TT / KPR | TE | Megnevezés | Szemeszter | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||
MK-T Tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirány követelménye; Teljesítendő: min.60 kredit | |||||||||||
S-GYPTL01 | Szakirányú alapozó ismeretek; Teljesítendő: min. 12 kredit | ||||||||||
S-GYPTL011 | Tanulásban akadályozottak kórtana; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium | 2 | |||||||||
S-GYPTL012 | Tanulásban akadályozottak nevelésének története és gyógypedagógiája; _Előadás, 14 óra, _Kollokvium | 4 | |||||||||
S-GYPTL013 | Tanulásban akadályozottak pszichológiája; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium | 2 | |||||||||
S-GYPTL014 | Tanulásban akadályozottak pszichodiagnosztikája; _Gyakorlat, 7 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||||||
S-GYPTL015 | Tanulási technikák fejlesztése tanulásban akadályozott személyeknél; _Gyakorlat, 4 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||||||
S-GYPTL02 | Szakpedagógia és szakszociológia; Teljesítendő: min. 8 kredit | ||||||||||
S-GYPTL021 | A tanulási zavarok korai felismerése és terápiája; _Szeminárium, 11 óra, _Gyakorlati jegy | 3 | |||||||||
S-GYPTL022 | Nehezen tanuló gyermekek az általános iskolában; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium | 3 | |||||||||
S-GYPTL023 | Integrációs munka a többségi intézményekben; _Gyakorlat, 7 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||||||
S-GYPTL03 | Képességfejlesztés módszertana I.; Teljesítendő: min. 17 kredit | ||||||||||
S-GYPTL031 | Motoros képességek fejlesztésének módszertana; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium | 3 | |||||||||
S-GYPTL032 | Kommunikációs képességek fejlesztésének módszertana; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium | 3 | |||||||||
S-GYPTL033 | Kognitív képességek fejlesztésének módszertana; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium | 3 | |||||||||
S-GYPTL034 | Szociális képességek fejlesztésének módszertana; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium | 3 | |||||||||
S-GYPTL035 | Orientációs képességek fejlesztésének módszertana; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium, S-GYPTL031 | 3 | |||||||||
S-GYPTL036 | Kreatív képességek fejlesztésének módszertana; _Előadás, 4 óra, _Kollokvium | 2 | |||||||||
S-GYPTL04 | Képességfejlesztés módszertana II.; Teljesítendő: min. 9 kredit | ||||||||||
S-GYPTL041 | Speciális szakiskola; _Előadás, 4 óra, _Kollokvium | 2 | |||||||||
S-GYPTL042 | Diszkalkulia; _Gyakorlat, 4 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||||||
S-GYPTL043 | Diszlexia, diszgráfia; _Gyakorlat, 7 óra, _Gyakorlati jegy | 2 | |||||||||
S-GYPTL044 | Autisták pedagógiai fejlesztése; _Előadás, 7 óra, _Kollokvium | 3 | |||||||||
S-GYPTL05 | Gyakorlatok II.; Teljesítendő: min. 14 kredit | ||||||||||
S-GYPTL051 | Gyógypedagógiai gyakorlat 2.; _Gyakorlat, 21 óra, _Gyakorlati jegy | 3 | |||||||||
S-GYPTL052 | Gyógypedagógiai gyakorlat 3.; _Gyakorlat, 14 óra, _Gyakorlati jegy, S-GYPTL051 | 2 | |||||||||
S-GYPTL053 | Gyógypedagógiai gyakorlat 4.; _Gyakorlat, 21 óra, _Gyakorlati jegy, S-GYPTL052 | 3 | |||||||||
S-GYPTL054 | Szakirányú összefüggő gyógypedagógiai gyakorlat; _Gyakorlat, 32 óra, _Gyakorlati jegy | 6 | |||||||||
Képzési forma (szint)
|
|
Tagozat
|
||
0
|
Nem releváns
|
|
E
|
Esti
|
A
|
Alapképzés
|
|
K
|
Képzőhelyen kívüli
|
B
|
Bachelorképzés
|
|
L
|
Levelező
|
E
|
Egységes osztatlan képzés
|
|
N
|
Nappali
|
F
|
Felsőfokú szakképzés
|
|
T
|
Távoktatás
|
K
|
Kiegészítő alapképzés
|
|
|
|
M
|
Mesterképzés
|
|
|
|
P
|
Doktori képzés
|
|
|
|
S
|
Szakirányú továbbképzés
|
|
|
|
X
|
Egyéb képzés
|
|
|
|