Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ04703

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0004 pályázat, Harmadik misszió - Gazdaság- és Vállalkozásfejlesztési központ alprojektje részére „webes alapú eseménynaptár szoftver kifejlesztése”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ04703

Ajánlattételi határidő: 2015. március 11 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától 2015. április 30-ig. Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0004 pályázat, Harmadik misszió - Gazdaság- és Vállalkozásfejlesztési központ alprojektje részére webes alapú eseménynaptár szoftver kifejlesztése, az alábbiak szerint:

Alap elvárások:

  • az eseménynaptárba több szervezet is létrehozhatja a saját eseményeit,
  • az eseményeket a szervezetek mindegyike meg tudja tekinteni, de az eseményeket csak az azokat létrehozó felhasználó tudja módosítani,
  • minden szervezethez egy dedikált felhasználó tartozik, Ő tudja a szervezet eseményeit menedzselni,
  • a felhasználó a saját felületére a számára kiadott e-mail cím és jelszó páros segítségével tud belépni,
  • az eseménynaptárnak meg kell felelnie az egyetemi arculati kézikönyvben szereplő elvárásoknak,
  • felhasználói tréning keretén belül biztosítani kell az érintettek felkészítését a rendszer használatára,
  • az eseménynaptár felhasználóbarát, könnyen kezelhető felületekkel kell, hogy rendelkezzen. (Ennek érdekében a főbb felületekről drótváz készítése szükséges a fejlesztés során.)

Funkcionális elvárások:

  • Bejelentkezés: a felhasználó a számára kiadott azonosító (e-mail cím) és jelszó segítségével tud bejelentkezni.
  • Saját események adminisztrációs felület: A felhasználó alapértelmezésként a saját szervezetéhez tartozó eseményeket látja, ebbe a naptárba tudja felvenni az eseményeket. Ezen a felületen van lehetősége a saját eseményeinek módosítására is, illetve itt tudja esetlegesen törölni is ezeket.
  • Naptár-nézet: a naptár nézetben van lehetősége a felhasználónak a saját- illetve a többi szervezet naptárát is külön-külön, vagy akár egyben is áttekinteni.
  • Esemény nézet: az esemény részletes oldalán van lehetőség egyben is áttekinteni az eseménnyel kapcsolatos részleteket. Ezen az oldalon összesítve jelennek meg az eseményhez rögzített adatok: dátum, időpont, leírás, helyszín, az eseményhez csatolt 1db kép.
  • Az adminisztrációs felülettel kapcsolatosan elvárás, hogy támogassa a tömeges adatfelvitel megkönnyítésének lehetőségét is.

Események:

Az egyes eseményekhez a következő adatok rögzíthetőek:

  • cím, leírás, megjegyzés, helyszín,
  • kezdet: dátum + időpont,
  • befejezés: időpont,
  • 1 db kép feltöltésének lehetősége (pl. az eseményt rendező szervezet logója).

További elvárások:

  • Elvárás, hogy az eseménynaptár összes felülete mobil eszközökön is probléma nélkül jelenjen meg, vagyis a kisebb méretű készülékeken is áttekinthető megjelenést kapjunk.
  • Legyen lehetőség az esemény Facebook és egyéb közösségi oldalakon való megosztására, likeolására.
  • A naptár nézet alapértelmezés szerint az adott hónap eseményeit jeleníti meg, de lehetőséget kell biztosítani a havonkénti lapozásra, valamint adott hónap eseményeinek adott URL-en való publikálására, de külön URL-en kell, hogy elérhetőek legyenek egy adott szervezethez tartozó események is.
  • Biztosítani kell, hogy minden esemény is egyedi URL-t kapjon.
  • Lehetőséget kell biztosítani arra is, hogy a naptár nézetet, vagy akár egy adott esemény részletes oldalát beilleszthetővé tegyük egy másik weboldalba.
  • Lehetőséget kell biztosítani arra is, hogy az eseményeket Google Calendarba is be lehessen illeszteni.
  • Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a szervezet-felhasználók létrehozását (maximum 25 db) is a szoftverfejlesztés keretében, de erre nem szükséges adminisztrációs felületet kialakítani.

Megjegyzések:

  • Az eseménynaptár nyilvános felületét mobil eszközökre is optimalizálni szükséges, de az alkalmazás adminisztrációs felületével kapcsolatban nincs ilyen elvárás.
  • A lefejlesztett alkalmazás a megrendelő tulajdonát képezi. Az alkalmazáshoz tartozó forrásanyagokat a megrendelő részére át kell adni. (Pl.: pendrive, CD, e-mail.)
  • A megrendelő ugyanakkor nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy vállalkozó a terméket máshova ne értékesíthesse.
  • Az eseménynaptár megjelenésével kapcsolatosan a megrendelő minden anyagot rendelkezésre bocsát: arculati kézikönyv, logó, stb.

Garanciális javítás:

  • A vállalkozónak 1 éves időszakra díjmentesen biztosítania kell a garanciális javítás lehetőségét.

 

Pályázati forrás: TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0004, „Harmadik generációs összehangolt szolgáltatási portfólió és irányítási rendszer kialakítása, valamint stratégiai jellegű optimalizálás megvalósítása közösségi típusú felsőoktatási együttműködés formájában Dél-Kelet Magyarországon.” projekt.

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás szerinti szolgáltatás fentiekben részletezett teljes körű megvalósítására mindösszesen nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre.


További információk:

Alkalmassági feltétel:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során teljesített, vagy folyamatban levő legalább 1 db MVC alapú egyedi online szoftver tervezés/fejlesztés/kivitelezéséről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, valamint a szolgáltatás tárgyát.

  • Ajánlattevő teljesítésbe bevonni kívánt szakembere/szakemberei rendelkezzen/rendelkezzenek szakmai tapasztalattal back end programozás, front end programozás, és grafikai tervezés területeiről.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja szakembere/szakemberei önéletrajzát, melyből/melyekből egyértelműen ki kell derülnie a fenti területeken szerzett tapasztalatoknak.

Fizetési feltételek: Vállalkozó a kiírás tárgyát képező szolgáltatás elvégzéséről teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.




Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!) A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Magony Alexandra, ügyvivő szakértő TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0004 projektiroda, tel: +36 (62) 546-349

email: magony.alexandra@gmf.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Webmotion Kft., 6724 Szeged, Zákány u. 14.
Nyertes ajánlati ár: 300 000,-Ft+ÁFA