségre kell megtenni. A díjnak fedezetet kell nyújtania Ajánlattevő minden költöztetéssel kapcsolatban felmerülő költségére. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy a mellékletben csatolt mennyiségeket az ajánlatkérő a legjobb tudása alapján, szándéka szerint a legnagyobb pontossággal adta meg, azonban az +/- 20%-kal akár tételeiben vagy mindösszesen is eltérhet, a költöztetés körülményeiben változhat. Ezen eltérések nem alapozzák meg az átalánydíj módosítását.



További információk:

Vállalkozó az egyes szakaszok költöztetési feladatainak elvégzését követően, teljesítésigazolás után 1-1 db (mindösszesen 4 db) számla benyújtására jogosult, mely számlákat Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidőben átutalással egyenlíti ki.




Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!) A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság, tel: +36 (62) 545-013, +36 (62) 544-000/5013

email: ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Hórukk-Speed Bt.
Nyertes ajánlati ár: 7 900 000,-Ft+ÁFA