Fontos adatszolgáltatási határidő a 2013. szeptemberében elmaradt és a 2014. I. negyedévéig tervezett bútor beszerzésre vonatkozóan

A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda a Közbeszerzési Munkacsoport munkáját segítve előzetesen adatokat kér be a 2013. szeptemberében elmaradt és a 2014. I. negyedévéig tervezett bútor beszerzésre vonatkozóan.

Tisztelt Projektvezetők és Projekt koordinátorok!

A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda a Közbeszerzési Munkacsoport munkáját segítve előzetesen adatokat kér be a 2013. szeptemberében elmaradt és a 2014. I. negyedévéig tervezett bútor beszerzésre vonatkozóan.

A következőket kérjük megadni:

- Projekt száma

- Projekt lejárata

- Az igény becsült értéke

- A beszerezni kívánt termék megnevezése vagy specifikációja (pl.: irodabútor, labor-, ülő- és fekvőbútor, szekrény, stb.)

- Mennyisége (db)

 

Az adatokat legkésőbb 2013. szeptember 17-án 10 óráig a guthne.kiss.edina@gmf.u-szeged.hu email címre megküldeni szíveskedjenek, a tenderbe csak a határidőig beküldött igények kerülnek bele!