Egyetemi tanrend

*Tanrendi kereső

Kérjük, írja be a keresett adat (kurzuskód címe, kódja, oktató, tanszék, szak vagy képzési program neve) első betűit.

Részletes keresési feltételek

Felfed / Elrejt

Kurzuskód-adatlap

Ciklus:
2017-2018-1
Kurzuscím:

The Slave Narrative and the Neo-slave Narrative

Kurzuskód:
TO-ANGT-SK701-1
Kurzus típusa:
_Szeminárium, _Gyakorlati jegy
Mikor:
Hol:
Tantárgy:
TO-ANGT-SK7, Any Course Seminar
Tárgyelem:
TO-ANGT-SK7, Any Course Seminar
Óraszám:
heti 2.00
Kreditek száma:
2
Maximális létszám:
nincs korlát
Speciális jelzők:
konfirmálandó
Leírás:
Schedule
1. Oladuah Equiano. The Interesting Narrative. 1789.
2. Frederick Douglass. Narrative of the Life of Frederick Douglass, an American Slave. 1845.
3. Harriet Jacobs. Incidents in the Life of a Slave Girl. 1851.
4. Josiah Henson. The Life of Josiah Henson. 1849.
5. Harriet Beecher Stowe. Uncle Tom’s Cabin. 1852.
6. Solomon Northup. Twelve Years a Slave. 1853.
7. Ishmael Reed. Flight to Canada. 1976.
8. Octavia Butler. Kindred. 1979.
9. Toni Morrison. Beloved. 1987.
10. Sherley Anne Williams. Dessa Rose. 1986.
11. Charles R. Johnson. Middle Passage. 1990.
12. Valerie Martin. Property. 2003.
13. Roundtable conference, final esssays due
14. Evaluation


List of secondary readings
Baldwin, James. “Everybody’s Protest Novel” 1949.
Beaulieu, Elizabeth Ann. Black Women Writers and the American Neo-Slave Narrative: Feminity Unfettered. Westport: Greenwood P., 1999.
Eckstein, Lars. Re-Membering the Black Atlantic: On the Poetics and Politics of Literary Memory. Amsterdam: Rodopi, 2006.
Fisch, Audrey, ed. The Cambridge Companion to the American Slave Narrative. Camb.: CUP, 2007.
Graham, Maryemma, ed. The Cambridge Companion to the African American Novel. Camb.: CUP, 2004.
----. Teaching African American Literature. NY: Routledge, 2013. (2nd. Ed.)
Levine, Amy K. Africanism and Authenticity in African American Women’s Novels. Gainesville: UP Florida, 2003.
Levine, Robert S. Martin Delany, Frederick Douglass, and the Politics of Representative Identity. Chapel Hill: UP North Carolina: 1997.
McDowell Deborah and Arnold Rampersad, eds., Slavery and the Literary Imagination. Baltimore: JHUP, 1989.
Mitchell, Angelyn. The Freedom to Remember: Narrative, Slavery, and Gender in Contemporary Black Women’s Fiction. New Jersey: Rutgers, 2002.
--- and Danille K. Taylor, eds. The Cambridge Companion to the African American Women’s Literature. Camb.: CUP, 2009.
Patton, Venetria K. Women in Chains: The Legacy of Slavery in Black Women’s Fiction. NY: SUNY Press, 1999.
Rushdy, Ashraf H. A. Neo-Slave Narratives: Studies in the Social Logic of a Literary Form. Oxford: OUP, 1999.
Sievers, Stefanie. Liberating Narratives: The Authorization of Black Female Voices in African American Women Writers’ Novels of Slavery. Hamburg: LIT, 1999.
Spillers, Hortense. Black, White, and In Color: Essays on American Literature and Culture. Chicago: U of CP, 2003.
Sundquist, Eric. Empire and Slavery in American literature 1820-65. Jackson: U of Mississippi Press, 2006.
Tompkins, Jane P. Sensational Designs: The Cultural Work of American Fiction, 1790-1860. Oxford: OUP, 1985.
Képzésfüggő adatok:
Utolsó frissítés dátuma: 2017.04.07. 12:52

Súgó

 
Ezen az oldalon az egyetem ETR tanulmányi rendszerében meghirdetett kurzusok közt kereshet és böngészhet. Az ETR-ből az adatok időszakosan kerülnek áttöltésre, ennek időpontját az „Utolsó frissítés dátuma” szövegnél ellenőrizheti. Fontos, hogy csak azok a képzések, szakok, oktatók stb. jelennek meg itt, amelyekhez (akikhez) az adott félévben már történt az ETR-ben kurzushirdetés. A teljes egyetemi szakkínálatról a felvi.hu oldalain, vagy az egyes karok honlapján tájékozódhat.
 
Először az egyetemi félévet kell kiválasztania, ez az oldal tetején a „… félév ETR-tanrend” felirat melletti balra <<<, ill. jobbra >>> mutató hármas nyílhegyekkel lépegetve lehetséges. Magán a feliraton való kattintás az oldalt alapállapotba állítja.
 
A „Tanrendi kereső” mezőbe írt szöveggel általános keresést végezhet egy lépésben a képzési programok, kurzuskódok, oktatók, szakok és tanszékek közt.
 
Ha a „Részletes keresési feltételek” dobozt a jobbra mutató kettős >> nyílheggyel kinyitja, akkor több szempontú keresést indíthat, ha a megfelelő mezőkre való kattintás után megjelenő listákból a kívánt tételeket (feltételenként egyet) kiválasztja. A lekérdezéshez kijelölt szempontokat a „Kiválasztott keresési feltételek” rész után ellenőrizheti.
 
A „Tanrendi böngésző” részben keresés nélkül, rendezett listákat áttekintve tájékozódhat a féléves tanrendben. A böngészést több kiinduló szempont szerint lehet elkezdeni (oktatók, szakok, képzési programok, tanszékek, ill. karok).
 
A böngésző és a kereső többoszlopos eredménylistái általában a különböző oszlopok szerint átrendezhetők: ehhez a megfelelő oszlopnévre kell kattintania (egyszer az emelkedő, kétszer a csökkenő sorrendhez). Az aktuális rendezettséget a fel- vagy lefelé mutató kettős nyílhegy mutatja az oszlopnévben.
 
A listák sorainak a végén található jobbra mutató kettős >> nyílhegyek rendszerint a megfelelő adat ETR-beli nyilvános adatlapját mutatják meg. Az ezen való továbblépés esetén előfordulhat, hogy egy link már védett, nem nyilvános oldalra vezet, ilyenkor az ETR-es bejelentkező képernyő jelenik meg. Ekkor vagy lépjen vissza a böngészője megfelelő gombjával, vagy jelentkezzen be az ETR-be, ahol az adatlekérést a védett oldalakon is folytathatja.
 
A „Képzési programok szerinti kurzuskódlista” képernyőn két adat rövidítetten kerül megjelenítésre. Ezek feloldása:
Képzési forma (szint)
 
Tagozat
0
Nem releváns
 
E
Esti
A
Alapképzés
 
K
Képzőhelyen kívüli
B
Bachelorképzés
 
L
Levelező
E
Egységes osztatlan képzés
 
N
Nappali
F
Felsőfokú szakképzés
 
T
Távoktatás
K
Kiegészítő alapképzés
 
 
 
M
Mesterképzés
 
 
 
P
Doktori képzés
 
 
 
S
Szakirányú továbbképzés
 
 
 
X
Egyéb képzés